Big Bad Isolda is back!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Big Bad Isolda is back!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 15:11

Afgelopen donderdagochtend heeft Isolda een bezoek gehad van haar fysiotherapeut.
Even heerlijk gemasseerd en gestretched. In een uurtje zag ik mijn paard voor mijn ogen veranderen, wat een effect! Na de behandeling liep ze echt super ontspannen en los door haar lijf. Ik kreeg nog een complimentje dat ik zo'n elastisch paard had.
Dat had hij niet verwacht van zo'n "grof" paard *LOL* (waarbij hij ook bij grof, een verontschuldigend gezicht trok, hij hield meer van dravers Haha! )

Vrijdag hebben we een rustig buitenritje gemaakt, waar ik al wel verschil voelde. Ik werd van achteren uit flink heen en weer bewogen, ze stampte ervan Haha!
Zaterdag vrij en zondag een voorzichtige les gereden.
Vorige week ging de les al goed maar nu..... Stoer! Het was gewoon mijn eigen paard helemaal niet.

We hebben weer verder geoefend op de galop, de overgang is er bijna door. Als ze eenmaal galopeert gaat het super, ontspant en springt heel goed door, zodat ik ook fatsoenlijk kan gaan zitten. De overgang is bijna goed, als ik zelf maar duidelijk ben en stil zit. Maar dat stil zitten is nu ook bijna geen probleem meer, omdat ze me laat zitten.

Dus dat we voor de les twee keer in de sloot hadden gezeten, was ik al heel snel vergeten Haha!


Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:28

Fijn te horen dat jullie baat hebben bij de fysio.
Ik zou zeggen, geniet maar lekker van je soeple paardje, maar dat gebeurt volgens mij nu al!

Enne... twee keer in de sloot??? Vertel....


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 16:10

Super dat het zo lekker gaat nu met Isolda, na het rijden heb je in ieder geval een goed gevoel "heerlijk".

Ik ben toch eigenlijk ook wel benieuwd van in de sloot!!!!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 06:41

Voordat we in de bak konden, moesten we over van de ijzeren oprij-platen. We zijn daar al veel vaker overheengegaan en ze vind ze ook eigelijk niet eng.
Nu wel Haha!
Dus dan gaat het langzaam maar doelgericht op de sloot af. Eerst wat mikken met de achterbenen en daar gleed ze langzaam naar beneden Haha!
Och, het was niet zo heel erg, want het was maar een "veredelde greppel".
De tweede keer ging ze nogmaals in zijn achteruit het slootje in, maar daar schrok ze zelf van, het slootje kwam iets sneller dan ze verwacht had, toen vond ze haar eigen grap niet meer zo grappig Haha!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:54

Pffff....wat een beest joh! Dat zal vast ook wel lachen zijn geweest, toen haar eigen trucje zo tegenviel.

maar eh, eht gaat er steeds meer op lijken he. Ik bedoel, menig dressuurruiter heeft zijn paard ter aanvulling onder behandeling van een fysio....Clown

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:13

Dat is altijd nog het grappigst, paarden die erachter komen dat hun grapje niet zo grappig is Haha!
Maar: gaat lekker dus met jou en Isolda!!
Ben heel benieuwd naar foto's van hoe het de laatste tijd gaat

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:35

Isolda is gewoon grappig! hehe ik lig in een deuk als ik de manier waarop jij IsooooooldA! uitroept al weer voor me denk Haha!

Ik verwacht ook snel foto's hoor Jantina

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 17:06

Ik ben vandaag met Marco naar het ziekenhuis geweest en hij heeft loopgips gekregen. Dus dat biedt mogelijkheden Haha!
Als het goed is mag ik zondag weer lessen en dan gaat hij mee, MET camera....
En dan hoop ik maar dat het er net zo gaaf uit ziet als dat het voelt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:24

Voor foto´s maken heeft hij z´n voet toch niet nodig dus dat kan hij best
Wel weer zo´n typische Isolda actie Extreme duivel
Als het veulen niet mee moest hadden we Ilindra ook wel mee kunnen nemen en een "wie heeft de mafste merrie" wedstrijd kunnen houden Haha!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:02

Super he, Jantina, wat een behandeling door een fysio voor verschil kan maken.

Hoevaak heb je al met haar in de sloot gezeten Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 07:21

Ilindra.... ik weet niet of Isolda dat wel kan winnen. Die merrie vanjouw is ook een verhaal apart hoor Haha!

Echt super Fitz, zo'n verschil! Ik had dat vorig jaar al eens meegemaakt, maar toen was Isolda zo verschrikkelijk stijf dat ik niet meer met haar kon rijden. Dat was nu niet het geval, dus ik had niet verwacht weer zo'n verschil te voelen. En toch....

De keren dat Isolda en ik in de sloot hebben gezeten zijn ontelbaar geloof ik... Haha! Dat trucje flikt ze steeds weer, in de hoop mij er mee bang te krijgen. Vroeger (zo'n 6/7 jaar terug) lukte haar dat. Nu heb ik zoveel sloten van binnen gezien, dat het me niet meer zoveel uitmaakt.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 07:34

Wat super zeg! Echt fijn dat je weer zo fanatiek aan het lessen bent! Jullie komen er wel!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, ikkedus, LuffB, miicchhellee, Miran en 31 bezoekers