Hoe lang na narcose weer autorijden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Hoe lang na narcose weer autorijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 07:41

Wie weet wat verstandig is, ik moet over een paar weken afrijden en ik heb vorige week vrijdag een algehele narcose gehad.

Ik heb er nu nog flink last van, onthoud niks, geen concentratie, moe, duizelig, slap. Hoe lang gaat dat ongeveer duren en kan ik weer autorijden? Ik ben bang dat ik mijn rijexamen waar ik zo lang op heb gewacht niet kan doen. Verdrietig

28-09-2007
Nothing compares too you...


Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 07:53

een vriendin van me is een poosje geleden geopereerd en die mocht een maand niet autorijden, volgens een vriendin die natuurgeneeskundige is, duurt het 6 weken voor de directe gevolgen van de narcose uit je lijf zijn en een jaar voor alles uit je lijf is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 09:29

Ik heb twee maal een knie-operatie moeten ondergaan en ik heb idd ook wel een paar weken "last" gehad van duizelingen en hoofdpijn. Maar mijn zusje daarintegen was na een paar dagen alweer min of meer klachtvrij! Ik denk dat je gewoon moet kijken hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen en vandaaruit een beslissing moet gaan nemen.


Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 09:38

Ik ben 3 keer onder algehele narcose geweest.

Maar ik heb er eigenlijk weinig last van gehad. Maar ze zeggen dat het wel een paar weken duurt voordat het helemaal uit je lichaam is.

Ik denk dat je gewoon moet kijken hoe je je voelt, als je denkt dat het echt niet gaat moet je het gewoon niet doen.

Succes!! OK dan!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:14

Een narcose blijft 3 maanden in je lichaam zitten. Dus in die tijd kan je er last van hebben, de een heeft er meer last van dan de andere. Bij mij duurt het meestal een week of 2/3 voordat ik echt weer wat kan doen..
succes..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneMarijeP, Contemplate, Lagonda, Liseef, manonutjuh, Marleen_L, miezelke, Milow2018, Poety, Schuur_, sevenofnine, shadowstar, Vavane, Xyris en 163 bezoekers