over....uit...sluiten....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

over....uit...sluiten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 09:49

Gister heb ik na een relatie van 2 jaar er een einde aan gemaakt.. Het ging niet meer.. ruzies (vaak om nix) en de jaloezie.. Gister wist ik nog heel zeker dat het de goede keuze was.. nu niet meer..kmis hem nu al zo erg, t word alleen maar erger!ik weet dat t niet lukt tussen ons, maar hij belt nu steeds op met hoe we kunnen veranderen en of het dan wel weer gaat lukken..Hij zit er ook erg mee, ik ook... We hebben saampies al aardig wat meegemaakt in die 2 jaar en ik hou ook heel erg veel van hem, maar dan egt heel erg veel.. Ik vraag me af hoe ik hier doorheen ga komen en of ik wel over hem heen kom. Hij wil graag dat we elkaar nog zo'n 1 a 2 x per week blijven zien, ik wil dat ook wel maar volgens mij word het er alleen maar moeilijker op..
pff... wat doet dit pijn zeg!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:59

als je zeker weet dat je niet meer verder wil,zal ik niet gaan afspreken.
sterkte.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:08

Natuurlijk mis je iemand na 2 jaar een relatie gehad te hebben. Maar om welke redenen mis je hem? Misschien beter hem even een paar weekjes niet te zien en dan te kijken of je hem wel om de juiste redenen mist.

Er zijn een heleboel manieren van 'houden van'. Een relatie moet makkelijk gaan en je moet er niet heel veel energie in hoeven pompen.

Heel veel sterkte! Ga wat leuks doen, verwen jezelf met een lekkere bak ijs (Ben en Jerry's chunky monkey of caramel chew chew) of lekkere chocola. Bak een brownie! Ga lekker rijden, knuffelen en tutten met je paardje.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:51

Uit het oog uit het hart. En als je hem blijft zien, blijf je van hem houden. alleen door hem niet te zien kom je er overheen. Zo werkt het nu eenmaal. en nee, mensen veranderen niet. Ze kunnen zich hooguit aanpassen aan elkaar.

Sterkte. Je bent nog zo jong. Zoek afleiding bij je vriendinnen.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:07

Hee meissie, wat lees ik nu?? Ik vroeg er van de week nog naar! *huil* je kunt me altijd bellen hoor! Dat weet je!

Jeetje zeg. Heel veel sterkte hoor! *knuf*

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:48

Het is heel vaak zo nadat je een relatie hebt afgebroken dat je die persoon mist. Maar vraag je eens af of je hem mist omdat je ontzettend veel van hem houdt, of dat je hem mist omdat hij 2 jaar een deel van je dagelijks leven is geweest?

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:14

He liefie!

Ik hoorde het vandaag van niels ja, maar je weet diep in je hart dat het wel de beste oplossing was. Je werd er niet gelukkiger op.

Ik zie je zaterdag he! dan kunnen wel wel ff apart gaan zitten als je wilt, of niet natuurlijk! Ik hoor het wel.

kus van plientje

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:54

Hey, wat vervelend zeg. Dit zijn moeilijke dingen.. Heel veel sterkte!

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 09:46

ho meid effe op deze leeftijd een harde dobber, weet je ik heb ook van mijn 16 tot mijn 19 een vriend gehad waar ik heel veel van hield maar waar ik heel ongelukkig door werd. Weet je we konden gewoon niet met elkaar leven ondanks alle liefde die we voor elkaar voelden. En dan laat je los, je gaat elk je eigen weg en vanbinnen heb je zoveel pijn dat je denkt dat het nooit meer over gaat.
Maar na die pijn komt er een berusting, je weet dat het beter is zo, je kunt met een glimlacht terugkijken op wat jullie hadden en je kunt de toekomst met een smile aan. Weet je meid dit zijn rotte periodes maar je wordt er alleen maar sterker en volwassener van. Dus effe afzien, maar uiteindelijk komt alles weer goed, je begint opnieuw en gaat gewoon weer verder.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:23

goed gezegd Lore. WEet je, houden van is gewoon niet voldoende om een relatie te doen slagen, ook al denken veel mensen van wel. Er zijn echt meer voorwaarden waar het aan moet voldoen.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 10:29

Ik heb een 2 jaar terug een punt gezet achter een bijna 4 jarige relatie. Ik woonde toen in Ierland, had een eigen bedrijf met mijn vriend, woonde samen met mijn vriend, en dus ook nog in het buitenland.

Het is dan inderdaad echt heel moeilijk om te besluiten dat het genoeg geweest is en dat je gewoon niet gelukkig bent. Ik heb het er in ieder geval heel moeilijk mee gehad om de beslissing te maken mijn hele leven op dat moment te laten vallen en terug te komen naar Nederland.

Nu, 2 jaar later, denk ik dat het echt een vande beste beslissingen in mijn leven geweest is. Overigens heb ik absoluut geen spijt van mijn periode in Ierland. Ik heb er veel geleerd, niet alleen wat betreft mijn huidige vakgebied, maar ook op het gebied van zelfvertrouwens en dat soort dingen.

Pak het beste uit de vorige jaren en hou je daar gewoon aan vast. Komt helemaal goed Lachen

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 12:02

thnx voor de lieve berichten.. Tja tam.. van de week ging het ook niet zo lekker maar jah ik had er nu eve egt genoeg van!! Maar god wat mis ik die jongen!! Hij heeft het er ook heeeeeeeel erg moeilijk mee, maar hij wil mij blijven zien en ik denk dat dat niet gaat!!Ik mis hem echt heel erg!!
Ja paulien we gaan t zaterdag echt even gezellig maken!! lekker rossen op promo en dana!!

nogmaals thnx voor jullie lieve berichten!!