Allereerste sollicitatiegesprek ging super!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 14:07

Morgen is het zover, dan gaat deze jongen voor het eerst naar een sollicitatiegesprek voor de baan van z'n leven!! Ik zeg nu wel zo stoer dat ik niet zenuwachtig ben maar toch.... Ach, ik blijf gewoon mijzelf dan komt het helemaal goed.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-09-18 15:52 ]</font>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 14:09

Ik kan hierop maar één ding zeggen: 'Gaan met die banaan!!!' *LOL*

Nee, die is fllauw... Ik wens je heel veel succes toe morgen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 14:58

Ja veel succes toegewenst! Het lukt je vast wel! Maar eh... wat wordt de baan van je leven?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 15:09

Aangezien ik heel erg geïnteresseerd ben in diervoeding heb ik gereageerd op een advertentie bij een bedrijf waar ze grondstoffen produceren voor diervoeding. Ze zoeken iemand die voor hun het onderzoek op het gebied van diervoeding bijhoudt. Zowel nationaal als internationaal. Vooral het internationale gedeelte spreekt mij erg aan. Als ik dat hoor dan denk ik aan het onderhouden van buitenlandse contacten en het bezoeken van symposia in het buitenland. Weet alleen nog niet of dat zo is, maar dat merk ik morgen wel.

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 15:27

Hoe moet het dan met al die bokkers die met jou willen eten (door jou gekookt natuurlijk), als jij in het buitenland bent? Succes morgen!!!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 15:37

Tja, dan moeten ze even geduld hebben vrees ik. Maar het voordeel van al die buitenlandse reizen is natuurlijk wel dat ik dan met overheerlijke recepten weer naar Nederland terug kom Party!!

Iig bedankt voor de succesjes. Gaat vast helemaal goed komen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 16:01

Idd ´gaan met die banaan´ mooie tepasselijke zin voor maarten *LOL* .

Succes ermee en we zullen een beetje duimen voor je. Ik zeg beetje want ik vindt het niet leuk dat hij dan zooooo veeeer weg gaat werken. Dus dan zal hij ook minder vaak hier zijn en dat zou ik errug jammer vinden Huilen .

Oproep: Help maarten aan een baan in de omgeving van Utrecht Party!! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 23:22

Veel succes.

In weesp kun je bij leopharma ook wel terecht denk ik, stukkie dichterbij.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 23:40

Succes!! Laat je even weten hoe het is gegaan? Party!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 08:56

Succes!
Wie niet waagt..... Clown

:evaw:

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 09:35

Heeeeeeeel veel succes!! Je kan het!
Laat je het wel even weten hoe het is geweest??

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 09:37

ook van mij onwijs veeeeel succes en wel laten weten hoe het gegaan is he?????? KOM OP TSJAKKAAAAAAAAAAAA

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:30

Hai Maarten,

Heel veel succes he, gewoon cool blijven en jezelf

Groetjes
Geral
(Amanda)

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:26

Hoi Maarten!!

Heel veel succes he! Je wordt toch altijd behoorlijk zenuwachtig voor zo'n gesprek.. (dat had ik ook, voor mijn stage-sollicitatiegesprekken..) Als je maar jezelf blijft komt het vast goed!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 15:59

hallo luitjes!!

Als eerste bedankt voor jullie succesjes!!

pfff, dat hebben we ook weer gehad. Man, wat ging dat lekker relaxed vandaag zeg. Ik was er om 10 voor 9 en had om 9 uur de afspraak. Ik kreeg van de secretaresse een lekker kopje koffie, die had ik nog niet op of ik kon naar binnen. Netjes voorgesteld (zonder zweethandjes Haha!) waarna we een lekker gesprek begonnen met drie koppen koffie! Ik heb het idee dat ik een goede indruk achter heb gelaten en dat ik een paar sterke punten voor heb op de andere kandidaten. Overigens hadden 14 mensen gereageerd op de advertentie en ze hadden 4 mensen geselecteerd voor een gesprek waaronder ik dus!! Toen had ik al het gevoel van 'YES!!!!' Voor mijn gevoel kon het toen al niet meer stuk voor een allereerste sollicitatie. Aanstaande maandag hoor ik of ik doorga voor de tweede gespreksronde samen met nog iemand. Tja, het kan natuurlijk altijd nog mis gaan maar dat maakt me nu niet zoveel uit. Ik heb gewoon het gevoel dat ik volgende sollicitaties met gemak aankan omdat het vandaag zo ontzettend lekker ging!

Jullie horen volgende week wel of ik door ben naar de volgende ronde *duim duim duim*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:02

Gaaaaaaf dat het zo goed ging! Heeft die peptalk van zondag toch geholpen... *grin* TSJAKKAAAA!!!

Maar eh... dus nog één ronde te gaan en dan verhuis jij naar het hoge noorden? *snik*

Laat je ff weten wanneer die volgende ronde is?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:10

Hey wat gaaf Succes!

:evaw:

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 17:07

Wat goed zeg!!!

Maar wat houdt de baan nou in, neem aan dat je dat nu wel weet toch? Haha!

Succes! En ik duim hard voor je mee!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 17:12

Het hoge noorden???? Waar dat dan precies????
Ik zal in ieder geval voor je duimen!!!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 17:20

Het hoge Noorden is Wildervank bij Veendam. Ok, het is wel ver weg voor mij, maarja de baan lijkt me super.

Heb vandaag overigens ook te horen gekregen dat er ook verschillende reizen aan vast zitten om onderzoeken te leiden in o.a. spanje, Frankrijk, Denemarken, Noorwegen (YES!!!! Fjordjes kijken!!!) en Thailand.

Heb ook wat meer duidelijkheid gekregen over de functie. Ze willen nog betere producten (eiwit uit aardappelen. Ik zal niet tever in detail treden anders wordt het zo Gaaaap) produceren en daar hebben ze dus onderzoekers voor nodig die ook weten wat de klant precies wil (moet dus ook veel verstand hebben van marketing)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 23:40

hee tof voor je Lovers . Ik zal een beetje duimen voor je.

Maare vindt het nog steeds niet leuk dat het zoooooooooo ver weg is van Utrecht Huilen he Karin en Ilona Verdrietig .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:09

Iloontje kan er niet zo mee zitten hoor.....als er maar aan haar gedacht wordt is het goed...... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 13:12

Heb je al gehoord of je een tweede gesprek krijgt?

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 20:01

Vandaag zou het bedrijf de laatste sollicitant krijgen. Hierna zouden ze gaan beslissen welke twee sollicitanten door zijn naar de volgende ronde. Ik heb vandaag nog niets gehoord. Ik neem aan dat ik morgen bij de post wel een brief zal vinden met goed of slecht nieuws *bibber!!*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie