[NH] Emiel voest fase 1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

[NH] Emiel voest fase 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 19:55

Wie heeft de video Emiel voest fase 1 gezien?
wat vonden jullie ervana?
en wat hebben jullie toegepast?en hielp het?
bij mij hielp het echt perfect,Ik vond de video alleen af en toe een beetje zweferig overkomen(denk aan natuurachtigliedje met paarden die in slowmotion met ruiter galopperen)

klaasfeuth
Berichten: 590
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 16:36

emiel voest is volgens mij vooral op geld uit en je komt aan geld door boeken en video's te verkopen. als je hem iets vraagt verwijst hij altijd naar een boek of video. dat vind ik persoonlijk een beetje zwakjes. Ik krijg vaak zat vragen van mensen, waarvan ik weet dat als ze mijn boek gelezen hadden ze het niet gevraagt zouden hebben. hun geef ik gewoon antwoord op hun vraag en maak zelf dankbaar gebruik van mijn boek.
dat kan ook.... toch?

www.natuurlijkruiterschap.nl

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 23:44

ik heb de video niet gezien, maar heb allebei de boeken wel gelezen, en heb er echt super veel van geleerd. mijn paard en ik hebben er een veel betere relatie doorgekregen, ik train hem ook nog steeds op demanier van emiel.

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:14

emiels voest video heb ik wel is een keer gezien, maar zelfs trekt hij mij niet zo. ik heb ook een keer met zijn clinic mee gedaan. hij is wel heel aardig maar hij mist het belangrijke stukje, tja hoe moet ik zeggen de ware kunst of het echte paarden trainings gevoel mist hij. zijn methode bestaat uit allemaal kleine stukjes van andere methodes. opzich helemaal niet verkeerd maar hij heeft niet echt een persoonlijke manier van trainen die het juist de kunst maakt.

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:17

Ik heb wel de video gezien en ik vond het hardstikke duidelijk. Het maakte datgene wat in het boek stond beschreven allemaal wat duidelijker zodat ik het beter kon toepassen. Ik heb er dan ook heel veel aan gehad. De relatie tussen mij en mijn paard is echt positief verbeterd!!

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:26

Ik heb de video vandaag gekeken. Ik vind het heel duidelijk en het sluit aan bij waar ik al mee bezig was. Je kunt er handige dingen uitpikken. Op naar fase 2.

Smeetjuhh
Berichten: 9
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Ergens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:55

Een vriendin van mij is naar Emiel Voest geweest, haar paard had volgens hem wat met haar rug.. dat paard is daar een week of 2 geweest en loopt nu wel weer keurig! (En of dat nou wel of niet door hem komt Verward )

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:15

klaasfeuth schreef:
emiel voest is volgens mij vooral op geld uit en je komt aan geld door boeken en video's te verkopen. als je hem iets vraagt verwijst hij altijd naar een boek of video. dat vind ik persoonlijk een beetje zwakjes. Ik krijg vaak zat vragen van mensen, waarvan ik weet dat als ze mijn boek gelezen hadden ze het niet gevraagt zouden hebben. hun geef ik gewoon antwoord op hun vraag en maak zelf dankbaar gebruik van mijn boek.
dat kan ook.... toch?

www.natuurlijkruiterschap.nl


Hoe kan ik aan jou boek komen??
En eventueel die van Emiel Voest, ik wil geen vergelijking maken, maar wel eens kijken wat het inhoud en welke manier voor mij het best is om toe te passen.