hey guys en girls:update

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 14:31

ik was weereens online.jaja ik heb zelfs nu nog een half uurtje inet voor ik moet gaan.met mij gaat alles eigenlijk wel goed.ik heb natuurlijk mijn-ik-voel-me-zo-alleen-buien maar alleen al door tinkerbell,mijn broer en schoonzusje en mika word ik zo onwijs opgebeurt elke dag dat ik ook wel weer de kracht vind.ik ga nu lekker opzoek naar een huisje en dat ga ik lekker HELEMAAL ALLEEN INRICHTEN mag lekker alles zelf bepalen wat en hoe wat waar komt.das natuurlijk ook weer iets voor mij om naar uit te kijken.en dan komen er ook leuk poezen in huis zodat ik altijd beesten heb om me heen!yes .
nou ikred het wel mis alleen jullie onwijs lieve bokkers ontzettend!bah dat vind ik echt balen hoor!

soms is het beter om te zwijgen


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 14:34

Hey lieve Sanni!
Wat goed van je meis, en we denken hier nog aan je hoor... Kop op, en we wachten heel geduldig af tot je weer kan bokken...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 14:54

je klinkt goed!!

fijn hoor meisje!!

Ja, alles voor jou alleen! Dat voelt lekker! Geniet ervan!!!

Kitty

Berichten: 7687
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 14:56

Nou meis, als je het leuk vindt om eens te meeten ofzo (ben wel benieuwd naar dat prachtige welshje van je) dan hoor ik het wel van je.

Ik kan me goed voorstellen dat je je alleen voelt. Dat is ook ontzettend logisch. En wij missen je ook hier op bokt hoor!
Houd je taai en geef een knuffel aan Tink

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:25

Gelukkig dat het al weer wat beter gaat! Ga zo door he Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:57

Fijn dat het alweer beter gaat!! Hopelijk kan je straks in je nieuwe huis weer bokken!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:02

Mooi zo, Sanderijn voelt zich al weer wat beter. Ga ervoor meid en bepaal lekker zelf wat JIJ leuk vindt om te doen. Heeeeeeel veel plezier alvast met de voorpret van een eigen huis die je helemaal naar jou smaak ik kan richten. Fijn te lezen dat het weer iets beter gaat. Maar kom maar snel weer terug!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:04

He Sanderijn fijn dat het naar omstandigheden goed gaat! En dat je straks lekker zelf je huisje kunt inrichten, 1 ding niet vergeten: een pc met internet!
Desnoods moeten we maar een "help-Sanderijn-de-winter-door" actie houden voor een PC met kabelaansluiting Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:21

Je bent een kanjer Sannie, ik hoop dat je snel een leuke hut vind. Mag ik met je mee om een poes uit het asiel te halen? Kadootje van mij voor in je nieuwe huis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:27

Hee Sanderijn! Fijn om te horen dat het goed gaat met jou en Tinkie!
Wij missen jou ook hoor!
Ik hoop dat je gauw wat voor jezelf vindt en dat je daar ook snel een i-netverbindig krijgt!

Marjolein

Berichten: 11629
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:27

klinkt goed sanderijn.
gewoon er voor gaan. en je alleen buien houden vanzelf wel een keer op want dan heb je je katje som je heen.
veel succes en ik hoop stiekum dat je toch nog snel een keertje kim komt meeten. want dan ga ik stiekum om t hoekje gluren om te kijken wie er nu zo knap altijd in alles een positief iets kan vinden.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 17:05

Sanni go for it!!! Je redt 't wel! Ook zonder hem kan jij het leven door! Kijk lekker uit naar je huisje en hou ons op de hoogte!

We missen je wel hier!!!!!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 17:38

ahh ik mis jullie ook allemaal zo ewrg Verdrietig Verdrietig
maarre wat een lieve aanbieding van jou sonja!als mijn huissie klaar is houd ik een houseparty voor alle bokkers!hahaha lache!en zet ik dr een potje neer:help-sanderijn-aan-internet-verbinding-hihi lachen nnnnnnnnn ik mis iedereeeeen!!!blegggg

soms is het beter om te zwijgen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:34

Ik weet precies hoe je je nu voelt. Ik heb een aantal jaren geleden ook een punt achter een relatie gezet van 3,5 jaar. Ik ben toen ook weer op mezelf gaan wonen. Ik kocht allemaal nieuwe spullen en richte m'n huisje in zoals ik dat wilde. Ik kocht er nog een hond bij. En ik deed lekker wat ikzelf wilde Haha! En natuurlijk heb je die ik-voel-me-zo-alleen momenten. Op dat moment kijk je om je heen en je ziet je eigen huisje met je eigen spullen en natuurlijk je beestjes die jou gezelschap houden. En dat is een heel goed gevoel. Daar kan geen enkel ander gevoel tegenop Knipoog En misschien is er iemand in jouw vrienden-/kennissenkring (of op Bokt) die een computer voor jou op de kop kan tikken. Het gaat je lukken Sanderijn. Heel veel sterkte Knipoog
groetjes.


_________________
you can lead a horse to water,
but you can't make it drink

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Caballo op 2001-09-18 18:35 ]</font>

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 22:25

We missen jou hier echt hoor sanderijn!
Fijn te horen dat het naar omstandigheden goed met je gaat.

Succes met het vinden van een 'hut' zoals Sonja dat noemt Knipoog , en met all the rest natuurlijk.

Je kunt het!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 23:44

Heeej, dat klinkt goed.
Heerlijk om je eigen plek te hebben, mijn hut is me heilig. Hier komt niemand meer binnen die niet deugt (nu ECHT niet meer). Heerlijk hier met mijn kattekopje. Heerlijk languit op de bank met de kat op schoot en een soap op. Op zaterdag uitslapen en met koffie, kat en boek heerlijk de ochtend uitzitten. FANTASTISCH!!!!!!
Geen gezeik aan je hoofd, geen troep die een ander neerkeilt, paardendekens overal, hoofdstellen en zadels, noem het allemaal maar op. Niemand die erover zeurt.
De afwas laten staan; of juist doen. Jouw muziek. Jouw geur in je huissie. Jouw vieze voeten op de vleorbedekking. Van jou en van niemand anders.
Heerlijk om alleen te zijn, eigenlijk ben ik niet alleen, want ik ben er ook.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Christina, Crista, Evito_06, fleurtjeuh, Ghazella, pinto_1, YandexBot, Zick_Zack en 34 bezoekers