Manege Bentwoud??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 10:20

Ik ben benieuwd of er mensen van Manege Bentwoud op bokt zitten.


corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 16:19

Helemaal niemand Verward

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 16:23

Ik ken daar, geloof ik, wel een paar mensen. Ik rij bij het Paardendal.
Groetjes Petra

:evaw:

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 16:47

oooh daaar reed mijn vriendin ik ken het ook ik woonden er in de buurt. daar zat het paardendal eerst. ik ben ook wel es op bentwoud geweest,

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-01 20:47

Hee Jentl!
Ben jij het van MSN? Paardendal ken ik ook ja, niet veel goede verhalen over gehoord maarja, ik weet het ook niet want ik ben er nog nooit geweest, kennen jullie nog mensen die daar rijden??
Groetjes!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 20:55

ja ik ken daar mensen en er is niks mis met de manege hoor.
roddels roddels ik ben het van msn ja.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:13

wat zeiden ze daarover dan? zeker net als beekshof
maar daarover wordt dat ik weet alleen geroddelt door mensen van berckterheide

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 20:37

ja iedereen roddelt over paardendal volgens mij, alleen omdat het geen doorsnee manege is en de rest allemaal luxe. daar word je tenminste niet verwend!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-01 13:01

De bijnamen van die manege zijn: paardenhel en tranendal. Ze zeggen dat de pony's onwijs verwaarloosd worden en 6 uur per dag moeten lopen. Het erf zou er niet uit zien en erg gevaarlijk zijn. Deze dingen hoor ik overal, niet alleen op de manege maar ook van kinderen die daar hebben gereden. Ik weet het allemaal niet hoor, ik denk dat het allemaal wel meevalt. En manege Bentwoud is geen kak hoor, ik vind het gewoon een goede en verantwoordelijke manege.

Domino

Berichten: 49
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 18:34

Ik ben wel eens geweest op manege Bentwoud. Onwijs mooi spul, zeg!
Trouwens, staat Amigo nog op manege Paardendal?
Hij is voor dat hij naar die manege ging, het verzorgpaard geweest van mijn vriendin. Hij komt uit Gouderak. Zij heeft hem ook nog een beetje beleerd, want je kon er eerst alleen maar op zitten. Hij was altijd wel een beetje druk. Heeft er iemand info? Ik zag vorig jaar wel zijn koppie op de internetsite van Paardendal staan. Weet iemand hoe het met hem is, ze vind het wel leuk om te weten hoe hij nu is, en ik hoop wel dat die verhalen over zielige paardjes niet waar zijn.

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-01 14:26

hoi, hoi!!!!!!!
Ik (Tessa) zit op manege bentwoud. *LOL*
Op de zaterdag van half twee tot half drie.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-01 13:28

Hoi Tessa! Mij ken je denk ik wel, ik ben Corine en helemaal gek op Beauty. Ik ben er wel vaak alleen deze zaterdag niet omdat ik mijn enkel zwaar heb gekneusd.

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 09:30

Hoi Corine Haha! Haha!
Ik ken jou wel ja!!!!!!
Hoe kom je nou weer aan een gekneusde enkel? Kusje

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 09:35

ah nee ze worden daar wel goed verzorgd als het goed is staat amigo er nog. mijn vader en moeder vinden amigo zo'n leuk paard en ik ook wel. ik vind beekshof te luxe met die binnenbak enzo en schop die kinderen die dat zeggen maar met hun neus in de modder van mij (:D) dat is helemaal niet waar, he petra?
het is leuker als manege kakwoud
en dat is mijn mening en ik vind het de kakkerigste manege klaar uit

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 09:46

Yentl, manege Bentwoud is helemaal geen kakmanege. Misschien ziet het er wel allemaal wat mooier uit dan op de doorsnee manege, Kwijl Kwijl maar de mensen die er komen zijn helemaal niet kak. Boos! Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 09:59

ik vind het wel een kakmanege ik ben er zelf een aantal keren geweest dus weet ik heus wel waar ik het over heb. het blijftgewoon mijn mening bij jouw is het mooi en bij mij is dat "mooie" luxe
en dat vind ik kak

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 20:25

Hoi Jentl,
Het is echt geen kakmanege hoor! Vind je het gek dat het er zo mooi uit ziet? Nou, dat komt omdat die manege nog maar 2 jaar ofzo bestaat, alles is nog splinterniew. Het is een hardstikke gezellige manege, de paarden worden goed verzorgd enzo.

Die gekneusde enkel heb ik te danken aan gym, maar ik kan nu een beetje lopen met tape om me voet dus ik ga er morgen gewoon weer heen, of ik nu thuis door het hele huis heen strompel of door de hele manege heen strompel.

