I really can't believe it's over...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

I really can't believe it's over...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 09:26

Ik wilde het eerst niet posten, maar ik MOET het gewoon even van me afschrijven.

Roy en ik hebben besloten een punt achter te zetten achter onze relatie.

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Het ging al een tijdlang niet goed en diep in ons hart wisten we beide wel dat het zo niet langer kon. We waren elkaar constant aan het dwarsbomen. Als we zo door waren gegaan, was het echt goed mis gegaan.

Na een heerlijk weekend kwam toch het moment waarop ik moest zeggen dat het niet meer ging zo. We hebben een tijdlang zitten praten op de hei en er was eindelijk weer een moment waarop ik me goed voelde bij hem, heb me echt helemaal opengesteld voor hem, dat had ik al een hele tijd niet meer kunnen doen. Maar goed, achteraf gezien is het gesprek toch niet zo goed geweest. Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Ik wilde een break, om vervolgens weer terug te gaan als ik alles weer op een rij had en het met hem ook weer beter ging. Voor hem is het over.

Die avond na het gesprek (ben eerst lekker verdwaald op weg naar huis met een bijna lege benzinetank, waar zat ik met mijn gedachten?) had ik al meteen het gevoel dat er iets misgegaan was en dat bleek gister ook zo te zijn.

Ik ben niet duidelijk genoeg geweest. En nu zit ik hier.... Met mijn ogen vol tranen, waarmee ik amper nog kan zien wat ik typ.

Veel mensen zeggen me dat het beter is zo, waarom zit ik dan met al die vragen in mijn hoofd? Waarom weet ik dat ik kostte wat kost, terug moet?

Zoals het de laatste tijd ging, kon het niet langer. We konden eigenlijk niet met en niet zonder elkaar. Maar ja, als we bij elkaar waren, was het vaak goed. Ach gut

Ik begin er langzaam gewend aan te raken, ik ben echt een dummie, ik doe het mezelf allemaal aan. Ik moet er maar mee leren leven denk ik.
Eerst maar eens zien hoe ik de komende tijd door ga komen. Verdrietig Het liefst viel ik nu in een hele diepe slaap om vervolgens met mijn paardjes naar dromenland te gaan en nooit meer terug te komen.

Sorrie voor dit wederom vervelende topic van mijn hand. Ik moest het even kwijt, zo is Roy ook van alle vervelende vragen af. It's all my fault! I'm the one to blame.... Verdrietig

Ik hoop dat ik me er bij neer kan gaan leggen, maar daar zal erg veel tijd overheen gaan. Lieffie, sterkte, je komt er wel.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:31

sjezes Jurga. Ik vind dit wel heel erg voor je. Ik hoop dat je er het juiste aan gedaan heb, maar dat weet je pas over een tijdje als er een opluchting volgt (dat had ik altijd als een relatie niet meer liep, dan volgde er na een tijdje grote opluchting). Ik hoop dat je veel afleiding zoekt bij vriendinnen. Je maakt een moeilijke tijd door, dat weet ik. Begin voorlopig niet aan een relatie, je moet eerst je leven weer op de rails terug zien te krijgen. En misschien zijn er nog wat meer dingen die je los moet laten en waar je afstand van moet nemen. Want je doet nog best veel en dan raak je snel uitgeblust. Kan het zijn dat je een dood ordinaire burn out hebt?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:31

sterkte de komende tijd, dat zal moeilijk worden voor jullie alle2

maar ik denk dat het beter is zo.

een relatie heb je niet om alsmaar problemen en ruzie te hebben, soms is het beter om dan maar vrijgezel te zijn (join the club want ik ben en blijf voorlopig ook vrijgezel, lekker tijd voor mezelf!!)

en nog 1 ding en absoluu niet banketstaaf bedoeld, maar ga nu niet jeelf overal de schuld van geven en medelijden zoeken, gheef je zelf een schop onder je kont en ga iets doen!je maakt het zo moeilijk voor jezelf!

roy ook veel sterkte de komende tijd!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:32

