paard huren omgeving Rotterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chita

Berichten: 664
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 15:54

Hallo!
Ik heb al een poosje niet meer gereden Frusty , nou ja heeel af en toe op het verzorgpaard van een vriendin. Nu wil ik dus weer af en toe rijden, maar het echt geen zin in les. Ik zoek nu dus een leuke manege in de omgeving van R'dam waar je een paard(voor een redelijke prijs) kan huren! Er moeten wel een beetje leuke paarden staan, het liefst een manege waar ze ook een paar ijslandertjes hebben.(zal wel niet te vinden zijn in R'dam)Ook vind ik het belangrijk dat er een leuk sfeertje is en je niet heel de tijd aangestaard wordt!Weet iemand een leuke manege?Oh ja het zou ook leuk zijn als er af en toe een buitenritje georganiseerd word!Nou ik hoop op leuke reacties!

[Edit Karin] titel aangepast [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-16 18:58 ]</font>


Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 16:05

Anders moet je manege Prinsenmolen proberen, die hebben (heb ik gehoord) wat 'apartere' rassen.

Galactica Wadim X Gemini

Chita

Berichten: 664
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 20:22

Hey Youko!

bedankt voor je reactie
Die manege zit toch in Capelle aan de Ijssel?Dat is wel dicht in de buurt!Zal ze zeker even bellen!
Kent er verder helemaal niemand een leuke manege omgeving r'dam?

groetjes Chita

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:30

Die zit in Rotterdam Prinsenland, dus vlakbij Rotterdam Kralingen..je hebt ook nog de Rotterdamsche manege (ook kralingen), maar daar is het redelijk prestatiegericht Scheve mond\ . maar ze hebben wel hele leuke pony's, paarden weet ik niet, want toen ik weg ging, waren de meesten al dood.

Galactica Wadim X Gemini

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:52

Bij ons op de manege kun je ook paarden/pony's huren. Je hebt de daghuur (mag je 2 uur rijden), Weekhuur (mag je een hele week 2 uur per dag rijden) en Maandhuur dan mag je 5 of 6 dagen per week een uur per dag rijden of wat anders doen losgooien, longeren...dan is het zeg maar een beetje een eigen pony die ook af en toe nog in de lessen meeloopt.

Dit alles voor een redelijke prijs. Er is geen binnenbak, maar we hebben 2 buitenbakken, een overdekte spuitplaats en een solarium. Verder een kantine waar je gezellig kunt gaan zitten kletsen en versnaperingen kunt kopen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Chita

Berichten: 664
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 19:45

Hoi Youko

De Rotterdamse manege?Is dat die waar ook het chio gehouden word? Dat is toch heel erg kak?

Hoi Ineke2

Waar is die manege? Het maakt mij niet uit dat er geen binnenbak is, toen ik ongeveer 2 jaar geleden reed reed ik ook altijd buiten! Wil je mij het adres en telefoonnummer geven zodat ik kan bellen voor wat info? Lijkt me leuk en ik zal wel vertellen als ik een keer naar die manege kom!

groetjes Chita

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 19:55

Ik heb je een pbtje gestuurd! Pling

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 20:17

ik heb je ook een pbtje gestuurd maar heb nog niets van je gehoord Gaaaap

tja....

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 19:17

Hoi,

Ja dat klopt, dat is de manege waar het CHIO plaatsvindt. Ahum, het is best een kakmanege, maar kakkers vind je op elke manege (op de Rotterdamsche wel iets meer *LOL* ). Ik heb daar lang gereden en had het daar echt naar mijn zin...

Galactica Wadim X Gemini


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 38 bezoekers