Oeps... Ruitershop ingegaan... Fout fout fout!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Oeps... Ruitershop ingegaan... Fout fout fout!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 23:32

Ik wou alleen maar even kijken of ze nog van die goedkope hoofdstelletjes hadden..

...en 4 winkels later stond ik dus buiten met een hoofdstelletje...

Maar ook...

Eskadron onderlappen (stond al een tijdje op mijn verlanglijstje)
Kieffer leren halster (weer gezwicht voor Kieffer, hoewel ik me voorgenomen het -niet- meer te doen, maar voor 35 euro vond ik hem toch wel weer erg mooi)
Grijs dekje (wordt nog geborduurd)
Grijze bandages (moet die onderlappen toch ergens bij doen)

Zucht. Maar goed, wel weer helemaal op sjiek Lachen En nu kan ik mijn blauwe bandages ook weer gaan gebruiken... Dus gelijk 3 setjes compleet Tong uitsteken

Europe is our playground



jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:36

ik ken het!
maar ik heb er nu wat op gevonden, bij alles wat ik wil kopen vraag ik me af........ heb ik het echt nodig, meestal is het antwoord nee en dan koop ik het niet, anders loopt het uit de hand.
ik koop nog duizendmaal iets voor mijn paard als voor mezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:45

Valt nog mee Lachen.
Toch heb ik het vandaag beter gedaan, slechts met 3 artikelen vertrokken bij Freddy's, vond het knap van mezelf Lachen.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 23:53

Ik mag voorlopig weer even niet naar binnen. Maarja, het is weer bijna payday en er stond nog wat geld op mijn rekening, dus daar moesten we even wat aan doen Knipoog

Europe is our playground

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 07:28

Jaja,
en weer een setjes slachtoffer!
Nou, veel succes, want dit wordt knokken, want ook al heb je nu 1 setje, er liggen nog tientallen op een nieuw baasje te wachten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 08:43

Hebben jullie die setjes gezien met die ruitjes??? Dekjes en bandages in een fraai chique ruitje, helemaal op elkaar afgestemd en fraai Lachen.

Enne, ik heb gisteravond geconstateerd dat je dat snel-glim-spul beter niet op de binnenkant van je laarzen kan smeren Wow!. Wel op al het andere leer, dan gaat het mooi glimmen . Het haarlak-effect, maar dan zonder dat het bijt Haha!.

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:35

Lovely schreef:
Enne, ik heb gisteravond geconstateerd dat je dat snel-glim-spul beter niet op de binnenkant van je laarzen kan smeren Wow!. Wel op al het andere leer, dan gaat het mooi glimmen . Het haarlak-effect, maar dan zonder dat het bijt Haha!.


Welk snel-glim-spul???? Ik ben nog steeds hard op zoek naar een vervanger van haarlak!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 09:42

Dat sponsje van Kiwi in dat doosje. Instant glimwerk Lachen. Het is ook nog droog, dus handig voor op wedstrijd om bij het opzadelen nog even gauw op te doen. Het is van Kiwi, dus ook bedoeld voor leer.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 10:07

Sjuimpje schreef:
Jaja,
en weer een setjes slachtoffer!
Nou, veel succes, want dit wordt knokken, want ook al heb je nu 1 setje, er liggen nog tientallen op een nieuw baasje te wachten!


Grom!

Zo erg als jij zal ik echt niet worden Tong uitsteken Dan krijg ik ruzie met mijn bankmanager Tong uitsteken

Europe is our playground

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:14

Ik ken dat. Ik mag graag dingen kopen bij de ruitersportzaak. Ik kan mij momenteel redelijk goed inhouden. Ik ben nu aan het kijken naar een dressuurhoedje. De ruitersportwinkel waar ik altijd heen ga, gaat voor mij kijken in Duitsland op de beurs. Ik moet nl. een hoedje hebben van vilt/zijde die een hoogte heeft van 8 cm en een opkrullende zijkant. Ik heb een heel smal hoofd en een hoger hoedje staat mij niet. Weet iemand trouwens een aantal sites waar ik op kan kijken naar hoedjes?

Garfield Z2+14 (Verkocht 14-10-2005 Amerika )/Tequilla L2+3 (Verkocht Brazilië)/18-08-2005 Sky Dancer (v: Sunny Boy) VERKOCHT 06-2006/19-10-2005 aankomst Dreamcatcher (Diamond Hit x Skorpio), 07-2006 aankomst Sunbeam (Sunny Boy x Stuyvesant).

Pegassus97
Berichten: 726
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:20

Volgens mij is dit een bekend probleem Schijnheilig

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:23

Ai, ik ga vandaag naar de ruitersportzaak. En laat ik nu een supermooi dekje hebben dat ik gewoon MOET hebben. Tja ik heb er nog niet genoeg hoor.

