Alle tips en ideeën welkom!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alle tips en ideeën welkom!
kinglover schreef:mn moeder heeft het eerst getest
)
)T@nj@ schreef:Carina, jij voerde dus 2 weken 1 eetlepel per dag of per voerbeurt? en welk merk gebruik jij?
Allemaal alvast bedankt voor de info
gabyfedde schreef:STOP!
Leem reinigt het lichaam heel erg goed, het ontslakt. Ideaal voor paarden met problemen met het afweersysteem of bv staart-en maneneczeem. Maar leem zuivert zo goed dat een chip gaat zwerven!!!
Heel goed te gebruiken dus voor chiploze paarden.....
Ik werd hiervoor ernstig gewaarschuwd door een natuurgeneeskundige
kinglover"]
[quote="gabyfedde schreef:STOP!
Leem reinigt het lichaam heel erg goed, het ontslakt. Ideaal voor paarden met problemen met het afweersysteem of bv staart-en maneneczeem. Maar leem zuivert zo goed dat een chip gaat zwerven!!!
Heel goed te gebruiken dus voor chiploze paarden.....
Ik werd hiervoor ernstig gewaarschuwd door een natuurgeneeskundige
T@nj@ schreef:Ha, Botervlieg, thanks voor het starten van dit topic (had ik zelf nog niet eens aan gedacht)
(...)
Allemaal alvast bedankt voor de info
van het collectieve bokt-brein
Elise"]
[quote="carina schreef:Let wel op, groene leem is heel krachtig, en het schijnt botpennen, chips en andere lichaamsvreemde dingen te verwijderen. ( Hoe het kan)

ik heb altijd nog van die puisten ik dacht dat het eens over zou gaan maar ben nu 23 en ze zitten er nog hoor ! ook al eet ik geen chocola en geen varkensvlees.........heeeeeeeeeel vervelend maar goed we gaan de leem uitproberen !! tnx alvast !
)
Ook verder geen botpennen e.d. in de lichamen aanwezig dus ik neem aan dat het veilig is en alles wat er niet hoort wordt dan mooi mee genomen door de leem