hoezo domme doos????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 09:20

en ik ben niet een blondt!!
OK, gisteren was de bak weer een beetje opgedraagd, dus ik vol goede moed aan het rijden, mooi alle tips die ik zondag van Janna had gekregen in praktijk brengen! Ging super! Was helemaal in mijn nopjes! (iets TE, misschien??)

Afijn, na het rijden stap ik naar de poetsplaats om af te gaan zadelen, klop Ten nog een keertje, de lieverd, stap af, AUW!!!!!
Wat doet deze randdebiel? Ze springt met haar linkervoet op de hoef van haar paard! (nu hoor ik jullie al denken: arm paard!! Maar dat viel gelukkig mee hoor, paard had niets!! Maar dan het vrouwtje!!!! Ik kreeg het warm en begon sterretjes te zien! Oeps, hoofd naar beneden! Stond ik daar, helemaal alleen, niemand die me kon zien (Peet was wel thuis, maar kan me daar absoluut niet zien!), en ik kon absoluut niet lopen, alleen maar vloeken tegen mezelf!!! 5 minuten daar gestaan, denkend hoe of wat! Lief paard! Stodn erbij zo van: nou ja, weet het allemaal niet, heb ook eigenlijk wel zin in brokje, maar wat moet ik dan met m'n vrouwtje?! Dus, na 5 minuten toch maar geprobeerd wat heen en weer te huppelen, peesbeschrmers af, zadel af, en paard naar binnen. OK, lopen ging dus nog, maar vraag niet hoe! Alles opgeruimd, naar binnen gegaan, schoenen uit..... MAMMA MIA! oeps, wat was 'ie dik!!! Mijn enkel ahd de omvang van 4 enkels geloof ik!!!! dus ijs erop! Teon lekker gegeten, hihi. Daarna een verbandje erom heen en toen maar balen! G*D-samme wat baal ik!!! Wat een stomme stunt!! Heb in het verleden 3 keer enkelanden gescheurd en zag mezelf alweer met ,m'n poot in het gips.....

maar ergens zat er een engeltje op m'n schouder: ik kan nog steeds lopen! Het houdt niet over, en autorijden vanochtend viel ook vies tegen, maar het gaat!

Ik zit hier nu heel zielig met een zeer pootje, te balen!

ZOndag komt Karin, weet niet eens of ik dan mijn knollie kan laten zien!!!
leuk grap zondag: Karin met een dik oor, ik met een dikke poot, hahahahahaha!

niet een bokt-meeting, maar een kneus-meeting!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 09:32

Aaaaaaaah balen!!!
Dat zijn idd van die dingen dat je jezelf wel voor je kop kunt slaan. Nog een mazzel dat je niet flauwgevallen bent maar het is wel balen.
Hopenlijk is je enkeltje gauw weer de oude Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 09:52

Oh-oh... Ten met een dikke enkel? Zucht... mutsje! Normaal springen paarden boven op voeten van hun berijders, maar nee, Ten moet het weer andersom proberen... Weet je, mijn ouders hebben volgens mij ergens in de schuur nog wel een aftandse rolstoel staan. Neem ik die wel mee als ik met jou kom meeten. Maar eh... een beter idee is het natuurlijk om ervoor te zorgen dat je zondag gewoon geen dik enkeltje meer hebt! En wat er ook gebeurt, ik MOET en ZAL langskomen! Ben zo nieuwsgierig naar jou en je Arabische veulentje en natuurlijk ook naar mijn Grote Bonte Held... Lachen

Beterschap meissie!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:20

heb je je enkel niet onder de koude kraan gehouden? Als je coolgel hebt, of coles liniment, dat is niet alleen goed voor paarden he! Smeer maar op je enkel om het vocht af te voeren. Vervelend is dat. hoe gaat het nu vandaag?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:24

En pootje omhoog leggen natuurlijk! Dat is ook beter voor de zwelling.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 10:32

ja, heel zielig!!
Desiree: heb gekoeld hoor! Had natuurlijk geen ice-pack en al helemaal geen cole's (vind ik rot-spul!), maar heb de ijsjes van de kids opgeofferd en erop gehad, hihi! EN ga zometeen even lopen naar de TP (goed bewegen, wordt het minder stijf!) en Arnica-gelei kopen!!

Karin: misschien een idee die rolstoel, grinnik! doe wel eens vaker rare dingen!!!! Maaruh: pootje omhooog lukt niet, er is hier op kantoor geen kruk of stoel die onder mijn bureau past!! hihi! Ja, ik dacht: dioe domme bok altijd op mijn tenen te staan,. ik zal hem eens terug pakken! maar dat pakte verkeerd uit, WAHAHAHAHAHA

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:32

s
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 10:35

hihihihi

heb je nog tips?

ach, ik ben toch al op en top onveilig (geen cap en werkschoen met stalen neuzen (werken alleen als je paard op jouw voet gaat staan, niet andersom!!)), dus ik ga in het vervolg maar afstijgen met mijn linkervoet nmog in de beugel ofzo??!!

