En ook mijn relatie is over...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

En ook mijn relatie is over...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 17:41

Al kan ik het zelf nog nouwelijks bevatten, moet ik het toch even van me afschrijven...

Dat onze (ruim 3.5 jarige) relatie de laatste tijd (zeg maar gerust het laatste jaar) niet over rozen liep hebben jullie ook wel kunnen lezen.
Toch had ik er na de laatste break vertrouwen in dat het nog goed kwam... Niet dus Verdrietig

Even kort voor de mensen die het niet gevolgd hebben:
In december wilde Paul rust, zijn gevoels op een rijtje zetten. Ik was er kapot van maar na een week kwam het goed.
In Februari maakte ik er een einde aan. Ik voelde me niet mezelf bij hem (onzeker), vond een ander leuk en stopte er dus mee...
[AM] Het is uit...
Na 1,5 maand kwamen we bij elkaar, ik kon niet zonder hem, en hij niet zonder mij... Dacht ik.
Na een tijdje wist hij weer niet wat hij voor me voelde. Ik dacht dat hij onzeker was, omdat ik het uitgemaakt had voor een ander. Toch had ik mijn uiterste best gedaan in die tijd hem te bewijzen dat ik alleen hem wou. Niet met andere jongens praten/chatten, whatever...
Maargoed, ik maakte me kwaad, en besloot lekker te gaan feesten (samen met mijn beste vriendin die ook net vrijgezel was na een relatie van dik 3 jaar). En hoe ik het deed weet ik niet, maar ik kon hem uit mn hoofd zetten, ik voelde me vrij (en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt), maar miste wel 'een vriendje'.
Na een weekje begon Paul veel te bellen en sms'en. Hij miste me, wist zeker dat hij me terug wou, voor altijd en hij wilde geen stiekem gedoe meer omtrend zijn ouders ( [AM] Leek het eindelijk goed te komen, weer niet... ), hij zou het meteen vertellen en hoopte zo dat het goed kwam.
Ik wilde eigenlijk niet meer, bang dat het weer stuk zou lopen, maar hij praatte me om, stelde me gerust en van een aantal vrienden hoorde ik dat hij me echt terug wilde, gek op me was enz enz...

Ik besloot het nog 1 keer te proberen. En heb hem meteen gezegd, gaat het nog 1 keer fout, dan stop ik er mee, voor altijd...

Die keer is nu aangebroken.. Boos!
Gister middag kreeg ik een smsje. "Waar ben je ik wil je even spreken.. Sorry". Ik had meteen nare gedachten en jawel, toen ik belde vertelde hij dat hij wilde stoppen. Hij voelde niets meer. Het was zo gewoon nu we vaak bij elkaar waren (hij woont op een flatje nu, vroeger zagen we elkaar zo'n 3 dagen). We waren meer vrienden, volgens hem...
Ondanks dat ik niet wist wat ik hoorde had ik het in mijn hart aan voelen komen.
Ik voelde me rot, maar dat was het. Ik had veel afleiding aangezien Annemieke hier was en ik me niet zielig op wilde stellen.
Wchter kan ik niet ontkennen dat ik een aantal keer apart ben gaan zitten om flink te janken. Waarom? Waarom zegt hij zoveel dingen die hij niet meent? Waarom liet hij het dan de vorige keer niet voor wat het was?
Wat wil ik nu?
Ik weet het niet, en steeds als ik eraan denk wordt ik kwaad, maar al snel veranderd dat in een huilbui...

Van de ene kant weet ik heel goed dat ik hem nooit meer terug wil.
*denkt aan een liedje van Anouk (Michel)"You were my first and worst love, So it only could go wrong"* Maar aan de andere kant heb ik er totaal geen vreede mee, de manier waarop....

Vorige week heeft hij het namelijk (na 3 maanden, terwijl hij beloofde het meteen te doen) aan zijn ouders verteld (dat we weer iets hadden, zie bovenstaande topic) en die reageerde er buitengewoon goed op. Het enige wat gezegd werd "Als je dadelijk maar niet weer met de brokken zit".
Hij heeft het verteld, op aandringen van mij. Als hij een relatie wilde moest hij er maar voor uitkomen. En na 3 maanden mocht dat toch wel eens gebeuren.
Hij vertelde het, omdat hij me apsolute niet kwijt wou (dit waren zijn woorden een week geleden). Hij wilde verder met me, en als ze het er niet mee eens waren hadden ze pech, hij koos toch wel voor mij.

Dit is dus wat het voor mij zo enorm dubbel maakt. Hij vertelde het thuis (een hele grote stap, hij zag er giga tegenop) en een week later maakt hij het uit omdat hij niet meer voor me voelt?
Ik snap het niet, of ik wil niet niet snappen, maar 1 ding weet ik zeker, ik haat hem.... Ik ben meer waard dan iemand die niet tevreden kan zijn met een 'simpel' stelletje. Hij moet het zelf weten, voor hem 10 anderen, of meer...

