Wedstrijd zonder winspunten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Wedstrijd zonder winspunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 21:31

Zijn er ook nog mensen die op een wedstrijd geen winspunten halen?

Ik sta namelijk op stal waar iedereen namelijk minstens 1 winspunt per wedstrijd rijdt (sommigen rijden er zelfs 4 Bloos! ).

Ik trouwens niet Haha!


Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:35

spokey schreef:
Zijn er ook nog mensen die op een wedstrijd geen winspunten halen?

Ik sta namelijk op stal waar iedereen namelijk minstens 1 winspunt per wedstrijd rijdt (sommigen rijden er zelfs 4 Bloos! ).

Ik trouwens niet Haha!

Dat komt nog Son Haha!
Ik heb trouwens al 2 keer een proefje gereden zonder winstpunt! Dusse niet zeuren Tong uitsteken

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 21:38

Kan dat Cool

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:44

Nou ach ik heb met Robin 1,5 jaar lang geen winstpunt gereden! En goh, me laatste wedstrijd, voordat die met pensioen ging... Jaja, je raad t al! EEN HELE WINSTPUNT!
Met Camil had ik me eerste wedstrijd me 2e proef 1 winstpunt. 1e proef geen. En toen heb k nog 2 wedstrijden gereden dat die veelste diep liep, dus ook geen punten. (134 en 144, 1 proef per wedstrijd.. Bloos!)

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:45

Haha tuurlijk zo vaak....
In de B had ik altijd 154 pnten. ik was het op een gegeven moment zo spuugzat dat ik een half jaar ben gestopt, nu ben ik M1 en rijdt nog lang niet iedere wedstrijd een winstpunt. Maar goed, een paard is geen fiets!
Blijven oefenen!!!
Maar 4 winstpunten per wedstrijd kan toch niet ? maximaal 3 dacht ik

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:46

per wedstrijd, waar je dan 2 proeven rijd Knipoog

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 21:49

Nathalie schreef:
Nou ach ik heb met Robin 1,5 jaar lang geen winstpunt gereden! En goh, me laatste wedstrijd, voordat die met pensioen ging... Jaja, je raad t al! EEN HELE WINSTPUNT!
Met Camil had ik me eerste wedstrijd me 2e proef 1 winstpunt. 1e proef geen. En toen heb k nog 2 wedstrijden gereden dat die veelste diep liep, dus ook geen punten. (134 en 144, 1 proef per wedstrijd.. Bloos!)


Hoe diep is veelste diep Bloos

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:53

Nath zeg dat Camilla met haar neus op haar singel liep Knipoog Tong uitsteken Dan is Sonja weer gerust gesteld, ze is zo zenuwachtig, maar waarvoor? Het is MAAR een wedstrijd! Als het niet gaat, doe je het gewoon nog een keertje Clown

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 21:55

Jamy schreef:
Nath zeg dat Camilla met haar neus op haar singel liep Knipoog Tong uitsteken Dan is Sonja weer gerust gesteld, ze is zo zenuwachtig, maar waarvoor? Het is MAAR een wedstrijd! Als het niet gaat, doe je het gewoon nog een keertje Clown


Het gaat niet om het proefje het gaat erom dat ik erop blijf zitten Huilen

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:01

Hou je zadel dan vast! Bloos!
Nee maar ff serieus, je hebt nu een veel beter zadel en heb je er sinds dien nog afgelegen Verward Niet dat Ik weet, dus dat komt goed Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:02

Super lijm doet wonderen. Knipoog
Ach joh t komt allemaal goed hoor!
Ennuh ja me pony liep bijna met ze neus op de singel. Schijnheilig

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:17

kheb 1 proefje gereden zonder een winstpunt...

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 22:27

Nathalie schreef:
Ennuh ja me pony liep bijna met ze neus op de singel. Schijnheilig


Ja dat zou ik nu ook zeggen Bloos! .

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:56

Pfoe, tuurlijk...

Iedereen gebeurd het weleens hoor!! Alleen durft niet iedereen het te bekennen Knipoog

Over anderhalve week heb ik weer wedstrijd, nou het moet wel gek lopen als ik wel winst rijd Knipoog
Maar het gaat me nu even om het ritme weer te krijgen voordat we naar binnen moeten Haha!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:00

Was er niet laatst iemand mee met mij naar de regiokampioenschappen Schijnheilig Daar heb ik ook geen puntje gereden en volgens mij is het nog wel eens voorgekomen.
Maar maak je niet druk jij komt wel met een puntje thuis hoor Moet DJ niet toevallig jureren?? Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:05

In de B was tussen de 140 en 150 geen uitzondering voor mij :p
de laatste wedstrijd voor ik overging naar de L had ik nog 148 & 149 punten,
en een week later in de L 160 & 168... sinds de L1 heb ik op 1 wedstrijd na alleen maar winstpunten gereden, maar de B.... dat was een ramp :p

