Boktmeeting in het zuiden?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Boktmeeting in het zuiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 18:25

N.a.v. Boktmeeting "eindhoven/helmond/nuenen".
Er zijn namelijk een paar mensen die op de afgesproken datum niet kunnen. We vonden het erg jammer dat we niet meekonden en wilden eigenlijk een nieuwe boktmeeting organiseren.
Dus mensen uit het zuiden van het land! Wie wil er boktmeeten??

Het liefst zouden we een boktrit gaan maken met paarden erbij. Maar het is de vraag of dit haalbaar is! Ideeen zijn welkom!

Groetjes!


Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 18:35

Hhhmm ik denk het wel maar dan moet mijn pony even normaal en ff wennen met rijden... Maar hoe wil ik in eindhoven komen?

Shanti Kusje

Moreno Kusje

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 18:37

haha hoeft niet perse in eindhoven hoor Haha!. Mijn voorkeur is ook Helmond (die van jou ook neem ik aan?) mijn paardjes staan daar nl ook en ik heb ook geen vervoer.

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 18:38

Ja die van mij staat ook in Helmond maar ze is nooit eigelijk echt naar buiten geweest en dus niet verkeersmak ze gaat waarschijnelijk binnenkort ook verhuizen naar Bonny&Pasja ik hoop dat ze daar bijtrekt Lachen

Shanti Kusje

Moreno Kusje

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 18:40

ow dat zou idd wel leuk zijn!! (staat ie ook vlakbij mij Haha!) En met pasja erbij moet verkeersmak maken een eitje zijn denk ik Haha!.
En anders wil ik je er ook wel mee helpen hoor
Laatst bijgewerkt door AnnaBabs op 18-08-03 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 18:42

Als je dat wil graag! maar nu is het nog de vraag als ze daar nog komt te staan ik heb toestemming gekregen van de eigenaar Bonny&Pasja nu nog de eigenaar van Shanti
Trouwens ik hoop dat er meer mensen meegaan het word denk ik heel gezellig! misshcien kan meike wel Pasja lenen?

Shanti Kusje

Moreno Kusje

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 18:47

Pasja schreef:
Als je dat wil graag! maar nu is het nog de vraag als ze daar nog komt te staan ik heb toestemming gekregen van de eigenaar Bonny&Pasja nu nog de eigenaar van Shanti
Trouwens ik hoop dat er meer mensen meegaan het word denk ik heel gezellig! misshcien kan meike wel Pasja lenen?


Tuurlijk geen probleem hoor Haha!.
Zou idd wel leuk zijn als meike pasja dan mag lenen.
nou idd maar hopen dat de eigenaar van shanti dit goed vind. En anders misschien alleen voor de boktrit? dat je daar dan een nachtje blijf slapen zeg maar? (alleen als het echt niet mag, want dat andere is natuurlijk veel gaver )
Nog meer mensen die meewillen?

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:15

Ja ik wil ook wel mee, maar heb geen eigen pony jammer genoeg en ook geen verzorgpony's meer.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 19:18

wilfredlover schreef:
Ja ik wil ook wel mee, maar heb geen eigen pony jammer genoeg en ook geen verzorgpony's meer.


Ik denk dat er meer mensen dat probleem hebben. Voor mijn zusje heb ik namelijk ook geen pony. Ik vind (maar als jullie het daar niet mee eens zijn gewoon zeggen hoor). Dat als het niet lukt om voor iedereen een pony te vinden, dat we dan bij iemand op stal kunnen afspreken ofzo en degene die een pony heeft die dan meeneemt. Kunnen we misschien toch een staprit of iets maken...ik vind het namelijk geen probleem om mijn pony even af te staan en een stuk mee te lopen.


Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:21

Mij zou het ook niet uitmaken maar ik doe het liever niet want ze is te fel en nog niet zo lang onder het zadel (Tja het is een arabje he ) en ook omdat het niet mijn pony is ik mag er normaal niemand anders oplaten dusd an zal het dan ook wel niet mogen

Shanti Kusje

Moreno Kusje

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 19:24

Pasja schreef:
Mij zou het ook niet uitmaken maar ik doe het liever niet want ze is te fel en nog niet zo lang onder het zadel (Tja het is een arabje he ) en ook omdat het niet mijn pony is ik mag er normaal niemand anders oplaten dusd an zal het dan ook wel niet mogen


Nee dat kun je dan maar beter niet doen nee. is wel zo verstandig. Mijn pony is gelukkig wat makkelijker, dus ik kan dat ook makkelijk zeggen. Niet iedereen wil en kan dat natuurlijk. We moeten maar even kijken hoe het gaat. En anders toch gewoon een gezellige meeting? en degene die wil neemt dan zijn paard mee.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:29

Had ik mijn verzorgpony's nog maar in Mierlo dan kon ik gewoon meerijden met die bm van Geldrop, oh wat baal ik daar van zeg.
2 v/d verzorgpony's die ik eerst had staan trouwens nog in Mierlo ik kan natuurlijk wel vragen of ik die mee mag nemen naar Geldrop maar volgens mij kan ik dat alleen maar dromen ik denk niet dat dat mag en als het mag dan krijg ik natuurlijk commentaar van andere bokkers dat ik te groot ben.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 19:31

voor geldrop gaan ze toch paarden huren bij Meulendijks? dus iedereen kan mee volgens mij (mits je op die datum niks te doen hebt ).
ennuh hoeveel weeg je dan? en hoe groot zijn die pony's? Ik rijd met mijn 1m67 en nog geen 50 kilo ook nog op forrest van 1m33...ok er is een grotere in de maak, maar toch Haha!

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:54

Naja, ik weet niet of die manege dat zomaar doet. Moet je echt even afspreken, en daar niet zomaar anuit gaan denk ik.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 19:57

Pauline schreef:
Naja, ik weet niet of die manege dat zomaar doet. Moet je echt even afspreken, en daar niet zomaar anuit gaan denk ik.


Deze opmerking was voor de boktmeeting die ze in Geldrop willen gaan houden op 21 september.
Ik volg dat topic niet meer (kan namelijk niet mee...vandaar dit topic Haha!), maar volgens mij ging Gera dat regelen bij Meulendijks. Ik weet niet of het gelukt is. Het was dus niet voor dit topic bedoeld.

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:54

Annaaaaaaaaaatje!!!!!! Ik wil ook mee hoor Haha! ik ga bij die andere boktrit niet mee omdat jij niet kan..dus nu ga ik wel mee Lachen
Misschien kunnen we Lucky lenen???

OIk ben soms een beetje raar...Maar wel lekker!O

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:28

heeey,

ik wil wel mee hoor... ik weet niet hoe ik aan een paard kom, maar dat valt vast wel te regelen tog?

kuz,

Yvonne

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:40

Ik ga ook graag mee als ik vervoer heb.
Als het lukt kan ik eventueel Robin wel meenemen, als dat gaat die 2 op 1 trailer en als we uberhaubt een 2 paards trailer kunnen regelen.
Dan kan iemand m wel lenen hoor! Dat kan BTW alleen als t een rustige rit wordt, aangezien die toch wel al bejaard is en dus niet echt meer in conditie.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:46

Misschien dat ik gewoon 2 meetings meega..... Dus als jullie hier een datum hebben geprikt ga ik ook nog een keer met Solide hiermee.. Lijkt me in ieder geval gezellig.

Ik lees het na mijn vakantie wel even verder en anders PB me even als er meer bekend is, aub....

Alvast bedankt...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:47

We spreken denk ik een datum af als we meer mensen hebben en als er meer vragen komen ik wacht op Anna die dit geregeld heeft tot dat zij dingen zegt,uitzoekt

Shanti Kusje

Moreno Kusje

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:49

die slaapt Haha!

OIk ben soms een beetje raar...Maar wel lekker!O

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:50

spoekie schreef:
die slaapt Haha!


Haha en jij dan Tong uitsteken

Shanti Kusje

Moreno Kusje

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:50

maar ik zal haar morgen wel ff aan het werk zetten dat ze al wat verder bedenkt ofzo (en ik help wel.......)

OIk ben soms een beetje raar...Maar wel lekker!O

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:51

Pasja"]
[quote="spoekie schreef:
die slaapt Haha!


Haha en jij dan Tong uitsteken
[/quote]

Ik moet ook Verdrietig

OIk ben soms een beetje raar...Maar wel lekker!O

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 22:51

hier boven helemaal Offtopic!
Maar we wachten dus op Anna morgen en dan horen we meer over deze meeting!

Shanti Kusje

Moreno Kusje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers