Wiet weet er in Noordwijk een manege of iets

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Wiet weet er in Noordwijk een manege of iets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 10:31

Dergelijks.
We willen in Oktober met onze club naar het strand gaan. De voorkeur ligt bij noordwijk (ivm reistijd e.d) maar mag ook ergens anders alle ideeen zijn welkom .We weten nog niet hoeveel mensen er mee gaan, maar ik ben alvast aan het rondkijken of iemand een plek weet waar je ± 12-20 paarden kan neerzetten en zelf dan ook nog wat kan eten Vork .
Misschien worden het minder ruiters hoor, maar voor het geval dat iedereen ineens wel wil kan je maar beter voorbereidt zijn toch *LOL* .

We willen namelijk eerst 1½ uur rijden dan lunchen en dan weer terug naar de trailers of nog een stuk rijden iig.

Ik hoop dat jullie mij wat wijzer kunnen maken.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:58

Ik neem niet aan dat je 12 tot 20 boxen bedoelt? Zou een slechte zaak zijn als er zoveel boxen leegstonden bij een manege Knipoog

Iig kun je vaak bij manege Bakker de trailers wel neerzetten als je dat van tevoren afspreekt en er is geen wedstrijd die dag.
Manege Bakker zit aan de Schulpweg in Noordwijkerhout, op ongeveer 5 min. stappen van het duin.

Dan heb je nog manege Meeuwenoord, dat is echt in Noordwijk zelf.

Bij Langevelderslag in de buurt zit manege Langeveld en ook aan de Schulpweg zit manege Smit.
Of die laatste 2 zoveel trailers op hun terrein toelaten zou je moeten vragen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:13

Je zou ook nog kunnen starten vanaf manege Jonker aan de Noorduinseweg in Katwijk. Die hebben een enorme parkeerplaats voor de deur, en een strandopgang. De endurancewedstrijd van half oktober vindt daar altijd plaats. Volgens mij is Apple daar goed bekend, stuur haar anders eens een PB.

De P/A van die wedstrijd is altijd bij manege Meeuwenoord in Noordwijk, als ik het me goed herinner (iig in Noordwijk zelf, met ruiterpad aan het duin). Ik weet niet hoe het daar met de parkeergelegenheid is gesteld, kan ik me niet meer voor de geest halen. Maar in Katwijk kun je de trailers dus zeker kwijt.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:14

Ik ga ook mee hoorr!!!!!!!!
ECHT COOL

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:15


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:20

Karin schreef:
Je zou ook nog kunnen starten vanaf manege Jonker aan de Noorduinseweg in Katwijk. Die hebben een enorme parkeerplaats voor de deur, en een strandopgang. De endurancewedstrijd van half oktober vindt daar altijd plaats. Volgens mij is Apple daar goed bekend, stuur haar anders eens een PB.

De P/A van die wedstrijd is altijd bij manege Meeuwenoord in Noordwijk, als ik het me goed herinner (iig in Noordwijk zelf, met ruiterpad aan het duin). Ik weet niet hoe het daar met de parkeergelegenheid is gesteld, kan ik me niet meer voor de geest halen. Maar in Katwijk kun je de trailers dus zeker kwijt.


Ja bij Jonker is idd heel veel plaats, bij Meeuwenoord niet, die heeft echt een kleine parkeerplaats

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:54

Manege meeuwenoord, daar heeft Banish een aantal jaren gereden en meegeholpen. als je er meer over wilt weten kan zij er veel over vertellen.

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 14:02

Alvast hartstikke bedankt voor de tips ga er straks meteen achteraan. Mijn baas wil namelijk dat ik ook nog wat voor hem doe,snap er niets van Haha! .

Nou het ligt er aan met hoeveel man we gaan ivm stallen huren natuurlijk, maar sommige kunnen niet zolang op de trailer staan dus vandaar dat het dan handig is om evt. bij een manege te parkeren dan kunnen de moeilijke gevallen Haha! , evvt. op stal.

Nogmaals bedankt tot zover.

Groetjes,
Michèle

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:13

Website Manege Jonker is www.manegejonker.nl

(het adres wat Karin aangaf is hetzelfde, maar minder makkelijk te onthouden Tong uitsteken).

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:27

Lang leve Google, die toverde dat adres voor mij tevoorschijn - nadat ik op eigen houtje www.manegejonker.nl had ingetikt, maar blijkbaar met een foutje erin, want die pagina bestond niet volgens Exploder. Haha!

Maar bedankt Apple! Lachen

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:30

Nog even een toevoeging: Als het jullie idee is om eerst anderhalf uur te rijden, dan wat te eten en dan weer te gaan rijden dan is het misschien een idee om naar Meijendel in Wassenaar te gaan.

Je kunt bijvoorbeeld de trailers bij Meijendel neerzetten, gaan rijden, pannekoeken eten en dan weer naar huis. Bij Meijendel is in elk geval plek voor trailers en is ook stalling voor de paarden (geen boxen, maar ze staan met een halsband vast in een ruime schuur).

Ook kun je idd de trailers bij Manege Jonker kwijt (met gemak), dan naar Meijendel rijden (anderhalf uur), pannekoeken eten, weer terug naar Katwijk (anderhalf uur: hoewel het natuurlijk sneller kan Tong uitsteken).

Denk niet dat er half oktober een manege is die ruimte heeft om een goede 10 paarden even kwijt te kunnen.

Mochten jullie overigens besluiten vanuit Manege Jonker te vertrekken dan is 11 oktober geen goed idee (dan is nl de Endurance Katwijk).

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:35

Dat laatste had ik ook net willen zeggen, je bent me voor! *LOL*