Waanzinnig leuke Fries rijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Waanzinnig leuke Fries rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 17:04

Soms moet je in je leven keuzes maken en dat valt niet altijd mee. Na meer dan vijf jaar met heel veel plezier op de allerliefste Friese merrie Tjeerdje gereden te hebben, ga ik nu haar mooie dochter inrijden. Daarom heb ik helaas geen tijd meer om naast mijn drukke baan Tjeerdje te blijven rijden.

Tjeerdje is een hele leuke dressuurgefokte Friese merrie die heerlijk kan buitenrijden, aardig kan dressuren en zelfs een sprongetje kan maken. Ze is eigendom van Stal Chaweriem in Lopik, een relaxte stal waar een aantal Friese merries (en pony’s, twee Gelderse paarden en wat veulens en een jaarling!) staan die recreatief bereden worden door een leuke club meiden (en twee heren!). HELP: wie wil tegen een geringe bijdrage deze SUPERFRIES aandacht geven, rijden (ook les!) en vooral van genieten??? Voor meer info, verhalen en details: mail me!!
[/b]


Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:02

Ik heb echt heel erg veel interesse. alleen is Lopik ietsje te ver.....jmmr

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:47

misschien weet Kyona iemand, zij staat daar in de buurt, het is overigens echt een schat van een paard niet zo heel groot en lekker soepel, dus als er iemand in de buurt een bijrijdpaard zoekt *LOL*

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:06

Ja inderdaad, Tjeerdje is echt superleuk!! Een aanrader!! OK dan!

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:14

Ik zal dit meteen doorgeven aan mijn vorige bijrijder! Josein gaat in oktober verhuizen naar Utrecht en wil graag weer gaan rijden!

Live is what happens to you while you're busy making plans....

PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 11:30

Ben erg benieuwd!! En echt het is een superfries (je)!!

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:36

Ik ben topografisch helaas niet helemaal op orde (Montesorie-onderwijs genoten...), maar hoe ver is Lopik van Utrecht af? Ik weet dat Jos een huis heeft gekocht dat nog in aanbouw is en in een grote nieuwe wijk ligt, maar hoe die wijk heet???

Live is what happens to you while you're busy making plans....


PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 13:17

Lopik ligt op ongeveer een half uurtje rijden vanaf Utrecht binnenstad. Een wijk in aanbouw: Leidsche Rijn misschien? Houten?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, DemiSisa, EliseXJoelle, Flew, floorsxm, Kashmino, kim_1990, Kimmie235, noordje, Tieme, Ubermetrics, Wopkebrok, xKatinkii en 104 bezoekers