Voor het eerst in lange tijd in de les.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Voor het eerst in lange tijd in de les.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 00:25

Ik heb echt al eeuwen niet meer in de les gereden. Maar vandaag was het wel weer eens tijd daarvoor. Met het losstappen was ie niet echt voor het been. Daar heb ik dus eerst aan gewerkt. Toen heb ik hem opgenomen, maar daar was meneer het niet mee eens. Hij hield heel erg vast. Ik heb dan de neiging om een beetje te gaan trekken, maar ben me daar ook heel bewust van. En deed dat dus niet.

Op een gegeven moment liet ie wel los en zaten er echt mooie stukjes bij. maar echt nageven niet echt genoeg.

Bij de galop wilde ik even veruimen. Dat moet ik goed oefenen van de instructeur. Ik leg mijn been aan maar eigenlijk geen reactie. Ik gebruik dus de spoortjes en hij spoot echt weg. Roel zei"das dus iets teveel" Erg droog. Hij ging echt hard! (vond het stiekum wel gaaf) netjes weer terug gereden en weer veruimen. Roel vond het goed gaan en zei dat ie heel mooi veruimde en een goed galopade liet zien. *trots*

Toen ben ik maar gaan uitstappen want ik was echt kapot. Het deed echt pijn in mijn borstkast. Iets teveel gedaan denk ik.

En morgen dan ga ik naar Barley Queen! daar heb ik echt zin in.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 01:05

fij dat ie uiteindelijk zo goed liep, enne een complimentje is zeker leuk
maarreh niet te veel hooi op je vork nemen he meis(maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan weet ik uit ervaring)
als je maar geniet, toch?

veel plezier morgen bij barley queen
ik wacht op je verslag enneh fotoos!!

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 08:37

Wat gaaf dat je morgen Barley op gaat zoeken, je maakt vast wel foto's voor ons he?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 08:39

Fijn dat t goed ging in de les, pas je wel op dat je niet te fanatiek wordt?? Pijn in je borstkas is niet echt goed...
Leuk hoor dat je morgen naar Barley gaat, ben erg benieuwd naar foto's van dr!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:30

He fijn dat je weer de puf had om in de les te gaan rijden. En dan meteen complimentjes krijgen, dat zegt wel wat... Dat ging dus gewoon best goed!!! Toppie hoor!

Gaaf dat je morgen bij Barley op bezoek gaat! Heel veel plezier gewenst, en geef 'r maar een dikke Boktknuffel van ons allemaal! (en maak je foto's voor ons?)


Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:19

Fijn dat je weer wat op Karan hebt gereden! Lachen
Wel foto`s maken als je naar Barley gaat hè! Heel veel plezier dan nog. Lachen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 20:08

goed zeg! dat je alweer in de les hebt gereden!
En naar Barley ben beneiuwd hoe het daar mee is! mis je haar nog wel een beetje?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, GrapeshotBot, justkid, lovelance, meniekske, Milow2018, XXleonieXX en 87 bezoekers