ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:12

Als het nummer bekend is, is het adres te achterhalen, en dus ook de eigenaar van het nummer. Simpel doorgeven aan de politie. Klacht indienen bij telefoonmaatschappij. Niet druk maken, handelen!

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:13

Ja, precies van Anya zegt. Als je het nummer hebt, zou het makkelijk moeten zijn te achterhalen wie het is...

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:15

K vind dat je het serieus moet nemen, zulke dingen zijn geen grapjes. En dan mensen die dat wel vinden, vind k om te Misselijk

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 23:15

het nummer is gepikt zeg de politie hebben we al geprobeert Verdrietig

Tryingagain

Berichten: 119
Geregistreerd: 18-08-03
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:16

Het hoeft niet perse de dader te zijn, die jou nu zo bang maakt. Helaas zijn er mensen die van dit soort walgelijk gedrag een kick krijgen.
Laat je niet op de kast jagen en blijf heel cool. Vertel hem heel rustig dat als hij je met een vinger aanraakt je zijn ballen laagje voor laagje gaat verwijderen.
Blijf rustig, laat je niet gek maken door die engerd. Geef hem de indruk dat je precies weet wie hij is, en dat je ver maar dan ook mijlenver boven hem staat. JIJ bent de baas, JIJ bent het betere mens.

Maar toch, meissie, kijk alsjeblieft uit! Ga niet alleen op pad, neem iemand mee die je absoluut wel vertrouwt.
En ook al lijkt het of de politie niet veel kan doen, blijf ze lastig vallen, de aanhouder wint, moet je maar denken.
Sterkte meisje! Ach gut

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 23:23

ik weet het Verdrietig ik ga morgen naar me ma voor een paar dagen ik denk niet dat het de dader is van daisy ik denk dat dit gewoon een waus is die me bang wil maken Huilen Huilen Huilen
ik moet gaan Verdrietig ik antwoord morgen weer mensen echt bedankt Huilen

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:29

Jeetje zeg. Sterkte hoor en doe voorzichtig, het lijkt me doodeng om bedreigd te worden.
Ik hoop dat de politie toch wat kan doen en niet opgeven hoor!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:35

ik denk ook dat het het beste is om het nummer te achterhalen. dit zijn geen flauwe grapjes meer, dit is het werk van een gestoorde!!! veel sterkte houd de moed erin...

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:41

he gatverdarrie ! wat zul je geschrokken zijn meis ! heel veel sterkte en ik kan me heel goed voorstellen dat je nu erg bang bent, probeer dan ook zo min mogelijk alleen te zijn totdat het verholpen is ! heel veel sterkte en hou ons op de hoogte !

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:42

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de adviezen van de anderen: naar het politiebureau gaan om aangifte te doen (kan je dat MSN-gesprek uitprinten ?? Meenemen !!) en zorgen dat de andere ponys ergens anders heen gebracht worden/ toezicht hebben !!
Verder bij je provider melden dat je gestalkt wordt en proberen of je zo het IP-adres kan achterhalen !!
Ik zou trouwens voorlopig ook proberen om, als je ergens heen moet (zeker ´s avonds !), niet alleen te gaan!! Sterkte Ach gut , laat je niet kisten !!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 00:08

Zit even te overleggen.

Er wordt hier gezegt,neem meteen een ander e-mailadres(sla niks op in de pc)Profielen niet laten weergeven en je naam en adres vervalsen of niet invullen.
Zorg voor een goede firewall,want daarmee kan je als het goed is IPadressen traceren.
Sla geen passwords op enzo maar leer ze uit je hoofd.
MSN ook niks opslaan,niet automatisch opslaan kiezen.
Neem een ander telefoonnummer en laat ook die nergens registreren.
Mocht je toch nog gebeld worden neem dat dan op.Van mij part van iedereen die belt.Zorg voor nummerweergave.

Wat deze persoon doet is stalken en of de politie wil of niet,hiermee moeten ze iets doen.Stap van mijn part elke dag binnen bij de politie en zeur ze de kop gek.
Hij zegt een bekende te wezen,maar het zegt jou zo niks.Dat wil zeggen dat het dus een of ander persoon is die denkt dat ie leuk is,of het is idd echt een bekende,waar je zo 1.2.3 niet op komt.Ga het eens allemaal na.
Waneer belt deze persoon en wie weet dat jij op dat tijdstip thuis bent.Waneer msnt hij en jij tegelijk en word je eraf gegooid,wie was er op dat moment allemaal in je lijst aanwezig?
Schrijf dit alles op en kijk eens of je ergens een persoon steeds terug ziet komen in het patroon.
Je komt er wel achter joh.En als je erachter bent,laat dan niks merken maar sla eens goed hard terug.

pmarena

Berichten: 48140
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 01:27

Denk idd eens heel goed na over wie het zou kunnen zijn..misschien iemand die vlakbij de paardjes woont , je daar in de gaten kan houden Verward

Zo iemand is dan een vage bekende , maar komt heel wat te weten en weet precies wanneer je komt , naar huis gaat...enz Scheve mond

En dat ziekenhuis wat je noemt in je profiel , zit dat heel dichtbij en zitten daar niet toevallig ook geestelijk niet zo fijne mensen ?

Dat is misschien ook nog een mogelijkheid....

