lekker aan de wandel geweest.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

lekker aan de wandel geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 21:02

Vrijdagavond wilde ik gaan rijden.. maar dit ging helaas niet door.. Sandor had een flinke snee boven zijn knie en zijn knie was ook behoorlijk opgezet. Rolleyes
Gelijk de slang er maar opgezet en bewegen maar. Hyper! Hij liep wat onregelmatig maar niet zwaar kreupel. De volgende morgen lekker afgespoten en aan de wandel, het leek al iets minder.. 's middags kregen we visite en nog maar even langs de weg aan het stappen geweest.. tussendoor in de groene leem gezet en vandaag ook weer lekker aan het stappen geweest..

Maar vanavond hebben we lekker langs de weg gewandeld.. Erg spannend loopje, want we gingen naar het dorp. Over het fiestpad langs allemaal winkels en huizen en veel druk verkeer maar hij bleef superbraaf Lovers Liep lekker te hinikken Zij zijn groot en ik is klein!
Na 3 kwartier waren we weer veilig thuis maar ben weer erg trots op mijn 4 jarige kereltje..
Thuis weer afgespoten en het was nu echt een stuk minder dus ik hoop dat we aan het einde van deze week weer wat kunnen gaan doen. Ach rustig aan dit is ook wel erg gezellig Knipoog Haha!


ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 07:46

Haha, klinkt best positief:'Dit is ook wel erg gezellig'.
Gelukkig dat het al wat beter gat met sandor!!!
Suc6 ermee!!!Maar at gaat vast wel lukken!!!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 08:38

Ik kon wel janken hoor dat ik het zag.. Verdrietig Maar we blijven positief Knipoog
En het dwingt je wel om weer eens wat anders met je paard te gaan doen Clown

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 08:40

Jah, dat is wel zo!!! Maar goed hoor, lekker positief blijven denken!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 08:48

MirandaB schreef:
En het dwingt je wel om weer eens wat anders met je paard te gaan doen Clown


True, dat had ik ook met de dracht van Jurga, ben ik ook regelmatig een eindje gaan wandelen, best leuk ook nog. Of ik neem haar eens mee als mijn moeder en ik de honden gaan uitlaten.

Beterschap aan Sandor! Ach gut

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 21:34

Even een kleine Update, de zwelling trekt al aardig weg.
En vanavond na het stappen en een klein drafje was zijn been weer aardig naar de droge kant aan het gaan. Ik zie de aders weer lopen in ieder geval..Het is nog wel wat warm, maar we zijn aan de beterende hand !

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:55

aah mooi dat hij aan de beterende hand is, gelukkig maar. Ben je niet even bij Chica langs gegaan, neem aan dat je langs haar huis gewandelt bent. Ook al heb ik het idee dat ze nooit thuis is want er zwaait nooit
iemand terug als ik langs rij Schijnheilig

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 06:31

Barb schreef:
Ben je niet even bij Chica langs gegaan, neem aan dat je langs haar huis gewandelt bent. Ook al heb ik het idee dat ze nooit thuis is want er zwaait nooit iemand terug als ik langs rij Schijnheilig


Langs de kapsalon ben ik wel gelopen.. (zag ik in haar profiel) Waar ze zelf woont weet ik niet ? Maar het zal vast wel dat ik daar langs ben gekomen Haha!
Ik ben over de middenweg gelopen vanaf de motorzaak tot aan de rabobank en daar ben ik weer naar rechts gegaan terug richting veenhuizerweg..
Leuk lopie.. Ik hoop nog een keer naar huis te lopen maar dan moet ik nog een stukje verder.. Scheve mond

happyhorses

Berichten: 59
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: koog a/d zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 06:37

betetschap voor sander Ziek , gaat het al beter? OK dan!

eey mensen!!!

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:00

wowie helemaal naar huis lopen, jij bent gek dan kun je er beter op gaan zitten Haha!
Chica woont aan de rechterkant van de kapsalon als je er voor staat

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Amazonbot, c_alsemgeest, carin0903, Ineke2, Lanoca, pillow en 25 bezoekers