wauuw echt super mooi gedaanJullie ook allemaal een hele fijne en gezellige kerst gewensten al het goeds voor 2007.
Wauw.Mooi werkje Fairie!Uiteraard voor jullie allemaal hetzelfde.Dat jullie het modden met plezier blijven doen maar weer!
Ik wens het hele Bokt-Team ook een hele fijne kerst en een gezond, mooi, fijn, gelukkig en liefdevol 2007.En echt een prachtig mooi gemaakt kerstkaart. Super mooi.
Fantastisch gemaakt! Allemaal fijne kerstdagen en een spetterend 2007 gewenst! Opdat het volgend jaar allemaal zo vlekkeloos mogelijk mag gaan en bart niet zijn nachtelijke uurtjes al teveel voor bokt hoeft op te offeren!
Schitterend geaan fairie!Ook namens mij voor alle bokkers/mods/mids/beheereen fijne kerst en een heel gelukkig 2007!
hele fijne dagen gewenst voor het hele Bokt-team!Bedankt voor alle inzet, hopelijk volgend jaar net zoveel en net zo goed!Ellende: kabouterloos 2007? Edit: staan er ook de namen van nieuwe mods al tussen? zie namen staan die mij even niks zeggen...
*ligt helemaal dubbel om de bananen van Sjoert*Geweldige kaart!Van hetzelfde, fijne dagen en een geweldig 2007 (ik ontdek wat nieuwelingen in het boktteam? *zoekt* )
Fairie, je overtreft jezelf weer, prach-tig. Jullie ook allemaal 2 hele fijne feestdagen en een geweldig nieuwjaar!
GE-WEL-DIG knap gemaakt Fairie! Voor het Boktteam natuurlijk ook fijne kerstdagen en een gezond 2007!Dat het een mooi jaar mag worden.