Mn persoonlijkheid lijkt wel gespleten. Het ene moment zit ik te huilen, om wat we hadden, hoe mooi het in mijn ogen leek en hoe we er allebij dolgraag voor wilde vechten.
Van de andere kant ben ik kwaad, en als ik hem nu tegen kom dan heeft hij naast zijn 2 bruine ogen ook 2 blauwe.... Ik ben gewoon echt leip, ik voel me verlaten, bedrogen, door mijn eigen vriend!

Ik heb hem een paar keer gebelt, maar hij neemt niet op. Hij zou me vandaag bellen maar ik zat(zit) met zoveel vragen waar ik antwoord op wil... Was dat wel de reden? Is er een ander? Waarom zo plots? Waarom heeft hij het dan wel verteld tegen zijn ouders? Heeft hij het wel echt verteld?
Ik weet het gewoon niet meer.

Zucht, was ik maar een week verder...
Ik weet voor mezelf zeker dat ik zonder hem verder wil. Mijn zelfvertrouwen en vertrouwen in hem waren de laatste periode al behoorlijk gezonken. Ik durfde vroeger over alles te beginnen, behalve bij hem, bang dat er iets boven water kwam wat ik niet wilde horen...
Ik voel nu dat ik mijn goede eigenschappen kapot heb laten maken... Ik vertrouwde mensen heel snel op hun woord. Je kunt wel begrijpen dat dat nu ook niet meer zo is...

Sorry voor dit warrige verhaal... Ik Snap het zelf ook amper, het dringt niet tot me door en ik kan niet helder denken... Verdrietig
Toch bedankt voor het lezen....

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 17:49

De helft vergeten, zucht...

Van de ene kant voelt het als ee opluchting... Ik hoef nu niet meer mezelf te bewijzen (zo voelde ik me) dat hij bij me blijft. Bij ieder gesprek/smsje dacht ik dat hij het stuurde/begon om het uit te maken.
Angst, altijd angst... Ik dacht dat het over zou gaan. En misschien was dat ook wel gebeurt... Maar dat hoeft niet meer. Gelukkig?

Ik wil het nu alleen afronden. Ik wil zijn echte reden weten en antwoord op mijn vragen... Daarna hoef ik hem niet meer te kennen...

Overigens voel ik me angstig voor een nieuwe relatie. Ik haat alleen zijn, maar ik ben zo bang dat een nieuwe relatie weer fout gaat...
Ik wil gewoon een lief vriendje wat tevreden is met een standaard relatie zonder ruzie. Is dat zo moeilijk?? Verdrietig

Zucht, 't wordt zaterdag maar weer stappen. Dat hielp de vorige keer ook erg goed... Clown

Het ergste vind ik misschien nog wel dat ik het dadelijk mijn ouders moet vertellen. Ik weet niet waarom, normaal ben ik heel open tegen hun... Boos!
Oh mn vader komt net aanrijden, snik...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:49

STerkte meid. En als er wat is dan schrijf het maar van je af. Dit moet je echt even een tijdje laten inwerken voo rje het helemaal zult vatten.

Heel veel sterkte en liefs Fasel

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:50

Maar PG wat verwachtte hij dan buiten een 'standaard' relatie? Knap da je het er zo uit gooit hoor. Blifj sterk.

'Paint' it 'Black'

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:53

Aah meis... Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen, vind het zo ontzettend erg voor je... Spreek je wel op msn.. Sterkte Lovers
En succes/sterkte met het je ouders vertellen, ook dat is niet makkelijk Verdrietig
Je weet me wel te vinden he Ach gut

hobbelheks

Berichten: 8842
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:59

sterkte pinky girl.
misschien is het maar beter zo want van al die twijfels word je vast ook niet gelukkiger.

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:02

Veel sterkte voor de komende tijd !!! Ach gut
En nu zal het nog niet echt tot je doordringen maar ik denk dat dit toch het beste is, je bent van de twijfels en onzekerheid af.
Laatst bijgewerkt door Vicky_82 op 21-08-03 18:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:02

Jeetje, het gaat niet echt goed met de relaties als ik dat allemaal zo lees... ook voor jou heel erg veel sterkte meis!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:08

Sterkte meis, ik ga verder niets zeggen over 'het is beter zo' en bla bla, want ik kan daar moeilijk over oordelen. *knuffel*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:12

Veel sterkte!

Ik hoop dat je snel zult ervaren dat je op jezelf ook gewoon heel happy kunt zijn zodat je niet bang hoeft te zijn alleen te zijn.
Zo kun je ook steviger een volgende relatie in een een eerlijkere relatie opbouwen dan dat je een relatie hebt omdat je iemand nodig hebt zeg maar.

Ik weet hoeveel hartezeer het doet, ik hoop dat dat zo snel mogenlijk een beetje slijt bij je.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:13

Sterkte meid, schrijf alles maar lekker van je af op bokt!
Dat helpt (bij mij) altijd heel goed Knipoog.