Maar ja als ik daar dan toch ben....Helaas gaat mijn moeder mee en zij houdt me goed aan de lijn. Ik hoop dat ik nog weg kan komen met dat dekje. Ik heb haar er al emotioneel op voorbereid.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 10:57

aiai ik weet wat je bedoeld, ik kan ook niet zonder iets te kopende ruitersportzaak uitlopen
zo wil ik graag zadeltassen, nieuwe peesbeschermers, nieuw dekje is ook leuk, halstertouwen ach kan nog wel meer bedenken wat ik graag nog wil hebben, maar de bank wil dit niet Knipoog

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 11:43

Ik ben bijna jarig, dus als ik wil kan ik het vragen. Ik heb juist een ander probleem: wat moet ik vragen? Ik ben ook zoeen die afvraagt wat ze nou echt nodig heeft, en dat is dus eigenlijk niets.....

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:00

Nodig??

Ik kan nog zo veel gebruiken, maar helaas. Mijn rekening laat het niet toe. Ik ben heel streng voor mezelf.

Fiesta, freiberger, what else?

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 12:04

Ik meestal ook... alleen gisteren dus even niet.

Ironisch genoeg was dit alles tijdens het wegbrengen van mijn zadel voor opvullen, dus ik zal deze week weinig ook daadwerkelijk kunnen gebruiken.

Zonder zadel rondhobbelen dan maar Lachen

Europe is our playground

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 12:48

Ik heb vorige week weer een waardebon gekregen en ik hoop dat mijn salaris zsm eraan komt, want ik heb wel weer een heel mooi sjabrakkie gezien Schijnheilig

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 13:11

Bij mij was het gisteren ook zo:
ging een halstertouw kopen:
-Halstertouw+halster Lami-cell (zo'n mooi pastelpaars Lovers)
-Een nieuw setje borstels in zo'n 'cool' (ahum) rugzak van Horka Tong uitsteken
-Jodhpurs Lachen

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:31

Dat heb ik nou nooit.......Tong uitsteken *Ahum* Helaas ken ik dit probleem ook. Laten we het er maar op houden dat er gewoon TE veel paarden spullen te koop zijn

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 15:51

manic schreef:
Ik wou alleen maar even kijken of ze nog van die goedkope hoofdstelletjes hadden..

...en 4 winkels later stond ik dus buiten met een hoofdstelletje...

Maar ook...

Eskadron onderlappen (stond al een tijdje op mijn verlanglijstje)
Kieffer leren halster (weer gezwicht voor Kieffer, hoewel ik me voorgenomen het -niet- meer te doen, maar voor 35 euro vond ik hem toch wel weer erg mooi)
Grijs dekje (wordt nog geborduurd)
Grijze bandages (moet die onderlappen toch ergens bij doen)


Haha, dat zeg ik nou ook altijd Bloos Schijnheilig

"What we call human nature, is actually human habit.."

Gozer

Berichten: 98
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: Nelspruit, in het mooie Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:06

Volgens mij is het gewoon een verslaving; dekje met bijpassende bandages. Kan ze ook nooit weerstaan. Misschien moeten ze de ruitersportzaken verplichten, net als bij sigaretten, een waarschuwing op de verpakking te zetten. Zoiets als:" Weet wat je doet. Dit product kan zeer verslavend zijn!"

Sinds 1 okt. woon ik in Zuid Afrika en het is hier zalig!!!!!

Foto's van mijn nieuwe kanjer Grande Finale in mijn profiel

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:12

Ja verschrikkelijk. Ik heb net een nieuwe Shetlander gekocht zonder bijbehoren dus ik moet weer gaan shoppen binnenkort. Maar ik kom altijd thuis met veel meer dan ik nodig heb. Het dochtertje van mijn vriend is net 4 en die kan er ook wat van: 'Irma... dit hebben we echt nodig hoor! Anders is Rinus zo verdrietig!' 'Irma? Ik heb nou wel een cap gekregen van je maar ik heb toch ook echt wel laarsjes en een broek nodig hoor *smekend gezichtje*'
Zeg ik: 'Lieverd ik heb nu echt geen geld daarvoor hoor'
'O dan vraag je het toch gewoon aan papa?'

In het land der blinden is eenoog koning!

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:16

manic schreef:
Ik meestal ook... alleen gisteren dus even niet.

Ironisch genoeg was dit alles tijdens het wegbrengen van mijn zadel voor opvullen, dus ik zal deze week weinig ook daadwerkelijk kunnen gebruiken.

Zonder zadel rondhobbelen dan maar Lachen

Meest enge momenten, je weet toch al dat je geld kwijt raakt, doe het dan maar goed Haha!

Fiesta, freiberger, what else?

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 16:19

Ik was nooit al goed in dingen met mate doen. Het is maar goed dat het zich nog beperkt tot mijn paard/reizen/internetten/concerten en ik alcohol/cigaretten heel smerig vindt. Was nooit goed gegaan.

Europe is our playground

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:42

ik ken dat, ik ging vandaag ook gewoon de beschermers die ik had besteld halen Bloos en kwam thuis met ja, de beschermers, een nieuwe hoevenkrabber (voor in de auto ), en een winter deken voor mijn pony (was in solden, einde reeks 20 euro, kon ik niet laten liggen hoor.)
Toen ik de beschermers ging bestellen had ik ook al voor mijn paard en voor de pony transportbeschermers gekocht (2 daagjes voordien Haha! )
ik kan het gewoon niet laten als ik daar binnen ga kom ik met iets buiten. Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, DDDara, Donnatella, Igniss, janneke584, kimmetje26, Moonlight17, Pomski en 132 bezoekers