Luvius weer eens zo lekker onhandig..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Luvius weer eens zo lekker onhandig..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 12:22

Gister had ik les en hij liep sinds lange tijd echt weer super. Hij is een tijdje nogal kreupel geweest. Maar nu liep hij weer helemaal heerlijk zuiver.
Ik kon hem goed op z'n achterhand rijden. Ik was al helemaal blij!
Mijn instructrice zei al van goh nu kan je wel wat meer oefeningen zoals travers en wending om de achterhand weer gaan doen.
Dus ik draaf nog even door over de hoefslag.... Opeens schrikt hij van en voorbijkomende fietser. struikelt en valt. Het ging zo snel hij stond alweer voordat ik het wist. Hij ging ook gelijk draven en hij was enorm onregelmatig. Verdrietig
Toen ben ik even gaan stappen en later weer gaan draven. Het was niet heel erg maar hij loopt nu iets onregelmatig rechtsvoor. Ik ben stiekem allang blij dat het voor is om dat zijn andere blessure achter was.

Af en toe lijkt hij echt wel op mij! Hij is net zo onhandig als ik!


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:37

tja soort zoekt soort zeggen ze wel eens he Knipoog
maar balen dat ie nu weer kreupel is, hopen dat het snel weer beter gaat zodat je eens lekker door kunt rijden.


sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:38

Ach!! Zielig voor je paardje maar had jij/u ook niks?? Maar is die bak langs de weg dat die fietser er langs kan rijden?

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:50

Tja ze zeggen dat een hond op zijn baasje lijkt maar een paard blijkbaar ook! Tong uitsteken ....Wel rot voor je hoor!

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 12:59

we reden in een landje langs de weg. Normaal rijden we gewoon in een bak maar door de droogte rijden we in dat landje

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 13:50

ooh wat poedersuiker he!!
op datzelfde stukje land? stomme fietser ook!
hoop echt voor je dat het wat mee valt, je hebt genoeg pech gehad met luuf


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, criollo_yess, Dries1990, Earth, Ilse_C, jitskenienke, JoyenUnory, m0niekkkie, MarjanB, Sanne_zepp, Sting, TurboDi, xYaartje en 102 bezoekers