Zondag....laatste dag Valkenswaard :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Zondag....laatste dag Valkenswaard :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 21:44

Ja ja, aan al het leuke komt een eind, zo ook aan drie weekenden valkenswaard! Huilen

Zondagochtend om half 10 stond ik al bij de inrijbak. was mijn jas vergeten en dat was niet slim, het was erg koud! (een spijkerjasje geeft niet veel warmte! )
Even zie ik het dan ook niet meer zitten en wil ik naar huis, was net te laat voor het parcours van Leslie Howard Huilen en er is geen enkele leuke ruiter of leuk paard in de losrijbak.
Maar.....daar is de reddende engel Schijnheilig Leslie!! Ze vraagt waar mijn hondje is! (die was er 2 weken bij maar nu ziek thuis) nu durf ik al beter met haar te praten en vertel haar dat Bonnie (het hondje) ziek is en thuis is. Ze moet dan les gaan geven maar zwaait nog wel en zegt dat ik ged voor Bonnie moet zorgen, dat het een lief hondje is! Sweeeeeeeet!
Nu zie ik het weer helemaal zitten, ondanks dat het is gaan regenen.
NEstel me op een stoeltje bij de losrijbak en bekijk eens even alle paarden. Wie zie ik daar nu weer lopen? Schuyler Riley......hmm vandaar die regen! Tong uitsteken (flauw!!)
Jeanne Hobbs en Louise Otten, de leerlingen van Leslie doen het in de losrijbak erg goed maar in het parcours beduidend minder. Jammer.Verdrietig
Hoewel de 2e proef met Jeanne veel beter gaat dan de eerste, waarin ze in de barrage 12 fouten maakt.
Tegen de middag schijnt de zon weer een beetje, maar het gaat later toch weer regenen.
De grandprix begint. ik blijf bij de losrijbak. Piet Raymakers rijdt Kris, wat is dat een mooi paard! Lovers dat is me nooit op gevallen toen hij onder Rene Tebbel Misselijk liep!
Schuyler rijdt Ilian vandaag, best een leuk paard eigenlijk. Ik heb het lef Ludger Beerbaum succes te wensen.....zegt Schuyler die achter hem reed:"Thanks" Verward Verward Verward Verward Blond tja...... Schuyler maakt 4 fouten in de eerste omloop en kan dus terug naar huis. Doei, doei
OPeens loopt daar Wim Schröder. een vriendin van me is helemaal gek van hem en wilde al heel lang een handtekening. nu ligt ze thuis met een gebroken been, en ik voelde me verplicht nu ik de kans had naar Wim toe te gaan. durf ik dit? vraag ik me nog af. nee. toch doen1
Wim begint te lachen als ik hem roep en geeft de handtekening. dan veegt hij een pluk nat haar van mijn voorhoofd en zegt:"Je bent helemaal nat geregend!" Bloos
Hij komt in de barrage maar maakt daarin fouten, jammer!
Piet doet het goed met Krissie uiteindelijk eindigen ze als 3e. OK dan!
Samantha Mcintosch wint met Flesh Rouge....leuk voor haar!!!!!

Hoewel de dag wat suffig begon.....werd hij geweldig!! Voor herhaling vatbaar!! OK dan!
Als het goed is is het volgende concours Rotterdam, de dressuur kür op muziek!!!

Greetings!!!!!! Doei, doei

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:09

heeey ik ben zondag ook daar geweest ik stond bij mijn moeder in de stand bij de "zonnevlecht" misschien ben je daar langsgekomen?
xxx Nanda

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 22:12

Waar stond die, bij de losrijbak?
Kijk maar ff in mn profiel een foto, misschien heb je me gezien?

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 10:45

Bonnie_fan... Ik heb net in je profiel gekeken en jou gezicht komt me zeer bekend voor... Woon je misschien in Groesbeek?! Haha!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 11:25

gheh jessie, zij woont in Groesbeek ja Lachen ik heb dr alleen nog niet gezien denk ik Verward maarreh.. ik stond bij het losrijden, en ook bij de tribubne, heb je do ook nog gezien?
en de "zonnevlecht"?

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 19:51

Haha, dan weet ik wel wie je bent Bonnie_fan Ik zie je altijd wandelen met je hond Lachen *grappig dat je elkaar zo tegenkomt via bokt*

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 20:10

ik ruik een meeting Vingers aflikken