er kwam een soort paardenfluiteraar naar mijn pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

er kwam een soort paardenfluiteraar naar mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 21:44

hoi

mijn pony is naar een soort paardenfluisteraar geweest tenminste ze kan met paarden praten en ze haalt energie die je paard niet kwijt kan (probeert) uit je paard te halen dat heeft ze bij mijn pony ook gedaan.

ik belde haar op om te vragen of ze naar mijn paard wou kijken omdat ze maar niet goed wou presteren op wedstrijd en ze had soms zo'n last van der buik.

ze ging eerst met katinka (mijn pony) praten van waarom wil je niet springen. vet grappig want toen ze over dressuur begon te praten tegen katinka toen keek ze der niet aan, want ze houdt absoluut niet van dressuur en toen zei ik tegen haar ze vindt springen errug leuk toen begon die vrouw met katinak over springen en toen gingen helemaal die oortjes naar voren vet leuk.

ze ging kijken waarom ze zo last van der buik had en was onmdat er stress in der buik had en die kon ze niet kwijt daar door werdt alles stijf ook der rug en daardoor kan ze minder goed presteren. Ach gut en omdat ze vroeger met een bijt pony in 1 stal stond heeft ze geen zelf vertrouwen en ze is ook bang dat ze nog zo'n soort pony tegen komt en daardoor presteert ze ook niet goed op wedstrijden omdat ze bang is dat ze het niet kan. Ach gut

en nou heb manderijn olie gekregen dat geeft haar buik rust
en rescue bach en dat moet ik geven voor dat ze de trailer in gaat (daar gaat ze niet in) en voor een wedstrijd dan wordt ze rustiger en kan ze der angst zsneller kwijt
ze komt over 2 weken weer en dan gaat ze samen met katink aan der zelf vertrouwen werken OK dan!

ik vindt het heel knap dat ze dat met die dieren kan en ik geloof er zeker in. want je hebt van die mensen die der niet ingeloven dat kan *LOL*

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:48

Leuk joh!!
Nou hopen dat het werkt, veel succes!

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:48

gaaf zeg ik hoop voor je dat het wat opleverd

Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:50

Dat is wel mooi dat ze naar je pony heeft gekeken en wat van die rescue bach ofzow heeft gegeven want ik hoor best wel vaak dat die rescue wordt gebuikt tegen stress en zo en bij veel mensen en dieren helpt het Knipoog Haha! Nou k hoop dat de rescue bij je pony werkt;)
=xxx=

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 21:50

ja kijken of er o reageerd op die manderijn olie en dat ze dan een beetje gaat presteeren maar ik heb er alle vertrouwen in
:

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:39

Fijn zeg, en goed dat je vertrouwen hebt, want vertrouwen is ook zeker 1 van de beste remedies