Arona is verkocht!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 08:33

Ik kom gister bij de mensen aan van wie Arona WAS, wordt me verteld dat dit de laatste keer zou zijn dat ik op d'r zou rijden omdat ze zaterdag verkocht was Huilen Huilen Huilen . Ik mocht dus nog even naar les toe en dan zouden ze haar wegbrengen. Gelukkig blijft ze wel in de buurt, ik woon namelijk in IJsselmuiden gemeente Kampen en ze komt op een manege in Kampen te staan, kan ik haar nog een keer opzoeken!!! Op een manege mag toch iedereen komen? Gelukkig heb ik me al afgeleerd bij deze mensen om me aan een pony te hechten, in 1,5 jaar heb ik bij deze mensen al op 6 verschillende pony's gereden. Maar ik vind het wel heel erg jammer, het ging allemaal net zo goed. Wel een leuk puntje is dat ik vanaf volgende week op Oscar of Kingson ga rijden, twee drie jarige ruintjes, maar toch Huilen Huilen Huilen

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 10:33

Sneu voor je, maar je weet blijkbaar dat het kan gebeuren bij die mensen. Ik zou het zelf nooit kunnen denk ik, daar hecht ik me te veel voor aan een dier. In ieder geval veel sterkte de komende tijd en geniet van je volgende paardje (spannend Lachen )