En, hoe hebben jullie gereden vandaag?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

En, hoe hebben jullie gereden vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:34

Ik dacht laat ik es eens vragen: Hoe hebben jullie nou gereden vandaag?

Bij mijn ging het echt lekker, Anton was heel ontspannen en liep lekker nagevenlijk en luisterde goed naar de hulpen en hij was zelfs op rechts lekker los.


En nou jullie......................


Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:51

verrot, sorry... het ging absoluut niet naar em zin, het kon echt vele malen beter...(waarschijnlijk ben ik weer eens te veeleisend want su vond het wel meevallen hoe verrot het ging)

Maar wel leuk dat het bij jou wel goed ging, dat is altijd leuk. het geeft em altijd zo´n kick als het goed gaat.

Fierolover
Berichten: 122
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: woerden...vlakbij utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:56

bij mij ging het aardig... ik kreeg les van een ander, en die geeft niet egt les naar mijn smaak, me pony word er veel te heet van ( ze laat alle paarden heel veel galopperen, en al die paarden worden moe, maar mijn paardje word er juist warm van) dus hij ging weer lekker aan de race. maar hij liep wel aan de teugel!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:59

Ik heb vandaag niet gereden, Pascal had lekker een dagje vrij Haha!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:03

niet Haha! Morgen zijn we weer aan de beurt in de clubles Ziek

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:07

Ik ben net terug. Ben lekker met Indi naar het bos geweest. Hij was gruwelijk gespannen en kijkerig, maar toch wel lekker gereden.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:08

niet.. ik mag nog steeds niet rijden. Scheve mond Loop nog met 1 kruk (wat wel een vooruitgang is natuurlijk! Lachen )

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:09

Niet, hij is nog niet zadelmak Haha!

Fiesta, freiberger, what else?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:19

Heerlijk!
Twilight begint het echt allemaal goed te begrijpen.
Hij loopt met steeds meer ruimte en ik merk dat ik zijn achterhand er beter onder kan rijden en hij dan ook lekker in zijn lijf loopt en van voren dat mooi verwerkt. Hij loopt op die momenten ook meteen veel meer in balans.
Al merk je toch nog wel dat het nog steeds een banaan is Lachen
Maar met stukjes word dat dus al beter.

Het galop aanspringen gaat ook lekker op de hulpen,maar de rest van de galop is nog helemaal niks Lachen

En vandaag ging hij dus echt lekker.
Maar goed volgende keer kan het best weer helemaal anders gaan, want standvastig is het allemaal niet.
Maar dat geeft niet, dat komt wel Lachen

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:45

Super!!
Vandaag conditietraining gedaan en dat ging zo lekker!
Ze heeft veel meer conditie dan ik dacht.
We vonden het beiden weer errug leuk!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

prompter

Berichten: 11034
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:48

Ik heb heerlijk bitloos op de drafbaan gereden, 5 kilometertjes rustig draven en zoveel mogelijk vwnw gevraagd, Danny's rug deinde lekker ontspannen, en door de wind lieten de vliegen ons ook aardig met rust Lachen

Extremely rare and Beyond Compare

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:51

Ik heb helemaal super gereden en ben nu ook helemaal blij!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:51

[VvdD] Terug van de "vakantie"
zie bovenstaande topic.

Het ging wel lekker, kan beter maar opzich heb ik niets te klagen gehad.

Vooral erg fijn dat ik weer spiegels had(ben 6 weken weggeweest, zonder spiegels moeten rijden), vind ik zo fijn! Zoizo voor mijn houding(die is zo vreselijk) maar ook voor zijgangen en vierkant halthouden enzo erug handig!

Hij was nog wel een beetje stijfjes in het begin(ik had de laatste 3 dagen niet gereden en de rest van de vakantie niet echt fanatiek) maar zijn conditie was wonderbaarlijk goed!


Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:56

Heeeerlijk gereden vandaag *LOL* lekker buitenritje met mijn verzorgpony, die weer ff de oude was na zijn ontzettende hoefbevangenheid.....
t was echt zooo superrrrr!! En mijn hele dag was superleuk, alles, en 's avonds nog op een fitte oude dame gereden Haha! sjeeeetje die kan nog lopen zeg!

