jaarling inrijden???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 10:31

Ik ken mensen die al een paar keer op een jaarling zijn gaan zitten om hem vast te laten wennen!!! Ik heb gezegd dat dit niet normaal is en dat ze dat niet moeten maar daar luisteren ze niet naar. laatst hadden ze ook nog nichtjes ofzo bij en toen waren ze dus met ongeveer 5 man en toen zijn ze allemaal een keer op die pony gaan zitten sommige zelf vaker want dat was zo lief zo'n klein ponytje wat vinden jullie hier nou van? Verward Koe Boos!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: loulou op 2001-09-18 11:35 ]</font>



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 10:37

goh en ik d8 dat ik gek was om een pony van 3 jaar in te rijden hehe Scheve mond\
maar er klopt echt nix van die mensen !!! voelen die zich wel goed joh??? hallo hee dat pard wordt dus zo helemaal verziekt Huilen Boos! kijk daar kan ik helemaal niet tegen he !!?!?!? en als je er dan iets van zegt krijg je een opmerking terug van Misselijk het is toch onze pony ! ik weet heus wel wat ik doe ! nou sorry maar daar kan ik echt niet met mijn hersens Frusty helemaal bij !!!!
Lips are sealed mee eens ofnie?

KlijnJarig

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 10:38

Ik vind het achterlijk dat mensen zo iets doen Boos!
Dat is kei zielig drekt krijgt hij helemaal een ingezakte rug Boos!
Kunnen die mensen nou echt niet nog 2 jaar wachten?

Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:03

hallo!! waar zijn we nou helemaal mee bezig!! hier kan ik dus ook niet met mn verstand bij!! Lips are sealed Boos!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:11

hoiiiiiiiiiiiii,laatst las ik zo iets....was in een een tinkerblad,battie.... een meisje had een tinkerveulen van 6 mnd. en daar zat ze al regelmatig op!!! Verward Verward nou vat jij hem of vat ik hem?? zoiets zet je toch als uitgever toch niet in je blad neer????? Boos! Boos! zo dom als dat sommige mensen zijn!!!!!!!!!! Extreme duivel Extreme duivel }> Boos! diep en diep triest!!!! Boos!

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 19:59

ja dat vind ik dus ook maar het heeft toch geen zin als ik er iets van zeg, ze luisteren niet. het is een fjord en die zijn heel sterk zeggen ze dan Koe Huilen

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:42

hmm misschien moet je dr is vertellen dat fjorden heel sterk zijn nadat ze de kans hebben gehad tot hun 3e uit te groeien. ik snap sowieso nooit wat mensen die zo duidelijk geen verstand van paarden hebben nu eigenlijk met een pony, laat staan veulen moeten Frusty
fjorden zijn sterk, ja mensen ook relatief gezien, maar je verwacht van een peuter ook niet dat ie kan dragen wat iemand van 18 kan dragen. t is maar goed dat ik ze niet met die pony bezig heb gezien, ik kan daar dus echt niet tegen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 11:46

Ik ken ook iemand met een jaarling die er nu een stuk of 5 keer op gaan hangen is. Nu staat hij weer in de wei en ze haalt hem over 2 jaar er weer uit. Dan is hij alvast gewend zegt ze!? Verward

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 11:52

ja maar der een keer op gaan hangen zal denk ik niet zo heel veel kwaad kunnen zolang je het maar niet met je hele gewicht doet en niet zo vaak maar der op gaan zitten! en dan niet 1 keer maar 10 keer of zo Koe Verward Boos!

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 13:03

echt onwijs zielig!!!!!!!!!!!!!!!!! Verward Verward Verward Huilen Huilen Huilen Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty Scheve mond\ Scheve mond\ Misselijk Misselijk Misselijk Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 11:53

Ik vind het idioot!! Boos!
Hebben die mensen eigenlijk wel enig verstand?? Frusty

Hier kan ik me echt kwaad om maken.
Ik heb ook een jaarling, en zou het geeneens in me hoofd halen, hij moet eerst lekker groeien en kind zijn, ja toch?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleuribelle, Kyno en 39 bezoekers