Zo'n bizare droom gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Zo'n bizare droom gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:46

Ik was op stal en Buddy stond buiten het was denk ik middernacht toen het gebeurde.M'n moeder was erbij en iemand van werk die opeens een veearts was.De Va zei dat ik Buddy binnen moest zetten,omdat dat beter voor hem was.Hij was nl helemaal doorboord door kraaien/raven(wat voor vogel het was weet ik niet meer).Ik trok me er weinig van aan en ging naar Bud om te knuffelen.Op dat zelfde moment kwam er een raaf/kraai uit de lucht vallen en boorde zich in Buddy's been.Toch bleef ie rustig staan en ik was ook niet bang(voelde eigenlijk helemaal niks).Hij strekte z'n been en ik trok dat beest uit z'n been.Dat beest keek me heel onschuldig(lief) aan en bleef rustig in m'n hand liggen.Toen kreeg ik zo'n een haatgevoel tegen die vogel en draaide z'n nek om.En toen werd ik met een schok wakker. Bloos! Het gekke was eigenlijk dat alleen Buddy werd aangevallen en m'n moeder,VA en ik niet.
Meestal als ik dromen onthou dan zijn het leuke dromen,ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik m'n laatste nachtmerrie heb gehad Verward Waarschijnlijk in m'n tienerjaren(en dat is al 10 jaar geleden).
Ik ben er best wel van geschrokken,het heeft me de hele dag iig bezig gehouden.Ik ben vooral geschrokken van het intense haatgevoel wat ik voelde en dat ik dat beestje heb 'vermoord' Scheve mond
Ik vraag me eigenlijk af wat deze droom zou kunnen betekenen,ik dacht nl dat een musje voor geboorte staat en een raaf voor de dood.Ik hoop echt dat ik ongelijk heb,want ik zou er niet aan willen denken dat ik Buddy verlies Verdrietig


Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:58

Ik denk niet dat het een teken was hoor, met die raaf... Want je verwerkt 's nachts wat je overdag meemaakt... Misschien heb je iets met een vogel meegemaakt overdag?

Astrida

Berichten: 147
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:54

Een Raaf betekent symbolisch,een hulp gids.

Een spiegel=>naar jezelf kijken.
Doolhof =>de weg kwijt.
Monnik =>je gids

Vriendschap is een mengsel van liefde en begrip.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 00:11

Bedankt voor je uitleg astrida.Ik weet alleen niet of ik er nou blij mee moet zijn dat ik m'n hulpgids naar het hiernamaals heb gestuurd Verward Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, GrapeshotBot, YandexBot en 117 bezoekers