Romeo Lovers

boemel

Berichten: 8338
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:07

Kort maar krachtig. Ik reed vandaag met een ander zadel om te kijken of het wat voor me was. De eigenaresse v/h zadel stond te wachten, dus dan neem ik niet uitgebreid de tijd.

Mijn paard liep erg lekker, ondanks dat ik zo kort reed en op een vreemd zadel zat, dus ik was eigenlijk wel tevreden.

M1+10

roderigo

Berichten: 142
Geregistreerd: 14-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:07

ik heb vandaag een opknap beurtje verricht bij mij paard netjes de manen getrokken enz en een stukje gewandeld morgen ga ik er weer op Tong uitsteken OK dan!

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:10

Ik heb vandaag voor het eerst (eigenlijk voor de derde keer) op mijn eigen paardje gereden. Ik vond het erg spannend, maar het ging geweldig. Ik ben echt superblij met haar! Lovers

silco
Berichten: 130
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: N-B aarle-rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:10

Lachen
Bij mij ging het ook wel goed, alleen ik moest weer eens lekker naar de club (extra oefenen voor de brabantse kampioenschappen 6 sept.) En dan mag ik heerlijk in dat 8-tal gebeuren. Maar daar wordt de mijne lekker heet op, dus een aantal keren gebokkert!!! Maar verder liep ie SUPERRRRR!!!!

IEDEREEN DE GROETJUZZ!!!

WIE KOMEN ER ALLEMAAL UIT BRABANT????

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:11

Toppie!

Heb gement met Spetter, en we hebben een rondje straat gedaan voor het eerst *LOL* Ze was heel braaf Haha!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:13

Oh ja heb ook nog in de les gereden.. blonT!
In de les ging het super!! Heb op m'n lievelingspony gereden die weer voor het eerst rijd vanwege haar veulen, ohh wat heb ik haar gemist zeg Haha! Dus in 1 woord: TOPPIE!!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:14

Mn instructrice heeft sinds een week een nieuw paard en ik ben tot nu toe de enige die daar op heeft gereden (zelfs zij niet) Maar die is 3 en hij liep erg lekker! Hij is erg op 1 teugel ingereden en dat is best zwaar irri, maar dat was gebeurt bij wie hij zadelmak was gemaakt. Nu rijd ik hem dus met druk op 2 teugels zoals t hoort en het gaat steeds beter.
Een andere 3 jarige pony die ik rijd bij mn instructrice liep ook wel lekker, alleen kwam er fijn de buurvrouw op dr fiets met daarnaast haar paard hard dravend, dus toen vloog ik door de bak heen( gelukkig geen vliegles gehad Haha!)
Mn eigen paard liep ook wel lekker alleen hebben we een beetje opstartproblemen, hij wil met zn kop in de lucht wegdraven, maar dat vind ik dus niet goed en dan gaan we fijn eerst even stuiteren, maar al snel leip hij heel erg lekker!

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:22

Ik had les en het ging super!!!!!!!!!!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:26

Niet, ik had vandaag een longeerdagje. Ik longeer meestal 1x in de week en dat was dus vandaag. Ze liep wel op en top vandaag. Lekker voorwaarts en ontspannen door haar rug. Beloofd wat als ik morgen weer rijd. Meestal merk je dat de volgende dag met rijden ook, als ze lekker aan de longe liep...


IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:56

Ik heb niet gereden. Lars loopt sinds zaterdag licht onregelmatig en vandaag heeft een stalgenootje hem gecontroleerd (doet aan reiki en massage etc), morgen kijkt mijn lesgeefmens nog even naar hem en woensdag komt de DA.
En het was zulk lekker weer om even te gaan rijden, boehoehoe

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:15

Vandaag gelongeerd en een beetje aan de lange lijnen gewerkt Lachen Even een beetje afwisseling deze week!!Maar hij liep wel lekker, behalve aan de longe op links, daarom had ik hem aan de lange lijnen gepakt, toen kwam hij er op links ook mooi door.

Morgen ook weer les, samen met flettie Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Bielsje, Jihama, josien_m_, journee, Marcato, MarrieLeen, redbutton, Saartjuh_b en 125 bezoekers