Tinkerfan meeting, komt allen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Tinkerfan meeting, komt allen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 01:55

Een tijdje terug is al geprobeerd een meeting tussen een stel Tinkerfans (eerst maar eens zonder Tinker) te organiseren, uiteindelijk is daar helaas niks van terecht gekomen.

Zou het dit maal wel lukken????

Wat dachten jullie van zaterdag 11 oktober a.s. om 13.00 uur ergens in het midden van Nederland (ivm de reisafstand voor iedereen)?

Het kan best bij mij thuis (Baarn heeft een station!), anders bijvoorbeeld in de dierentuin in A'foort.

Roept u maar!

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 07:05

lijkt mij een leuk plan, ben dan heerlijk relaxed, want net terug uit Mexico, dus dat gaat dan helemaal goed komen. Cool

Dierentuin A'foort lijkt me goed te doen voor iedereen, ook goed bereikbaar met openbaar vervoer. En ook jouw huis lijkt me goed te doen, afhankelijk van hoe ver je van het station af woont (kennis van mij woont bijv aan de andere kant van Baarn (bij de eem) en das wat lastiger!!!).

Laat maar weten hoe, wat en wanneer, ik ben voor en als ik kan zal ik er zeker zijn!!! Heb ook al iedereen gemist met de keuring Huilen

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 07:08

Eindelijk ook een vroege vogel! Leuk in ieder geval dat je ook wilt komen. We horen niet zoveel meer van je op Tinkerpraat. Lekker off topic maar ik hoop dat alles goed gaat met je tinks!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 07:21

Ook ik wil wel komen, zal alleen tegen die tijd even moeten kijken of ik vrij kan krijgen van mijn werk maar dat moet niet zo'n heel groot probleem zijn.
lijkt me gezellig en iedereen natuurlijk wle hordes foto's meenemen Haha!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:14

ik wil ook komen! Maar ik heb geen eigen tinker hoor......maar is dat erg? Ik ga wel waarschijnlijk n tinkertje verzorgen. Daar kan ik dan foto's van meenemen. Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:35

Ik doe mn best Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:22

Ik stem voor de dierentuin! Dan kan ik Eelke tenminste ook meekrijgen Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:38

dierentuin lijkt mij trouwens ook wel leuk Knipoog

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 12:59

Midden Nederland is best wel ver voor mij, maar als het met de trein te vinden is of ik misschien een stuk kan treinen en met iemand ergens afspreken wil ik er graag bij zijn. Het is wel nog ver af om zomaar zeker af te spreken. Zou wel raar zijn, zo'n Belgje tussen al die Nederlanders Knipoog

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 13:17

A'foort is voor mij ook te doen Lachen Weet alleen niet of ik mijn verjaardag nog ga vieren, maar dat zien we dan wel weer Lachen En anders hebben jullie geluk, neem ik traktatie mee naar de meeting Knipoog

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:32

Lijkt mij ook wel een leuk idee Lachen

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:01

lijkt me ook wel leuk, maar ik zit met mn werk, heb net mn eerste baantje, jaja op mn 16e pas, want heb net ff minder pijn aan mn benen door nieuwe therapie,
owja bedenk me ook: dierentuin is hele dag lopen... ik weet het niet, moet tegen die tijd zien hoe ik me voel...
(OF KENNE WE ROLSTOELEN HUREN IN DE DIERENTUIN??? HAHAH)

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 12:53

Tja, Vashti, ik kan niet op slowchat (te weinig berichten) dus het kan kloppen dat je daar niets meer van mij hoort. Toch zie je op andere forums wel regelmatig berichtjes van mij verschijnen hoor!! Er is een hoop gebeurt, zowel positief als negatief. Zoek anders maar eens op mijn gebruikersnaam, zal je een hoop vinden!!!

Dierentuin A'foort is bijna overal vandaan goed te bereiken, het is een van de grote stations van NL. De reistijd zal niet overal vandaan echt kort zijn, maar dat hou je toch, waar je ook afspreekt!!

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 15:14

Tuurlijk mag je komen Tinker_lover, Belgjes zijn ook van harte welkom hoor Sonja!

Snel meer berichtjes Lissalover, dan kun je ook weer meechatten! Ik zal eens zoeken op je gebruikersnaam.

Ik wil die rolstoel wel duwen hoor Kinglover! Alhoewel, misschien moet ik er tegen die tijd zelf wel in, of erger krijg ik in de dierentuin weeen!!!!!!!!

Volgens mij zijn de meeste mensen voor het dierentuinplan? Er zit een pannenkoekentent naast, ook leuk voor als we trek hebben gekregen.

Ben jij die dag jarig Renee?

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:54

Ik vind het een leuk idee en wil graag mee. Het KAN zijn dat Kiara dan al verkocht is (helaas heb ik deze beslissing moeten nemen, ga er nu even niet verder over uitwijden), maar dan mogen jullie me opvangen!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 15:55

Kiara schreef:
Ik vind het een leuk idee en wil graag mee. Het KAN zijn dat Kiara dan al verkocht is (helaas heb ik deze beslissing moeten nemen, ga er nu even niet verder over uitwijden), maar dan mogen jullie me opvangen!


Maar feit blijft dat je een tinkerFAN bent toch? Lachen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 16:01

snowdon"]
[quote="Kiara schreef:
Ik vind het een leuk idee en wil graag mee. Het KAN zijn dat Kiara dan al verkocht is (helaas heb ik deze beslissing moeten nemen, ga er nu even niet verder over uitwijden), maar dan mogen jullie me opvangen!


Maar feit blijft dat je een tinkerFAN bent toch? Lachen
[/quote]


Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 16:04

peeky"]
[quote="snowdon"][quote="Kiara schreef:
Ik vind het een leuk idee en wil graag mee. Het KAN zijn dat Kiara dan al verkocht is (helaas heb ik deze beslissing moeten nemen, ga er nu even niet verder over uitwijden), maar dan mogen jullie me opvangen!


Maar feit blijft dat je een tinkerFAN bent toch? Lachen
[/quote]


[/quote]

Jahaaa!!
AB-SO-LUUT!!!!!!!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 19:28

Ik ben 2 daagjes daarvoor jarig Lachen *Stille hint Knipoog*

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:18

jaaaaaaa vatshi, gaan we samen wedstrijdejes houden in de rolstoel, hahah, ney tegen die tijd heb ik wel pijnstillers, zit alleen met mn werk, en met school, ga naar mn examenjaar, jaja 5 havo dus word ook weinig bokken helaas, ik hou de datum in mn hoofd, hoop eigenlijk wel dat ik meekan, lijkt me wel leuk,
ennuh, daar kan je toch op ezels rijden in die dierentuin, haha
of is dat in rhenen,
maja toen was ik klein, denk niet dat de ezel blij is als ik op hem ga rijden, hahaha

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 20:10

Lijkt me een leuk idee, ik moet nog even kijken of ik dan kan.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:20

poedersuiker ik kan niet!! Ik heb een late dienst en kan zo goed als onmogelijk vrij krijgen! Ik zal moeten ruilen want ik wil natuurlijk wel mee!! Huilen

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 22:28

Anders moeten alle Tinkerfans jouw werk maar gaan terroriseren Pellie om te zorgen dat je mee kan. Als iedereen belt zijn ze het snel zat hoor en geven ze je de hele week vrij, hahaha. (is poedersuiker het nette woord voor sj*t?

Vatshi? Het wordt steeds mooier Kinglover , volgens mij zijn er geen ezeltjes hoor in A'foort.

Kiara verkopen? Dat klinkt niet euk zeg!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:34

nou jij kan anders ook typen hoor VASTHI, haha
eul is denk ik leuk he, hahaha
foei toch,
ik typ gewoon heel snel en vergeet daardoor heel vaak wat letterkes

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 22:35

euk bedoel ik dan he ipv eul, ik ken het ook nog nie, haha