Pjelk liep super...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 13:33

Gisteren had ik les met Pjelk en we hebben heel leuk gesprongen en verder was hij ook wel braaf. Alleen, en dat zit me wel dwars, aan de teugel krijg ik hem niet. Na de les ging mijn vriendin ff op hem en zij had hem zomaar heel netjes naar beneden. Zelfs in draf wat ook de eigenaar niet lukte. Ik ben echt wel blij dat Pjelk zo netjes lopen kan en ook gun ik het mijn vriendin wel dat ze hem mooi njden kan maar ik wil het ook zo graag kunnen! Wordt er soms een beetje moedeloos van. Ik probeer maar om ook positief te blijven. Wijken deden we gisteren ook in de les en dat ging laatst in strap nauwelijks terwijl hij het nu zomaar in draf deed Lachen !

littleroosie

Berichten: 6062
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:47

Gewoon blijven proberen met aan de teugel rijden dan lukt het vanzelf wel, zomaar in eens.
En met wijken harstikke mooi!

Maar je kon toch niet meer op Pjelk rijden of loop ik achter?

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-01 18:36

Ja dat is inmiddels alweer veranderd. Baas van Pjelk krweeg ruzie met zijn vriendin van wie ik niet meer op pjelk rijden mocht. Van Pjelk baas mocht ik wel weer dus vandaar.

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 22:18

nou en nu gaat het hardstikke goed hoor, en nu krijgt ook mellien hem zelfs in draf een beetje aan de teugel en ik ook, maar de eigenaar niet! gne gne
he mellien?! Extreme duivel