Onze Boelie is dood.. :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Onze Boelie is dood.. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 20:55

Deze foto heb ik heel toevallig en gelukkig gisteravond nog gemaakt, gister heb ik nl een nieuwe digi gekocht. En oh wat ben ik blij dat ik deze (en nog een paar) foto heb gemaakt. Want vandaag is Boelie aangereden door een auto en overleden.. Verdrietig
Ondanks zijn leeftijd (12 á 13 jaar) altijd nog gezond OK dan! Heel erg k*t dus dat hij zo aan zn einde moet komen.... (maar ja voor zoiets is dat altijd erg) En dat terwijl ie al jaren verkeer enz gewend is en daar ook altijd echt voor uitkeek... Maar ja we kunnen het niet terug draaien..
Rest in peace..

Afbeelding

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 20:57

Owh wat erg zeg!!!! Verdrietig Boelie zag er echt heel schattig uit. Heel veel sterkte ermee, en je mag me altijd pb'en, als je wilt.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 20:59

Sterkte meid! Hij lijkt me echt een goedzak zo van de foto, echt een lieverd! Heel erg altijd zoiets... Sterkte...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:52

Wat ziet hij er lief uit zeg!
Sterkte en gecondeleert!! Je mag mij ook altijd Pb-en hoor!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:57

Ach gut... wat verdrietig Verdrietig !! Het zit zo heerlijk vergenoegd te kijken op de foto Lovers !! Sterkte meid Ach gut !!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:02

Vreselijk hoor.... het was een prachtige kat.. sterkte.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:05

Wat erg voor je! ik las het ook al in je andere topic.
heel erg veel sterkte.

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:15

he bah, wat naar, heel veel sterkte ermee, wat zonde dat zo'n mooi diertje zo aan zn einde moet komen, ik ben zelf al 2 katten verloren, weet wat je voelt, is idd heel erg kl*te, denk aan de leuke dingen die je met hem hebt meegemaakt
sterkte

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:30

Och arme...
Was wel een heel stoer beest zo te zien! Geen wonder dat jullie zo van hem hielden.
Sterkte, het is heel verdrietig.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:37

*slik* Wat ontzettend moeilijk voor je.

Ik hoorde laatst een heel mooi liedje over een kat die overleden was. Wel door beten van een hond, maar het is toch wel heel mooi. En misschien een beetje toepasselijk.

Te downloaden op http://www.welshcob.nl/liedjes/


You are broken little friend
You are broken little friend

You are broken little friend
Dirty dogs they ate you twice
Cannot be here with me

I can't stroke you little friend
You can't scratch me in my face
Cannot be here with me

You looked in my eyes
When you told me goodbye
I could see the pain
That was gone afterwards

Finally I can run faster then you did
Finally I can scratch harder then you did
Finally I can purr better then you did
Finally I can jump higher then you did

You looked in my eyes
When you told me goodbye
I could see the pain
That was gone afterwards

Finally finally finally finally
Finally finally finally finally

All I have now are good memories now you're dead.
[/i]

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:25

wat erg zeg,gelukkig heb je de foto's nog,hopelijk geven die een beetje troost..sterkte

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:45

heel veel sterkte~!!!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 04:10

Wat een naar bericht zeg. Ik weet hoe je je voelt. Veel sterkte!

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 07:46

he sterkte meid
wat een toeval zeg dat je net nog een mooie foto hebt gemaakt.

wij hebben dat ook gehad met onze hond,
toen we hem net kregen was hij 6 jaar, het was een asielzoeker Schijnheilig
hij was erg verwaarloosd, maar knapte zienderogen op.

na een half jaar, hij was net terug van de kapper, en de zon scheen, het was een mooie dag.
toen zijn we naar het park geweest, en hebben hele mooie foto's gemaakt. savonds ook nog naar het strand.

smorgens komen we beneden en is hij voor twee derde verlamd en in die nacht ook 10 jaar ouder geworden. we konden niets meer voor hem doen.

wat was ik blij met de mooie fotos die we hadden gemaakt.

sterkte, het zal wel stil zijn zonder boelie

Ann

Berichten: 13243
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 07:50

He wat akelig, sterkte meid Ach gut

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 08:31

Ah gecondoleerd!

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 15:52

heel erg bedankt voor jullie reacties, doet me goed.
En ja iedereen die we het vertellen staat zo raar te kijken, Boelie? onder auto? Nee toch?
Zelfs onze werkster die een hekel aan katten heeft vond het erg, Boelie was de enige kat die ze wel vertrouwde en niet eng vond. Maar ja boelie was ook een super kat! Lovers
We hebben hem ook t langste van alle katten gehad.

