Manege Nieboer in Hoogezand

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Manege Nieboer in Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 17:04

Ik ga zoals een paar van jullie wel weten verhuizen naar Hoogezand.
Nou las ik dat daar een manege was waar 7 tinkers staan!...wat wil je nog meer als Tinkergek? Ik kan als ik wil 1 van die Tinkers een half jaar leasen en als ie me dan goed bevalt kan ik hem kopen. We gaan er binnenkort eens even kijken. Is iemand van jullie er misschien eens geweest? Of kennen jullie deze manege? Hoe gaat het daar? Worden de paarden goed verzorgt? ...Dit is geloof ik de enigtse manege in Hoogezand waar je kan lessen. Er zijn wel 3 ponyclubs maar daar moet je een eigen pony hebben en er is nog een manegeding voor pensionklanten. Dus ik hoop dat ik bij Nieboer kan rijden al helemaal omdat daar Tinkers staan en een paar daarvan vaak veulens krijgen. Dus kennen jullie die manege of heeft ie misschien een site? Vertel!!!

(ps: Borislover wil graag weten hoe het er in Tolbert bij die manege aan toe gaat...ik weet de naam niet maar er staan 90 paarden en is een grote manege)


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 19:03

*schop*

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:35

Ik ken manege Nieboer niet. Ik ken wel meerdere mensen uit Hoogezand die bij SEO rijden, www.woldstreek.nl Je kunt er op een manegepaard rijden, maar ook op een eigen. Kosten 85 euro per kwartaal voor manegepaard. Verder organiseren ze hier onderlinge wedstrijden, 2 keer springen, 2 keer dressuur in de winter en 2 keer een ledendag ind e zomer (mag je EN springen, EN dressuur EN behendigheid doen).
Verder heeft Zuidbroek ook nog een manege, maar die ken ik niet zo goed. Verder is er nog de Rigoletto manege in Harkstede, ken ik verder niet. Dus andere maneges ken ik wel

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 11:43

Bedankt voor de uitleg!...De manege in Hoogezand heeft veel Tinkers enzo en is dichterbij dus denk dat ik daar ga rijden maar wil graag weten hoe het daar is enzo en of jullie ook slechte dingen weten...En 1 van de belangrijkste dingen: Of de paarden wel goed verzorgd worden.. Kent iemand van jullie de manege in Tolbert wel dan? Daar wil Borislover graag rijden...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 08:32

Zo, dat is bijna het eind van de wereld, Hoogezand!! Als ik jou was zou ik je berichtje ook eens op tinkerwereld zetten, misschien heb je daar meer succes.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 08:43

tja Tolbert....daar ben ik geboren en getogen....dus die manege ken ik als mijn broekzak! Het is de HJC-manege. het is er groot en redelijk commercieel...ik ben daar al een paar jaartjes niet meer geweest, alleen dit jaar nog met indoor Tolbert (das wel vaste prik elk jaar) maar PB me anders ff wat je precies wilt weten, das wat makkelijker denk ik!

VP stal in omgeving Soest gezocht waar ik eigen hooi mag voeren voor lieve IR pony!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 17:10

Pellie schreef:
Zo, dat is bijna het eind van de wereld, Hoogezand!! Als ik jou was zou ik je berichtje ook eens op tinkerwereld zetten, misschien heb je daar meer succes.


Okeej ga er nu ff heen.bedankt!!!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 17:11

Suus25 schreef:
tja Tolbert....daar ben ik geboren en getogen....dus die manege ken ik als mijn broekzak! Het is de HJC-manege. het is er groot en redelijk commercieel...ik ben daar al een paar jaartjes niet meer geweest, alleen dit jaar nog met indoor Tolbert (das wel vaste prik elk jaar) maar PB me anders ff wat je precies wilt weten, das wat makkelijker denk ik!


Zou je een pb naar Borislover willen sturen? Zei heeft er woensdags haar eerste les gehad en zij wou er graag wat over weten...