Sterkte!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:14

veel sterkte!!

t gaat echt slecht met al die relaties die massaal uitgaan(niet alleen op bokt maar ook in mn omgeving gaan veel relaties uit....)

neem even lekker tijd voor jezelf, soms is dat best goed, ook al zal het de komende tijd best moeilijk zijn!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:40

Jammer altijd he, dat het zo gaat.. als de 1 met zoveel vragen zit, die waarschijnlijk toch niet beantwoord worden Kan er veel over zeggen, maar daar heb jij vast ook niet veel aan.. Ik wens je in iedergeval heel veel sterkte, en het helpt altijd wel als je je een beetje van je af schrijft op Bokt Lachen Zo kan je het waarschijnlijk beter verwoorden alles, als je het zo opschrijft, en begrijp je het misschien voor jezelf ook wel beter? Neem maar ff lekker tijd voor je zelf, leuke dingen doen! Een relatie van 3,5 jaar is niet niks!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:42

Jij ook sterkte toegewenst, het is en blijft moeilijk, maar ze zeggen dat het slijt....

Het leven is een gebakje!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 18:44

aah wat jammer nou

Heel veel sterkte de komende tijd Ach gut

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 19:43

Het slijt wel, dat weet ik zeker. Ik ben niet ieman die achteraf aan de positieve dingen denkt. Ik haal altijd de negatieve dingen naar boven, als iemand mij pijn heeft gedaan. Dat is makkelijk hoor Knipoog

Ik heb het net aan mijn ouders verteld. Ik zag er heel erg tegen op maar ik ben blij dat het eruit is. Het luchte echt op. En uiteraard staan hun achter me Lovers .
Van mijn moeder hoeft hij er niet meer in te komen. Ze vind het ontzettend zwak om na 3.5 jaar het via de tel uit te maken (en ze heeft nog gelijk ook!).
Mijn vader gaat zsm mijn spullen daar in zijn hok ophalen. Het is definitieft, echt.
De vorige keren besloot hij na een week dat hij 'toch wel iets' miste, en kwam ik makkelijk bij hem terug. Maar dat is verleden tijd. Ik laat niet me me sollen! Ik ben meer waard!!!

Zaterdag lekker op stap wrs. Met een erg leuke jongen waar hij een pest hekel aan had, gna! Bloos

Hoemeer ik nadenk, hoe geruster ik wordt. Het is over, niet meer twijfelen, niet meer bang zijn, niet meer hoeven vechten, maar gaan voor MIJN leven ZONDER hem. (Uiteraard wel met een hele lieve jongen, die vind ik wel daar ben ik niet zo bang voor :p)

Bedankt voor jullie reacties!
"I'm a servivor i'm gonna make it "

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:43

Vervelend zeg.... Goed jaartje voor relaties... Heel veel sterkte! Ach gut

... And we like all the fluffy animals.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 19:45

Nou, iedere keer weer de hoop en het vertrouwen dat het weer goed zou komen en nu lees ik dit. Sterkte ermee en ik moest even denken aan een zin uit een nummer van Amanda Marshal:
... nothing lasts forever but we always try
... and I still can't help but wonder why
... we let it pass us by

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:04

He wat vervelend, sterkte meid Ach gut

Gillian


Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:33

Wat k*t voor je, Kim. Sterkte er mee! En het is zeker niet erg dat je ff je hart uit wilt storten, dat lucht altijd wel op.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:40

kop op he!...hij is inderdaad zeer zwak dat hij het zo heeft aangepakt.
maar een leuke meid als jou (keek ff in je profiel) kan vast héél wat beters krijgen,je bent gelukkig van de onzekerheid af..en bokt staat achter jou! Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:14

He wat vervelend voor je kim, zeker omdat het zo onverwacht kwam voor je. Maar je bent er goed onder volgens mij. Je komt iig sterk over.
Heel veel sterkte.

:evaw:

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 21:43

Jeetje wat rot allemaal zeg, heel veel sterkte de komende tijd. Maar volgens mij komt het wel goed met jou!
Kop op en ga inderdaad maar lekker stappen dit weekend! Lachen

puntje puntje puntje

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:26

Jeetje Kim, dat is zeer zeker minder. Maar je hebt groot gelijk dat je zegt dat je meer waard bent, aan een twijfelaar heb je niks, daar kan je helaas niet op bouwen hoe leuk hij ook is..
Heel veel sterkte!! Ach gut

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

pmarena

Berichten: 48039
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:13

Hmmm...aan-uit is bruidegom en bruid hoor je mensen wel zeggen ,
maar als het ZO onzeker is elke keer dan is het waarschijnlijk voor je
zelf een hele opluchting om dat gedoe niet meer te hebben...want dat VREET energie

Ik hoop voor jullie allebei dat dit de juiste beslissing blijkt en dat jullie je alleen sterker en fijner gaan voelen Lachen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amarins2, Babsiej, Bontfire, Estera, Ghazella, Googlebot, josien_m_, Kimberly520, L_iek, laran, Marcella, mariettek, onpaard, Prins85, Saartjuh_b, wonanda en 188 bezoekers