Jeetje, dat is niet niks. Maar geef jezelf niet alleen de schuld alsjeblieft. Waar er 2 zijn, treffen 2 'schuld' . Het zal heus niet alleen aan jou gelegen hebben dat de relatie niet meer liep.
Sterkte en geef jezelf de tijd om het te verwerken.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:36

hej meis wat vervelend voor jullie allebei. TUurlijk is het de komende tijd ontzettend moeilijk en hartstikke zwaar maar ook voor jullie gaat het zonnetje weer schijnen, echt. Jullie hebben er natuurlijk niet voor niets voor gekozen om er een punt achter te zetten?
Veel leuke dingen doen, dat zal je goed doen (uit ervaring Knipoog )

Allebei heeft veel sterkte

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 09:36

Ik weet echt wel dat we echt een tijd voor onszelf nodig hadden, dat was niet meer te vermijden. Maar nu ik weet dat er amper een kans is dat het nog goed komt, wil ik die tijd helemaal niet meemaken. Life goes on, I know, maar voor mij heeft het zo geen enkel nut meer.
Tijdens onze eerste breuk voelde ik me ontzettend opgelucht, nu is hij degene die zich zo voelt, ik voel me alsof ik keihard tegen een muur gesmeten ben. Ik schop mezelf wel weer door en als het zo moet zijn, dan moet het zo zijn, maar dat maakt het gevoel niet minder rot.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:39

Ow meissie toch? Ook dit nog? Wat vervelend voor je! Heel, heel veel sterkte......

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:41

Ik wist het dan al een paar dagen, maar ik vind het toch wel moedig dat jullie deze stap hebben gezet.
Ik denk dat jullie dit op het moment het ook nodig hebben, hoe moeilijk het ook is. Idd zet eerst alles voor jezelf op een rij en ga dan verder kijken.
Sterkte voor jullie allebei en jullie kunnen allebei bij me terecht..
Knuf Mar

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:41

Heel veel sterkte meis! Geef het de tijd.
(en ook voor Roy)

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:53

Jeetje wordt er stil van, ik ken jullie beide niet persoonlijk maar jullie waren volgens mij het bekendste boktkoppel. Iig allebei heel veel sterkte!!!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:55

Sterkte meid. Alles is al gezegd. Kan weinig meer toevoegen.
Ook sterkte voor Roy.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:58

Ik heb het al gezegd, maar nog een keer allebei heel veel sterkte!
En Iloon, kom maar lekker bij ons eten volgende week!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 09:59

Als er mensen zijn die mijn gedachten even willen afleiden de komende tijd, jullie zijn van harte welkom bij mijn toppertjes en mij...

*breekt er net een stukje van mijn hoektand af, kan er ook nog wel bij....*

Ik geloof dat ik mijn ring maar een poosje moet verstoppen, ik blijf er maar naar staren zoals 'ie naast me ligt. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:00

Heel veel sterkte in dze rottoge tijd.
Maar ook ik denk dat dit het beste is voor jullie allebei. In een goede relatie voel je je met elkaar beter dan zonder elkaar, bij jullie was dat net andersom. Ik hoop dat jullie goede vrienden kunnen blijven.

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:00

ik heb na 20 jaar huwelijk een punt achter mijn relatie gezet.
en inderdaad het is verschrikkelijk moeilijk.
maar heus na een tijdje zal je merken dat het goed is dat je het gedaan hebt.
pak je leventje op en ga niet bij de pakken neer zitten.
veel sterkte voor jullie allebei

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:12

Sterkte!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:38

sterkte voor jullie allebei. Als je kiest voor jezelf in iets, hoe moeilijk ook, dan komt het altijd goed. En voor Roy: dingen die nu drie keer poedersuiker lijken, krijgen altijd een positieve uitwerking in de zin van: goh als dat toen niet gebeurt was, dan had ik dit en dit nooit gedaan of meegemaakt.
Kweet het, schrale troost waa je niets mee kan. Tijd heelt de meeste wonden!
sterkte!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:46

ga lekker voor jezelf leven en geniet ervan. en wie weet komt het ooit nog. geldt voor jullie beiden.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:51

Allereerst heel veel sterkte natuurlijk. Dit soort dingen zijn altijd zwaar K*T Verdrietig .

je schrijft: Ik wilde een break, om vervolgens weer terug te gaan als ik alles weer op een rij had en het met hem ook weer beter ging. Voor hem is het over.

Ik denk dat dat iets is wat je niet van hem kunt verlangen. Dat bedoel ik niet verkeerd maar je kan niet iets uit maken met de gedachte 'als het goed is ga ik weer terug'. Misschien is het er voor jullie straks nog maar misschien ook niet.

