blij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 15:29

gister ben ik ondanks mkz naar gerald geweest (waar ik op zaterdag werk). om 9 uur was ik er al, samen met saskia (werkt daar ook) ben ik stallen uit gaan mesten. oepsss mestoverschot! aangezien de mest niet weggebracht mag worden is er nu een overschotje... maar goed. toen gerald er was heeft hij Celano opgezadeld en eerst gelongeerd, daarna nog gereden. toen hebben saskia en ik heide blute klaargezet. gerald kwam terug met Celano en die heeft saskia afverzorgd, gerald ging met heide bezig. waren we buiten aan t vegen, riep gerald saskia om heide uit te stappen. normaal laat ie niet zomaar iemand anders op 1 van de pensionpaarden rijden, maar nu wel en das wel lief van m. ondertussen had ik gambler klaargezet. heide werd afverzorgd door sas en ik heb toen met gambler al wat rondjes door de bak gelopen. gerald ging rijden, wij verder met de stallen. toen gerald klaar was kwammie naar stal en vroeg of ik gam uit wou stappen. ikke blij!!
als laatste heeft gerald Marengo nog gereden en toen met zn drietjes afverzorgd, paarden gevoerd en toen ben ik naar huis gegaan.
echt wel tof dat saskia en ik ff mochten rijden!! hihi gerald weet volgens mij precies welke paarden onze lievelingetjes zijn. ik sta meestal een tijd met t hengsie te knuffen en saskia met heide. t was echt zo'n leuke dag!!! was alleen heeeel moe van t werken. om half 5 was ik pas weer thuis....

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 15:57

he die gambler wat voor een paardje is dat?
ik ken ook een hengst stepping gambler.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-01 15:59

gambler is een KWPN hengst, koffievos met een onregelmatige bles, loopt Z dressuur

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-01 16:04

nee, dan is het 'm niet. stepping gambler was een welsh cob hengst (geloof ik, misschien dat kim het nog weet) zwart en errug gaaf.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 13:01

van Pothoven jep ken ik goed weet niet wat voor'n ras het was eigenlijk ene maaike.
Ik zag dat Gerald op de startlijst in Arnhem in de M2 stond ingeschreven met dat paard?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-01 14:16

t zou best kunnen kim, ik weet t niet. zo ver verdiep ik me niet in wedstrijden... Knipoog weet alleen dat gerald tegen me gezegd heeft toen ik daar voor t eerst was dattie Z met m mocht starten.
heb je gambler wel eens gezien??

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 18:32

nee nooit gezien of misschien als ik langskwam dat hij 'm net reed maar dan weet ik geen naam bij het paardje. ik sprak 'm vrijdag toen ik m'n deklens ophaalde toen zei ik dat ik 'm laatst op de sprengenhorst zag rijden oooh zegt ie volgende keer kom je wel een keertje langs he... euh ja misschien Lachen
maar zou het wel leuk vinden om eens te kijken hoe ie traint al ben ik het niet overal mee eens zoals hij rijd maar ach van iedereen l;eer je wat toch?

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-01 18:43

precies, je kan t met niemand 100% eens zijn en er valt altijd wel wat te leren. leuk joh als je een keertje langskomt, moet je echt doen!! wel op zaterdag he want dan ben ik er ook Knipoog