Het gaat!
hij is nog heel erg dik en stijf, maar zolang ik rechtuit ga, kan ik er wel redelijk op lopen!!!

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:48

O o das niet zo slim! Je moet ook niet proberen om bij een paard op zijn tenen te gaan staan he, nu krijg je het dubbel terug Knipoog
Sterkte ermee hoor, hoop dat het snel weer een beetje beter gaat. Enne wat lees ik, gaan jullie zondag langs Samber?? Geef hem maar een knuffel van mij en doe de groeten aan de Fam Vrieling!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:53

Citaat:
Op 2001-09-19 09:52, schreef Karin:
Ben zo nieuwsgierig naar jou en je Arabische veulentje en natuurlijk ook naar mijn Grote Bonte Held... Lachen

Aaaaaaaaaaaah jullie gaan naar Samber!!
*jaloers* Schijnheilig

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 10:58

wat is dat toch met jullie allemaal enm Samber?

Man, het is hewoon een paard met 4 benen, een kop en een kont hoor! en hij eet en hij schijt net zo had als alle andere paarden!!

(hahah)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:59

Maar hij is wel BONT... Kwijl

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:01

En Superlief, zeker voor een dekhengst Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:16

Misschien moet je een keer een Samber-boktmeeting organiseren Tender, wedden dat daar de meeste bokkers ooit op af komen? Knipoog

Ik vind Samber gewoon een verschrikkelijk mooi paard, precies het bont op de goede plaats *LOL*

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 11:22

hihi!
Lang, lang geleden, toen SAmber voorgebracht werd op de hengstenkeuring, schoor iedereen in de lach, omdat er zo'n bont paard binnen kwam! Jaren hebben ze het dekgeld laag moeten houden om dekkingen te kunnen krijgen!!!!

(deze info heb ik uit de Bit hoor, niet van de familie Vrieling zelf)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:24

wat dom zeg, hihi

maarre niet afstappen met je voet nog in de beugel hoor. je zult zien dat ie dan schrikt en wegspringt terwijl jij blijft hangen. Brr eng idee

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 11:35

klopt Heike! Daarom doe ik dat ook nooit, jump er altijd gewoon af!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:42

ja, om dan alsnog bijna je enkel te breken......

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 11:49

en bedankt Dees! aan jou heb ik wat! hahahaha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:55

Wat een verhaal! Wel te hopen dat je voet snel weer opknapt! Rottig hè, die fijne enkelbanden...

Sterkte! Mieke

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:15

Jeetje, wat een manier om af te stappen.
Nou ja, goed koelen en arnica werkt inderdaad ontzettend goed tegen zwellingen. Ik smeer op alles wat gezwollen is arnica (hmmm... op bijna alles Bloos )
Paardenbenen, mensen blauwe plekken, etcetera.

Enne... rustig aan he!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:36

ooooh muts!
Ik heb het zelf ook wel eens gehad hoor dan steekt Lot expres zijn poot uit.

enne ik kom binnekort ook een keertje meeten ben nou wel benieuwd naar Ten Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 13:00

Nou gaat lekker Ten ?? Misschien handig om je mobiel in je zak te steken zodat je naar huis kan bellen voor hullup.

Nou gewoon lekker blijven zitten pootje omhoog Party!! en laat je maar lekker verwennen door iedereen *LOL* .

Ene ik verwacht wel weer foto+s van Samber hoor. Het is en blijft een geweldig paard en BONT Lovers .

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 13:10

Pris: ik was thuis!! was alleen net uit het zicht!!!

hoezo stom?! Misschien evengoed een mobieltje?! Voor onhandige uilskuikens zoals ik!!!

Kim: Tender deed mij niet pootje-haken, het was echt mijn eigen schuld!! Dat is het ergste!!!
Maar goed, natuurlijk leuk als je een keer kunt komen kijken, alhoewel hij echt niet zooo bijzonder is hoor!!

(hoewel Peter zondag tegen Janna zei dat hij het wel 1 van de mooiste Samber-nakomelingen vindt, glunder, glunder. (alhoewel: misschien zegt 'ie dat alleen maar omdat 'ie niet van bont houdt?!)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 13:24

Citaat:
Op 2001-09-19 13:10, schreef Tender:
Pris: ik was thuis!! was alleen net uit het zicht!!!

hoezo stom?! Misschien evengoed een mobieltje?! Voor onhandige uilskuikens zoals ik!!!


Dat wist ik maar hoe minder je ermee doet hoe beter *LOL* en hoe sneller het genezen is.

Tja ik heb geen super groot huis maar marco en ik willen ook nog wel een mobiel naar elkaar bellen hihihi eigenlijk dom he Frusty .