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:54

RodeoGirl schreef:
Ik ga zoals een paar van jullie wel weten verhuizen naar Hoogezand.
Nou las ik dat daar een manege was waar 7 tinkers staan!...wat wil je nog meer als Tinkergek? Ik kan als ik wil 1 van die Tinkers een half jaar leasen en als ie me dan goed bevalt kan ik hem kopen. We gaan er binnenkort eens even kijken. Is iemand van jullie er misschien eens geweest? Of kennen jullie deze manege? Hoe gaat het daar? Worden de paarden goed verzorgt? ...Dit is geloof ik de enigtse manege in Hoogezand waar je kan lessen. Er zijn wel 3 ponyclubs maar daar moet je een eigen pony hebben en er is nog een manegeding voor pensionklanten. Dus ik hoop dat ik bij Nieboer kan rijden al helemaal omdat daar Tinkers staan en een paar daarvan vaak veulens krijgen. Dus kennen jullie die manege of heeft ie misschien een site? Vertel!!!

(ps: Borislover wil graag weten hoe het er in Tolbert bij die manege aan toe gaat...ik weet de naam niet maar er staan 90 paarden en is een grote manege)


Jaaaaaaaaaaaaaa,
Ik ben de gek sta daar dus met mijn Tinker Spetter. Er staan 9 tinkers en 3 jaarlingen. 2 tinkers zijn van Nieboer en de jaarlingen ook. Ik vind het daar heel leuk en erg gezellig. Spetter heeft het reuze naar zijn zin. Het enige nadeel is dat er geen binnenbak is, maar die is in aantocht. Trouwens ik ben geen bakrijder dus voor mij niet echt een nadeel.
Nou misschien zie ik je wel een keer op Nieboer!
groetjes Cindy en Spetter

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....


Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:59

Pellie schreef:
Zo, dat is bijna het eind van de wereld, Hoogezand!! Als ik jou was zou ik je berichtje ook eens op tinkerwereld zetten, misschien heb je daar meer succes.


Heee Pellie! Zover is Hoogezand niet...... Alsof Joure zo dichtbij is Haha! Spetter staat in Hoogezand, bij manege Nieboer. Bevalt me prima! Lekker buiten, goede verzorging, gezellig en lekker dichtbij! hahaha
groets Cindy en Spetter

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....

Cynthiaaapje

Berichten: 1927
Geregistreerd: 16-11-05
Woonplaats: Overschild

Re: Manege Nieboer in Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:36

Manege Nieboer vind ik op zich goed verzorgd.. Mijn paard stond daar eerst ook en het is een super beest...

Dag Lieve Mooie Lardo, je was mn beste vriendje, ik mis je nog iedere dag..

MirandaMalik

Berichten: 9867
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Manege Nieboer in Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:29

Nou, ik woon er vlakbij en laatst heeft mijn man er nog houtsnippers gehaald, maar ik ben er zelf nog nooit geweest.. Bloos
Er komen soms wel wat paarden voorbij hier die op buitenrit zijn! Duivel
Maar je komt maar eens een bak koffie bij me halen, wj hebben trouwens ook een tink, kijk maar in m'n profiel! Knipoog

*****Malik, Gimli en Zosja drie super poownies*****

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Re: Manege Nieboer in Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:57

PP=>MA

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

schaaap

Berichten: 80
Geregistreerd: 12-01-07

Re: Manege Nieboer in Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:39

ik ken hem wel (Y) mijn vriendje rijd daarop
Jesper. zie je ook aan mijn onderschift.
jammer voor jullie dat er nog geen binnen-bak is

<3 JESPER - DJES - HEVONEN
i love you forever. '02-02-06

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Re: Manege Nieboer in Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:44

Dit topic is al 3,5 jaar oud!

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Re: Manege Nieboer in Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 08:35

Dit topic is zo'n 3,5 jaar oud! Het is niet de bedoeling om hier nog op te reageren. Wat je wel zou kunnen doen is een nieuw topic te openen. Hier dus een slotje.

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, MissMarije en 5 bezoekers