HIJ LOOT WEER GOED! maar..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eva'tje
Berichten: 83
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 17:55

Hij loopt weer goed na een weeek stalrust en ik ben weer begonnen met rijden. Maar nu hoorde ik van iemand dat het ook een peesverreking kan zijn en dat ze daarbij ook goed lopen en dat je dan ook niks aan het been ziet kan dat? (mahony had een trap onder zijn kogel gehad en is daar niet kreupel aangeweest toen ik weer begon met rijden was hij ineens kreupel)

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 22:15

Ja, dat kan heel goed. Ik zou voor de zekerheid nog maar even voorzichtig aan doen. Want een peesverrekking hoef je niet altijd van de buitenkant te zien. Bouw het gewoon rustig op en ga stappen op de harde weg. Dan kun je altijd nog zien hoe het dan verder gaat, of hij goed blijft lopen.

eva'tje
Berichten: 83
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-01 11:52

ben nu ook alleen nog maar aan het stappen moet nog een week stappen van de veearts. Hij ei dat je een peesverreking wel kon zien omdat het been dan ook dik werd, weet jij wat de sympthomen zijn? Het zal wel niks zijn hoop ik want hij loopt weer als een zonnetje.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:53

Meestal word dat dan wel dik, ja, behalve bij mijn paard... Dus ik dacht dat het niks ernstigs was. Was het dus wel!! Als je in het been knijpt als je de voet optilt, willen ze dan vaak het been wegtrekken omdat dat pijn doet.

succes ermee!! *LOL* *LOL*