:)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:12

benneton schreef:
Maar 4 winstpunten per wedstrijd kan toch niet ? maximaal 3 dacht ik


Als je op 1 wedstrijd 2 proeven rijd en je zou per proef 3 winstpunten rijden dan heb je er 6 op 1 dag Haha! Der zijn er bij die het kunnen Scheve mond

Even ontopic, ik heb ook niet altijd iedere wedstrijd een winstpunt gehaald. Jonge pony's zijn leuk, die moeten altijd alles bekijken, of schrikken, en tja, dan heb je geen winst Haha!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:37

Ja, die mensen zijn er zeker Schijnheilig
Ik heb vaker geen winst dan wel winst Bloos
Maarja, komt vast vanzelf wel een keer goed Knipoog


Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 08:17

Ik heb al redelijk wat paarden op wedstrijd uitgebracht en ook periodes gehad dat ik gewoon 10 of 12 wedstrijden geen winst gereden heb (raak je wel van in een dipje hoor).
Momenteel start ik een 4 jarige grote ruin, ben begonnen in de B en heb de vorige wedstrijd de overstap gemaakt naar het L1 en ik heb nog geen wedstrijd met hem gehad zonder 2 winstpunten ( 2 proeven). Maar dat gaat best nog komen hoor, misschien komend weekend wel. Jammer maar als het geen winst waard is, dan is het zo.
Gewoon doorzetten, het valt tegenwoordig ook niet mee, er lopen zoveel goede paarden en pony's en er gaat zoveel geld inom. Dat de ruiters met huis-tuin-en keuken paarden (Zoals ik zelf), het hard te halen hebben. Maar de doorzetter wint, wij moeten het hebben van zo correct gereden proeven, dus blijven oefenen.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Fierolover
Berichten: 122
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: woerden...vlakbij utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 08:50

ik heb pas 1 wedstrij dgehad maar ook geen winst hoor ( 139 en 152pnt...) ik hoop zaterdag een puntje te halen, maar als dat nie zo is, jammer dan.. 1 ding snap ik alleen niet: waarom heeft iedereen zo´n moeite met de B? en rijden ze de L of de M zo door?

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 08:56

Met de B heb ik geen moeite, maar wel met de L1, verschrikkelijk. Ik weet zeker dat ik de komende tijd wedstrijden ga rijden zonder winst. Ik heb namelijk 1 probleem en dat is het lichtrijden. In de L1 wordt toch iets meer gevraagd en de meeste juryleden willen ook graag zien dat het paard meer bijelkaar en beter aan de loodlijn loopt en dat lukt mij super als ik ga doorzitten, maar lichtrijdend.

Ik denk dat problemen in de B ook onstaan, omdat je moeilijker kunt scoren door op de letter de rijden, de overgangen zijn allemaal tussen 2 letters. Een netjes op de letter rijdende ruiter zal in de L dus makkelijker kunnen scoren.

En dan blijft er nog altijd het punt, wat wil een jury nu zien in de B, en dan zeker qua hoofdhals houding. Loopt je paard iets voor de loodlijn en heb je een jury die dit niet wil zien, dan kun je nog zo netjes rijden maar heb je weinig kans op winst. Andersom natuurlijk ook.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:01

Ik reed tot de M2 bijna elke wedstrijd winst. Omdat onze basis niet helemaal goed was, zijn we in de M2 een beetje vastgelopen.
We zijn nu tijdens de training veel bezig met basiswerk en nu gaat het een stuk beter.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:36

Oke, dan durf ik mijn resultaten hier ook wel neer te zetten. Ik ben nog steeds 'B startgerechtigd', na zo'n 8 proefjes ofzo heb ik nog steeds 0 wp. Mijn hoogste aantal punten was 155 en helaas had het hoger kunnen zijn als ik niet verkeerd had gereden Lachen Ik heb gewoon veel last van wedstrijdstress waardoor ik vergeet te rijden. Ik weet zeker dat als dat beter gaat de rest ook beter zal gaan want ondanks alles zit er wel zeer zeker een stijgende lijn in mijn punten. Dus we gaan vrolijk verder Lachen

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:00

oh het is vaker dat ik geen winstpunt haal dan wel (verdienen we ook hoor) we moeten nog veel leren maar de laatste tijd gaat het stukken beter (mijn paard loopt liever met z'n hoofd in de lucht)

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:33

hoi, ik heb op de manege ook wedstrijden gereden. Die zaten iets anders in elkaar, maar daar waren 210 punten gelijk aan 156 in het normale systeem. En ik heb 2 keerd de apeldoornse gereden op verzorgpaarden. Ik heb in een wedstrijd of 15 maar een keertje geen winstpunt gehaald. Lachen Maarja dat zal nu wel verandern nu ik op mijn eigen paard start Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carika, Larislaatje, Noisy en 20 bezoekers