Vriendje valt met paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Vriendje valt met paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 23:27

Omdat ik eind deze week mijn proefschrift op moet sturen en ik nog ongeveer 5 miljoen correcties in het engels moet doen Scheve mond , had ik mijn vriend gevraagd Gypsy te rijden. Hij doet dat wel vaker dus geen probleem. Zit ik vanavond verschrikkelijk hard te werken achter de compu, telefoon, vriendje vertelt dat hij met Gypsy gevallen is. Hij zei dat het wel gehecht moest worden dus ik meteen gezegd dat hij de DA moet bellen. Vervolgens bestandje niet eens afgesloten en met 150 km/h over de A12 naar stal. Daar staat mijn paardje met een grote schaafwond op haar bovenlip, een flinke snee in haar rechtervoorbeen, een flinke snee/schaafwond in haar rechterachterbeen en op dat been ook nog een enorme zwelling (bloeduitstorting). Verdrietig Ewout (=vriendje) vertelde dat er een of ander ponymeisje (sorry) met een verschrikkelijke drukke pony die ze absoluut niet aankon met hem mee wilde rijden. Ewout is aardig dus hij vond het prima. Maar Gyps is ook een druktemaker en werd er behoorlijk nerveus van. Wat er precies gebeurt is weet ik niet (doet er niet toe) maar het eindigde ermee dat Gypsy schrok, er op het asfalt vandoor ging en galop en vervolgens een haakse bocht probeerde te draaien. BOEM. Verdrietig
DA kwam, na wat verdovingen, kalmeringsmiddelen enz. heeft ze de wond aan het voorbeen gehecht, best een flinke snee. Achterbeen was niet erg en hoefde niet gehecht. Door die kalmeringsmiddelen was ze erg gaan zweten en nu heb ik haar met een dekentje op stal staan, want ze stond te bibberen van de kou. Echt heel zielig. Ga morgen maar wat eerder opstaan en meteen kijken, hoop niet dat ze zich ergens anders echt erg bezeerd heeft. Ik was pas weer 2 maanden serieus aan het rijden na de vorige val, en hoop dat het blessurejaar nu eindelijk een beetje voorbij is. Maar met een beetje geluk heeft ze op die snee na verder niks en kan ik over 3 weken toch mijn eerste wedstrijdje starten. Afwachten maar ........


Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:29

Jeetje dat schiet ook niet op suc6 nog he

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:30

oehw balen zeg!
Ik hoop dat het je dan nog een beetje mee gaat zitten, en dat je paardje er weeer helemaal boven op komt

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 00:17

Heeeel veel beterschap gewenst voor Gypsy Ach gut

Ze was toch wel braaf en hield zich flink, ik zou eerder schikken van die naalden als ik een paard was Bloos!

Ik duim voor jullie dat ze snel bovenop komt zodat je alsnog over 3wkn kan starten OK dan!

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 00:39

Poeh... dat is idd schrikken als je zo´n telefoontje krijgt Scheve mond !!
Gelukkig is alles relatief goed afgelopen !!(het had erger kunnen zijn Knipoog !) Beterschap voor Gypsy Ach gut !!
(Is je vriendje wel helemaal heel gebleven Tong uitsteken ??!)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Patsy

Berichten: 573
Geregistreerd: 19-12-02
Woonplaats: groene hart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 07:10

Sterre schreef:
Poeh... dat is idd schrikken als je zo´n telefoontje krijgt Scheve mond !!
Gelukkig is alles relatief goed afgelopen !!(het had erger kunnen zijn Knipoog !) Beterschap voor Gypsy Ach gut !!
(Is je vriendje wel helemaal heel gebleven Tong uitsteken ??!)


Inderdaad, Gypsy had ook een been kunnen breken, en vriendje had er ook onder kunnen komen. Ewout heeft een grote (knalrode!) schaafwond op zijn schouder en is een beetje stijf. En mijn gloednieuwe cap is beschadigd, maar daar heb je zo'n ding voor.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 07:43

Hé arme Gypsy!
Dat is balen! Het zit jullie ook niet mee!
Gelukig valt het voor beide nog wel mee.
Dat meisje, kwam hij die gewoon buiten tegen? Dan ken ik haar volgens mij wel. Ik ben haar met Rhona ook wel eens tegen gekomen. Rhona werd er ook wel wat zenuwachtig van, en dat wil wel wat zeggen! Volgens mij rijdt ze echt met iedereen mee.
Sterkte in elk geval! Ik kom van de week wel even op ziekenbezoek Ach gut

UumsJarig

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:03

Wat banketstaaf man! Doe je eens iets aardigs...

Waar promoveer je op trouwens? Echt goed man, ik hoop later ook nog eens Dr. voor m`n naam te mogen zetten, droom droom...


ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:10

hmm das ook wel minder zeg Scheve mond gelukkig is je vriendje er nog goed afgekomen en je paard ook nog wel eigenlijk op zich
geef je paard maar wel een dikke kus Lachen

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:02

balen suc6 en sterkte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, agesus, Articuno, Contemplate, Isabel_k, Jolynne, nathe, nienmoon, Poosje81, StonedRomy en 101 bezoekers