Het is ook nog eens heel sneu voor de andere kat, die is een jaar terug dr broertje en toen beste maatje ook zo kwijt geraakt (die waren bij ons geboren) en ze is toen mistens een week van streek geweest en nu had ze net zelf jongen gehad en die waren net weg en dan raakt ze Boelie ook nog eens kwijt, want haar moeder is dr ook nog wel maar die is nooit veel in de buurt ze had meer contackt met Boelie, bovendien is dr moeder ookal zo'n 16 jaar en die heeft ook niet het eeuwige leven.
Een week terug hadden we nog 6 katten en nu nog maar 2.. Verdrietig
Nou ja misschien halen we ergens een nieuw vriendje voor dr of ze krijgt vlgend jaar weer een nestje waar we wat van houden.

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:54

wat sneu voor hem dat hij onder een auto is gelopen, je zult hem vast wel gaan missen als je hem al zo lang hebt gekent

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 15:58

hè wat naar, heel veel sterkte met dit verlies!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 16:06

Gatver zeg wat vreselijk. Mijn kat was laatst vijf dagen weg en toen bleek hij ook aangereden te zijn. De dierenambulance had hem ergens in een tuin gevonden.. toevallig. Hij had maden in zijn mond en zijn ogen waren al weggedraaid. Waren ze vijftien minuten later geweest dan was hij dood geweest. Dan pas merk je hoe ontzettend veel je om die harige lobbes geeft!! Verschrikkelijk voor je van Boelie Verdrietig Ik weet niet of het zijn 'schuld' was, maar ik weet ook dat automobilisten de laatste tijd ontzettend lomp rijden, zelfs als ze een kat zien. Bah. Veel sterkte meid! Gelukkig heb je deze mooie foto gemaakt. Kan je mooi inlijsten. Het arme lieve katje

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 17:17

Meid, gecondoleerd met je kat. Echt zonde! Toen ik 8 was werd onze kater Karel ook aangereden. Zo jong, en lief! Helaas heb ik geen foto op de pc staan. Maar wat hebben wij thuis er een verdriet van gehad! Die klojo was ook door gereden he!

Kareltje liep toen tot onze poort, en toen zag mijn stiefvader hem door zijn pootjes zakken....verdomme hij wou ons om hulp vragen...maar overleefde het niet Huilen

Heb er veel verdriet van gehad. Zelfs vriendinnetjes van me.

We hebben nu 3 katten, dikkerds ook. Ze komen niet buiten want de een is allergisch voor vlooien, en die andere 2 kunnen maar zo worden aangereden.

Ik heb nog een leuke link voor je! Ik kreeg hem als een opvrolijk mailtje, en ik moet zeggen, hij maakte me onwijs aan het lachen Haha! Wel je geluid aanzetten anders valt er niks te lachen Lachen

http://home.bip.net/mp/

Meid, hopelijk gaat het een beetje met je.......enneh neem je nog een nieuwe kat weer?

Let me know Lachen

Kop op OK dan!

Groetjes BounceBabe

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:40

Ja,het is erg sneu,Boelie was een lieve kat.
Ik had wel medelijden met Smiecht,die sukkelde ook maar wat lusteloos door de stal vanmorgen.

(maar 1 ding,die link werkt zeker om je op te vrolijken,ik had de tranen over m'n wangen van het lachen)

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 21:17

Ja idd leuke link OK dan!

Ik kan eigenlijk nog steesds niet geloven dat ie dood is.. Heel raar, net alsof ie elk moment weer aan kan komen lopen.

Had vannacht nog wel een mooie droom, daarin heb ik nog afscheid van m genomen, heel speciaal was dat en ik kan m me ook nog precies herrinneren. (meestal zijn mijn dromen vaag en herinner ik niks of stukjes) Eigenlijk geloofde ik niet zo in die dingen, maar nu heb ik het meegemaakt en daar ben ik heel blij om

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 17:57

Vandaag precies twee weken geleden is Mousie, mijn poes van 16 ook overleden (zie profiel voor lieve foto). Ze is ook aangereden. Waarschijnlijk lag ze te slapen onder de auto van de buurman en heeft ze niet gehoord dat de auto werd gestart. Mijn buurvrouw vond haar dood op straat, op de parkeerplaats waar hun auto altijd staat. Ik mis haar ontzettend en baal er zo vreselijk van dat ze op deze manier aan haar einde is gekomen! Waarschijnlijk was ze op slag dood en heeft ze geen pijn gehad, maar ze had nog zoveel ouder kunnen worden want ze was zo fit!!!

Op straat ligt nog steeds een donkere plek van haar bloed. Ik wil het weghalen maar durf het niet zo goed. Maar elke keer als ik erlangs kom word ik er gewoon naar van.

Heeel veel sterkte!!