De naam Tessa ken ik in ieder geval wel maar ik kan zo snel het gezicht er niet bijhalen, ik kom er namelijk iedere dag en er komen zo'n 30 kinderen per dag, meestal meer dus ik haal iedereen tegenwoordig door elkaar. Ben jij dat meisje met donkerblond stijl haar tot de schouders. Ben jij een goede vriendin van dat andere meisje met blond krullend haar? Of zit ik nu helemaal fout?


Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 15:27

Hoi Corine. Ik heb inderdaad donkerblond haar tot op m'n schouders, maar Ingrid ( als je die bedoelt?)
heeft wel blond haar, maar niet krullend.
Ik heb trouwens een foto bij m'n profiel gezet alhoewel ik er heeeeel erg moncholisch op sta, maar goed.
Veel succes met je enkel!!!!!!!!!!
Doe jij trouwens nog mee met de wedstrijd?

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:29

hey yen,
als je manege beekshof een kakmanege vind moet paardendal wel erg armzalig zijn geweest, een binnebak is heel normaal, en ze zijn daar heel soepel in alles, de vloeren worden nauwelijks geveegd, maar ja als dat jou mening is mag je dat natuurlijk zelf weten. de kinderen daar(die eigenponymensen) heb ik verder geen last van,ik weet ook niet waarom ze zo dom tegen je doen, maarja ze zijn gewoon arrogant, maar verder kan ik wel goed opschieten met de andere. is hier nog iemand van manege BEEKSHOF?

gr.laura

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 19:32

hey laura we hebben het hier over bentwoud niet over beekshof Clown

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 20:08

Ja, ik doe mee met de wedstrijd, op Beauty, had je zeker wel gedacht? Ik moet al om 09:16!!! Als derde. Ik hoop dat het deze keer weer zo goed gaat als de vorige keer, toen werd ik 5e.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:11

mmm bij paardendal wordt vaak zat geveegd. Op het erf lukt dat nu beter. Nu ligt er asfalt Knipoog
Eerst lag er soort gravel.
De paarden krijgen 3 x op een dag eten en meer dan genoeg. Echt waar. Maar je komt zelf maar kijken (boktmeeting! Haha! ) . Ik heb het er erg naar mijn zin. Pb me maar als je dat leuk vindt. Ik vind het lesniveau niet superhoog, maar als ik iets vraag krijg ik wel antwoord en ze proberen 6 mensen in de les te doen met een maximum van 8. dat vind ik wel goed. Er is alleen geen binnenbak om dat ze daar (nog) geen geld voor hebben.

Wat ik verder positief vind is dat je ook als je manegeklant ben mee kan met uitwedstrijden (als je niveau hoog genoeg is uiteraard)....
Tot ziens?! Verward Haha! Party!!
Groetjes Petra
ps mijn site over sjors :
http://www.homepages.hetnet.nl/~pmprins ... index.html
ook wel wat foto's vna paardendal.

:evaw:

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 07:57

Leuk dat je weer mee doet met de wedstrijd *LOL*
Ik doe mee op Bo!!!!!!!!
cool he?
Ik was de vorige keer 6e Vond ik eigenlijk ook wel goed, want toen reed ik op Barney omdat Bo toen was aangevallen door No Name weet je nog?
In ieder geval niet echt leuk. Verdrietig
Ik hoop dat ik deze keer wel op Bo mee mag doen!!!
p.s Heb jij die nieuwe pony al gezien, want die zou Zaterdag komen, maar ik heb hem nog niet gezien.

Ingrid S.
Berichten: 27
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 13:43

hallo Everybody!!!

Ik (Ingrid) rijd ook bij manege Bentwoud. Op zaterdag van half 2 tot half 3. (oa bij Tessa in de les). Ik vind het een hele leuke manege, maar ja anders zou ik er ook niet rijden.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 22:00

De nieuwe pony is vandaag gekomen! En ik heb erop gereden. Is alleen een beetje langzaam dus ik de hele tijd aandrijven maar het hielp niks, tikken met de zweep ook niet en toen gaf ik m een echt harde tik en toen liep hij het hele uur voorwaarts. Het is een vos met een hele leuke bles, de bovenkant is een soort maan en loopt verder naar beneden. Hij vind het alleen erg grappig om scheef te gaan lopen met zn hoofd, beetje irri. Hij heet(tenminste, zo zeg je het) djoplin, best wel grappig. Marjolijne was eigenlijk niet zo blij met m want hij moest Gizmo gaan vervangen maar hij is net een paar centimeter groter dan Beauty en daar kunnen natuurlijk geen volwassenen op, hopen dat ie blijft en dat er gewoon een extra paard bijkomt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 27 bezoekers