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 07:07

jeej dit is te erg voor woorden ik hoop dat de dader achterhaald word.......
heel veel sterkte

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 07:10

Wat een gruwelijk verhaal! Dit is te erg, ik hoop dat de politie die engerd snel kan achterhalen en een tijdje achter slot en grendel zal zetten. Dit is gewoon een compleet gestoorde idioot. Sterkte in ieder geval.

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:45

Dit verhaal is te erg voor woorden. Ik weet niet of je je msn wachtwoord al hebt veranderd want dat zou ik snel doen. Ik weet niet wat je moet doen in dit soort situaties maar veel sterkte in elk geval!!! Dit soorrt mensen mogen van mij levenslang!!!

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:51

Heb je misschien ruzie gehad met iemand..? Uitgemaakt met je vriend..? Ruzie gehad met een meisje en nu doet haar vriend dit..? Verward
Ja sorry Ik weet het ook niet. Ik vind dit ook wel heel eng en zou ook een nieuwe email, telefoon nummer en dat soort dingen nemen.
Ik wens je in iedere geval veel sterkte en geef het niet op! Je komt erachter wie het is en doet er wat aan!! Ach gut

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:59

Jeezz meid wat vreselijk! Wat heb je toch een vreselijke mensen op de wereld. Huilen
Ja wat kan je idd doen? Je staat zo machteloss he? In de pokkeland moet je eerst verkracht en vermoord worden voor ze besluiten dat ze er iets aan gaan doen! Boos!
Maar ga zelf voor detective spelen en probeer zoveel mogelijk te achterhalen. Ik zou ook idd zoveel mogelijk afschermen op je pc. Hackers kunnen n.l. alles zien als ze er goed in zijn.
Tja ik zou het eigenlijk niet zo geod weten maar wil je iig heel veel sterkte wensen! Ach gut

Fierolover
Berichten: 122
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: woerden...vlakbij utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:06

hoi!

Ik heb je berichtje nu al een paar keer gelezen en ik denk haast dat het hier om een jonger persoon gaat. ( een oudere man zegt niet zo snel vuile slet)

de adviezen van holly zijn idd heel goed, want je kunt het allemaal met elkaar in verband brengen. misschien kan j e op internet wel een naam vinden bij een telefoonnr ( het kan dat weet ik zeker want moet je naar google en dan invullen: naam bij telefoonnr zoeken en dan kom je op de kpn site en kan je dat invullen maybe komt er dan een naam uit) je had de kpn gebeld zei je? misschien hebben ze niet goed gekeken en kun je het zelf nog eene keer proberen via deze weg. Misschien ken je de naam wel? Nou ehel veel succes !

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:23

Als je een telefoonnummer hebt dan ken de politie heel makkelijk achterhalen bij wie dit hoort. Als het om een mobiel nummer gaat dan kunnen ze zelfs nagaan waar die persoon zit.

Je internetprovider kan achterhalen wie je lastigvalt, daar kan de politie eventueel om vragen.

Dus naar de politie met de vraag of ze dat voor je willen doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze je dan wegsturen.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:57

DaiSyJaCcO schreef:
ik ook niet ik hadt kpn gebelt nummer vragen ik heb het nummer ben al dagen aan het bellen hij sta uit dag en nacht sta het uit het lijk of die een telefoon aangeschaft heb om me te zieken Huilen


misschien heeft hij op zijn telefoon een nummermelder, waardoor hij kan zien dat Jij belt, en waarsch. wil hij jou niet spreken/niet dat jij zijn nummer weet.

Je zou miss. eens moeten proberen te bellen via een andere telefoon, waardoor hij niet kan zien dat JIj degene bent die belt.
Ik vind 't echt heel erg voor je! en ik hoop echt dat er snel een einde aan komt!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 09:59

laurae schreef:
Als je een telefoonnummer hebt dan ken de politie heel makkelijk achterhalen bij wie dit hoort. Als het om een mobiel nummer gaat dan kunnen ze zelfs nagaan waar die persoon zit.

Je internetprovider kan achterhalen wie je lastigvalt, daar kan de politie eventueel om vragen.

Dus naar de politie met de vraag of ze dat voor je willen doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze je dan wegsturen.


als de politie bij jou in de buurt en nix aan wil doen omdat ze het weer te druk hebben oid, dan kan ik misschien vragen aan mijn vader of hij mee kan helpen/ er wat vaart achter kan zetten, die begrijpt het denk ik wel, want die is ook helemaal gek van pony's, en werkt hier bij de Politie.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:01

oliebol, dit is een echte bedreiging en veel moordenaars beginnen met dieren. Je hebt waarschijnlijk te maken met een of andere vrouwenhater. goh, ik moest hem eens tegen komen, eens kijken wie er bang voor wie werd! Maar hoe ga je dat nou met je pony doen? zou je die niet beter ergens anders onderbrengen?

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:08

Dit is echt eng, je moet gewoon naar de politie blijven stappen tot ze er wat aan doen, stalken mag niet.

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:19

Gewoon naar de politie blijven gaan. Tot ze beu zijn dat je 'weer' daar bent en dan zullen ze wel wat doen (om van je 'gezaag' af te zijn.)
Je moet er gewoon alles aan doen om die etter te laten oppakken.
sterkte ermee.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:21

Sterkte Chantal heeeel veel sterkte Ach gut