Weer pony met mes bewerkt.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Weer pony met mes bewerkt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 23:37

Keek net naar hart van nederland op sbs 6 en tot mijn grote schrik weer een pony bewerkt met een mes, Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen Huilen Huilen Welke gek of gekken doen toch zoiets arme onschuldige beesten open snyden.Ik zet mijn balou en theersa niet meer s,nacht buiten.Dit keer was het een merrie met veulen vaginaal en bij de uier bewrkt,pony is gelijk naar utrecht gebracht en had maar liefs 50 hegtingen, ik wordt gewoon misselijk terwijl ik dit zit te typen.Dit keer was het in hilversum ik hoop dat de dader of dader gauw gepakt worden dit moet stoppen Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:50

Jeetje,hoor het net...Welke idioot doet zoiets??? Boos!:(:(

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:52

oh jezus... ik vind dit echt doodseng, hoe kan je dit voorkomen als je zelf paarden buiten hebt staan? Mijn stallen zijn ook buiten, dus dan zijn ze nog kwetsbaarder.. Onvoorstelbaar is dit..

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:54

jemig hier kan ik echt niet over he!!! Zo'n pony zal ik echt direct op stal willen nemen, zoiets gebeurd hier echt vrijwel nooit!!!!! Kunnen ze lekker rusitg hier staan.
Ohhh ik kan me er zo boos over maken.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:56

Boos! Stoom uit je oren Het is ongeloofelijk,die mensen zijn ziek!!! Ziek
Hoop dat ze dader snel te pakken krijgen!
Dit is te gek voor woorden!

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:57

Er lopen meer gekken los dan dat er vast zitten. Tis te erg voor woorden

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 01:28

Heb het net op journaal gezien..... ...... echt afschuwlijk. Misselijk
Dat iemand zoiets kan doen?????????????? Ziek

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 01:41

ik heb het ook gezien! ik was aan het zappen en zag het opeens! afschuwlijk gewoon dat je zoiets kan doen Verdrietig Verdrietig wat loopt er toch rond op deze wereld Boos!

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 08:20

Ik begrijp er echt niets van dat je dat,kan doen je moet wel echt een hekel aan paarden hebben om dit te doen.Ik begrijp niet dat die paarden zo ,n iemand(ik weet niet hoe je zo iets moet noemen) niet verrot slaan volgens mijn moeten het op zijn minst 2 daders zijn anders kan dit toch niet zo,n paard heb toch onwijze pijn en vlucht of doet toch wat onbegrijpelijk. Boos! Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! Cheese! Verward Verward Verward Verward Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-03 08:21

Ik begrijp er echt niets van dat je dat,kan doen je moet wel echt een hekel aan paarden hebben om dit te doen.Ik begrijp niet dat die paarden zo ,n iemand(ik weet niet hoe je zo iets moet noemen) niet verrot slaan volgens mijn moeten het op zijn minst 2 daders zijn anders kan dit toch niet zo,n paard heb toch onwijze pijn en vlucht of doet toch wat onbegrijpelijk. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:48

ik kwam gister op stal en toen vertelde de staleigenaar het...het was een stuk verderop gebeurt,want onze paardjes staan in kortehoef...maar het is dus echt wel even schrikken!!!! gelukkig heeft dit paardje het overleefd, wat ze er aan over houdt weet ik niet....maar hier krijg ik echt de kriebels van! ook wat betreft onze beessies.... Huilen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:09

Weer 1 dus, ik had in een ander topic ook al gereageerd ik dacht dat dat deze was die op sbs6 was geweest, niet dus, weer 1! Boos!
Hier bij ons in de buurt een paar maandjes geleden hebben ze ook een geitje van een kinderboerderij in stukken gesneden en de stukken door de hele buurt verspreid Huilen

Mowtje
Berichten: 326
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:37

Zulke lui opsloten in een box bij een doorgedraaide hengst Extreme duivel

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:42

Ik hoorde het net op radio Noordzee Verdrietig ze wilden meehelpen om de daders te vinden en zeiden dat ze dezelfde straf moesten krijgen als wat ze dat arme ponietje hadden aangedaan maar dan met een bot mes Stoom uit je oren wat een schoften heb je toch in de wereld zo'n weerloos beestje op zo'n beestachtige manier toetakelen Misselijk

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:48

Ik heb er echt zowat om zitten huile, welke gek doet zo iets nu!!! Onwerkelijk hoor dit, ik heb de foto's op tv gezien en dit wens je niemand toe, ik wens de eigenaren een hoop succes de komende tijd en hoop dat dit onderzoek van de politie iets omhoog brengt!!

Heel veel sterkt!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:57

Ik heb het ook gehoord, en dan vraag je je af: Waarom?
Als ik die daders tegen kom... Stoom uit je oren

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:06

Wat een stelletje T*ringlijers ! Echt!
Hoe kan je een beest bewerken ?? Die daders moeten gewoon zelf een keertje allemaal bewerkt worden en langzaam laten lijden !

Het moet echt niet gekker worden ! Hier kan je zo boos om worden !
Hoe denk je hoe die eigenaars zich voelen ? Vrienden en familie ?
Blegh dit is gewoon om misselijk van te worden !

Stoom uit je oren

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:49

jah ik had het ook gezien in hart van nl was best treurig jah zulke die ut doen moeten ze het zelfde ook doen lekker open snijnden en dan lekker ff pijn laten lijden

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:52

Verdrietig

Ik wordt echt bang! Ok de paarden staan achter de boererij, en daar kun je niet zo 123 komen, maar toch...

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:54

jah dat is waar mijn paard ook zo maar ze kennen ook via de buren komen en dan door het land gaan je weet maar nooit

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:55

Dit is echt niet normaal meer............ Hopelijk gebeurt het niet bij jullie pony's!!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:01

ik heb geluk dat ik niet in de buurt woon. Maar als ik daar wel woonde, ik zal geen oog dichtdoen 's nachts Huilen . Dit is toch niet meer menselijk... Hier is gewoon een zware psychologisch gestoorde man(of is het een vrouw?) bezig. En ik ben wel niet van Nederland, maar ik vraag mij af wat de politie daaraan doet? Verdrietig

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:02

Je word hier gewoon misselijkvan, kan niet geloeven dat een mensen dit een onschuldig dier kan aandoen Boos!

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:19

[quote="xKatleentjex"]ik heb geluk dat ik niet in de buurt woon.]

das zegt dus niets....hilversum ligt ook niet bij twente.....er zijn gewoon meer van die randdebielen!! (sorry voor taalgebruik...) die elkaar aansteken of zo....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:38

valt mij op dat het voornamelijk shetjes zijn.... In dord, in a*dam, in Eijsden, en nu weer