Jullie moeten beiden, maar jij vooral denk ik (en dat kan ik alleen maar beoordelen aan de dingen die ik op dit forum van je gelezen heb) aan jezelf werken.

Teruggaan zou ik niet doen. Dat ben je verplicht aan hem want anders maak je hem gek denk ik.

Hoe dan ook. Heel erg veel sterkte jullie allebei. Blijf positief en wie weet is er wel een toekomst voor jullie maar dan wel helemaal blanco qua bagage anders heeft het weinig zin en zitten jullie zo weer.

Liefs van Fasel[/i]

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 11:04

Ik wil even wat opduidelijken. Een tijdje terug ging het al niet goed, en toen hebben we ook met elkaar gesproken. Ik heb toen gezegd dat er eigenlijk 3 keuzes waren: 1) we zouden gewoon verder gaan, met alle gevolgen van dien. 2) We zouden een pauze inlassen maar nog wel steeds in onze relatie blijven, of 3) We zouden er een punt achterzetten en er in eerste instantie vanuit gaan dat het niet meer goed komt, want wat heeft het voor zin om het uit te maken als je toch weer bij elkaar terug gaat komen? Bovendien heb ik ook niet gezegd dat die kans zo klein is, ik bedoel alleen te zeggen dat we de komende tijd voor ONSZELF als individueel moeten opkomen, en niet voor ons als stel. Ik weet niet wat er in de toekomst gaat gebeuren, maar dat komt allemaal nog wel. Van de ene kant wil ik heel graag terug, maar nu kan ik gewoon even niet. Voordat het beslissende moment kwam had ik het idee dat ik het (net als vorige keer) er heel zwaar mee ging krijgen, maar tot mijn eigen verbazing voelde ik me wat beter dan ik dacht, er was even een last van mijn schouders, en daar wil ik nu de komende tijd even mee leven. Even rust. Bij Ilona was het echter andersom, ik dacht dat zij hier sterker in was, omdat zij het was die al een hele tijd over uitmaken had lopen nadenken, maar zij is nu degene die er het ergst mee zit.
Iloon, je weet dat ik voor je klaar sta als je me nodig hebt, en ik sluit helemaal niets uit wat er nog kan gaan gebeuren, maar voor nu mogen we niet te veel hoop hebben, anders kun je jezelf geen rust geven de komende tijd.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 11:19

Britney Spears Lyrics
Bombastic Love

And I, I'm here to testify
That you're the only one I belong to
I don't know where to start
It turn into an art
Not to show the world that it was you
You made me realize
Not to compromise
The fact that you and I should meet
I know where gonna get (know where gonna get) (get)
<>
Bombastic love
So fantastic
Where I'm completely yours and you are mine
And it's gonna be exactly like in a movie
When we fall in love for the first time
<>

Now, I know why I feel so insecure
I never understood what it's good for

I gotta make sure that *quickness*
won't stop me again
I can't sit and wait anymore

You made me realize
Not to compromise
The fact that you and I should meet
I know where gonna get (know where gonna get) (get)

<>
Bombastic love
So fantastic
Where I'm completely yours and you are mine
And it's gonna be exactly like in a movie
When we fall in love for the first time
<>

It's gonna be bombastic love
Everything is gonna be alright
When I'm yours and you are mine
It's gonna be fantastic love
When I wake up everything is still the same and you don't even know my name

(opera singing)

...I know it's gonna be

<>
Bombastic love
So fantastic
Where I'm completely yours and you are mine
And it's gonne be exactly like in a movie
When we fall in love for the first time
<>

I know where gonna get (know where gonna get) (get)

<>
Bombastic love
So fantastic
Where I'm completely yours and you are mine
And it's gonna be exactly like in a movie
When we fall in love for the first time

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 11:30

Iloon en Roy, heel veel sterkte toegewenst!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 11:46

Ilona en Roy, neem de tijd voor jezelf. Aan jullie verhalen te horen hebben jullie dat nu harder nodig dan een relatie met elkaar.

En je weet het: If it´s ment to be....

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 11:53

Heel veel sterkte Ilona en Roy Ach gut

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 12:02

ik schrik ervan, ookal had ik het een beetje zien aankomen
Ik wens jullie beide heel veel sterkte toe de komende tijd!