Terug van de "vakantie"

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Terug van de "vakantie"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:32

Echt vakantie was het niet, want ik moest wel werken Knipoog

Voor wie het nog niet weet, ik ben dus 6 weken bij Alja geweest met Leroy.

Alja was zo lief om me op te halen en weer naar huis te brengen, echt super! OK dan! Gelukkig ging leroy beide keren vrij makkelijk in de trailer(dat is niet zo'n favoriete bezigheid)

Nou, wat ik allemaal heb gedaan: verven...uhm...verven....nog een beetje verven....Lesgeven, beetje paardrijden, shoppen Haha! , en nog heel wat meer.

Ik vond het echt heel erg leuk(vooral het shoppen natuurlijk Bloos ), volgend jaar weer.

Leroy heeft het ook erg naar zijn zin gehad, hij heeft lekker in het land gehad en een beetje vakantie geviert. Ik heb wel gereden maar lang niet elke dag en zeker niet zo fanatiek als thuis. Hij is wel een beetje dikker geworden dus hij moet nu weer strak in het gareel *LOL*

Hij was ontzettend vies dus ik heb hem vandaag eerst maar een uitgebreid gewassen, tot mijn grote schrik zag ik dat hij zijn staart had geschuurt! Dus ik mijn vader gebeld of hij zin had in een fietstochtje, toen is die schat voor me naar de paardenwinkel gefietst en daarna naar stal(toch een fors tochtje) en hij kwam keurig aan met een spulletje tegen de jeuk en nog een potje mokzalf(dat bespeurde ik ook al een beetje). Echt balen, voor mij is zijn staart heilig dus ik hoop maar dat dat goetje helpt!(gelukkig is zijn staart er niet echt dunner door geworden)

Zijn manen zien er al helemaal niet uit, die moet ik morgen nog doen en hem toilleteren.

Het is wel weer wennen zeg, als ik bed lig hoor ik auto's dus ik kan nu meteen niet slapen....maarja, dat went wel weer.

Ook voor Leroy is het weer even wennen, toen ik met zijn staart bezig was(de klitten eruit en anti-klit erin) stond hij allemaal te draaien en opgefokt te doen, heel irritant. Toen heb ik hem maar even tussen de stallen opgezadeld(kan hij tenminste niet draaien) daar stond hij heel braaf stil. Ik heb een uurtje heel fijn gereden(behalve dat hij af en toe tegen de hand kwam omdat hij waarschijnlijk toch liever nog even rustig aan deed).
Ik was wel een beetje moe na afloop zeg..haha voor mij ook weer zweten.

Na het rijden speciaal op de poetsplaats afgezadeld om te kijken hoe hij daar nu was en hij stond weer gewoon helemaal stil zoals altijd, gelukkig! OK dan!

Nou, morgen moet ik mijn boeken en rooster ophalen en dan begint woensdag het echte (school)leven weer.... Boos! bah.


renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:44

jaa het was echt leuk!
voor de mensen die het niet weten, ik ben 2 weken geweest Lachen
was heel gezellig.. he lau?? Haha!

Help mij backpackend Europa in!!
Kijk even op http://www.reneemanders.hyves.nl, stem op mijn gadget en hopelijk win ik een interrailticket t.w.v 600 euro!!
In 2 muisklikken ben je klaar. Kleine moeite, voor jou, veel plezier voor mij ;)

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:18

jaaaaaa het was erg gezellie en mis jullie nu al...........

ONDERSCHRIFTLOOS


renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:48

zow!! nu al ??
en ik maar denken dat je een hekel aan me hebt Schijnheilig Haha!

Help mij backpackend Europa in!!
Kijk even op http://www.reneemanders.hyves.nl, stem op mijn gadget en hopelijk win ik een interrailticket t.w.v 600 euro!!
In 2 muisklikken ben je klaar. Kleine moeite, voor jou, veel plezier voor mij ;)

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:13

tuurlijk heb ik een hekel aan jou renee........
ik haat jou Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken Haha! Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 20:57

alja schreef:
tuurlijk heb ik een hekel aan jou renee........
ik haat jou Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken Haha! Haha!


Zit dat arme kindje niet zo te plagen zeg! Kan je wel tegen zo'n kleintje!

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:51

hahahaa zo klein is ze niet hoor, en anders ze had een grote mond als iemand van 28

ONDERSCHRIFTLOOS

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 14:18

plagen?!! Boos! pesten bedoel je !!! Huilen
gelukkig maar dat het wederzijds is Knipoog Haha!

Help mij backpackend Europa in!!
Kijk even op http://www.reneemanders.hyves.nl, stem op mijn gadget en hopelijk win ik een interrailticket t.w.v 600 euro!!
In 2 muisklikken ben je klaar. Kleine moeite, voor jou, veel plezier voor mij ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appelien, Pommier, vilheide en 45 bezoekers