Wie kent sites van makelaars voor huis met stallen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 23:37

Ik ben op zoek naar sites van makelaars die huizen met stallen, bak en een stukkie land aanbieden.
Verder dan broertjes ben ik nog niet gekomen dus ben ik nog hard opzoek.
Het liefst richting Drenthe of Friesland, ik wordt nl. gek in het huis waar ik nu woon!
Tot overmaat van ramp zat Freddie met een beentje vast in een hek toen ik afgelopen Zaterdag op stal kwam, een of andere idioot vond het blijkbaar leuk om stro touwtjes aan het hek vast te maken en daar is mijn knul in vast komen te zitten..... toen ik bij Kevin in de stal kwam was hij aan het waterpolo-en in zijn stal want het dak is de laatste 3 jaar al lek en volgens de boer komt het allemaal niet door het dak maar komt het allemaal uit Kevin.....en dan krijg ik tot overmaat van ramp wel 1 hele plak stro, mag ik tot maandag mee doen en jawel, vandaag heb ik wel een halve gehad, moet ik tot donderdag mee doen en als ik zelf stro ga pakken wordt ik verlinkt door de andere mensen op stal (ze geven zelfs een beloning als je iemand verlinkt, belachelijk) en wordt ik direct van het erf gezet met 1 paard en 2 pony's!!! (ik ben niet de enige die hier last van heeft hoor)
Kortom, met mijn super kleine huurwoning heb ik het helemaal gehad en op stal heb ik het ook wel weer gezien! Ik wil mijn mannen bij huis hebben en het maakt mij niet uit als ik daarvoor naar de andere kant van Nederland moet, dat was ik toch al van plan, kopen dus!
Wie weet er nog wat goede site's??

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 23:46

Tip: Kijk eens op http://www.nvm.nl
Daar kun je allerlei woningen op eisen selecteren. Ook kun je daar zoeken naar makelaars.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 23:55

Thanks!! Ik ga meteen kijken!

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 08:34


:evaw:

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 08:49

Ah, wat zonde. In Drenthe wist ik een leuk huis te koop staan met verlichte buitenbak en een stuk of wat stallen. Helaas is dit huis laatst verkocht aan mensen zonder paarden. Ze hebben de hele bak weggehaald en de stallen zullen ondertussen ook wel een andere functie vervullen.

Ik zal hier een beetje rondkijken.
Misschien Boelens-Jorritsma? Er staat meestal wel bij de advertenties of er een bak en weidegang bij zit. Succes in elk geval!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 10:50


~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 11:13

http://www.boertjes.nl
Hebben veel paardenhouderijen, maar daar vallen ook de "gewone" huizen met faciliteiten voor paarden onder.
Succes!!

Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:18

in het bit staan ook vaak huizen te koop met stallen etc. vaak wel prijzig, maar misschien zit er wel wat voor jou tussen...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:47

Ik zit ook al mee te kijken bij drieklomp. Bij Boertjes heb ik een email gestuurd voor informatie betreffende een van hun objecten.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 13:02

http://www.funda.nl is een erg goede site waar wij regelmatig wat vanaf halen om te gaan kijken

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 21:43

Allemaal bedankt!! ik heb alles in mijn favorieten gezet en nu maar zoeken...!
en Desiree, mijn vriend werkt op het moment in Hoogeveen, net even voor Elim, bij Boertjes hebben ze een hele leuke staan, geen boerderij maar een gewoon vrijstaand huis met 2 stallen, weiland, hooischuur, dubbele garage en een 20x40 buitenbak, voor niet zo erg veel geld (voor mij nog best veel maar vergeleken bij de rest......) dat is bakkerswijk nr.107, ik heb mijn vriend opgedragen om daar maar eens langs te rijden en te gaan kijken of dat iets is....
Op een andere site zag ik bakkerswijk nr.109 (de buren dus) te koop staan voor ruim 2 ton meer, deze woning is kleiner, heeft geen land/stallen of bak dus nu vraag ik mij toch af of nr.107 wel een dak heeft........
Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 08:59

He Tanja, die leuke objecten zijn net weer te ver uit de buurt. Wij moeten voor de duurdere gaan (wat natuurlijk niet gaat) meer in de buurt van Arnhem. en dat is pretty oliebolty. Ik heb overigens wel geinformeerd bij boertjes naar een object in Brummen.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-01 22:41

Ik baal echt dat die in Elim niet door gaat!
Mijn vriend vind het nog te duur, is het ook wel, maar toch he........
Bij Boertjes hebben ze erg veel leuke objecten staan, slik, maar helaas niet te betalen voor ons, tja, die ene in Elim kwam wel in de buurt, nog een jaartje wachten dan maar.....(ik hou het niet meer uit!!!!)
Ik hoop dat het jou wel lukt!!

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 09:37

He Tanja, dat ene object bij Boertjes Makelaars, heeft 2 woningen in 1...... ga maar eens kijken. Misschien kunnen we het samen kopen!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 09:39

Blij dat ik niet meer hoef te zoeken want ook hier in het noorden is er bijna niks onder de 1miljoen!

Sterkte met zoeken!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 16:54

Thanks, hopelijk gaan de prijzen nog eens omlaag (dromen mag altijd natuurlijk)
Hé Desiree, welke is dat dan? Ik ga wel even kijken, maar had nog niets gezien voor dubbele bewoning...

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers