Help!! wie ken mij helpen..??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Help!! wie ken mij helpen..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 09:57

zoals veel mensen weten hier op bokt hebben ze mijn kleine daisy vermoord Huilen ik heb van de week de oude eigenaar van daisy gesproken en die zei dat daisy fokmerrie is geweest Bloos maar nou wil ik dat op zoeken maar ik heb geen idee hoe dat moet op internet Verward aub help me ik wil zo graag weer iets van mijn kleine daisy bij me hebben Verdrietig Afbeelding
dit is ze Vingers aflikken
Afbeelding Lovers
Weet iemand hier iets van please help me!! Ach gut
groetjes chantal

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 10:12

Jeetje je pony vermoord wat erg!!!!
Ik kan je niet verder helpen met je zoektocht maar wat is er met Daisy gebeurd dan??

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 10:23

Ik zou ook niet weten hoe je dat moet zoeken sorry! maar wat is er gebeurd? of houd je dat liever prive?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 10:25

Wat is de naam van de fokkerij?? Of welke naam had Daisy??

Daisy van de..... als je dat weet kan je gaan zoeken bij stamboeken enz.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 10:26

supertygetje schreef:
Ik zou ook niet weten hoe je dat moet zoeken sorry! maar wat is er gebeurd? of houd je dat liever prive?


Zie profiel van topicstarter.

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 10:35

het staat in me profiel en verslag van de dag ze hebben der seksueel misbruikt en opgehangen Verdrietig
fsoudan we weten de naam juist niet omdat de papieren zijn kwijtgeraakt door de vorige eigenaar Verward en daar baal ik echt van ik wil zo graag weer iets van mijn kleine daisy

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 11:36

*schop*

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 13:37

O dat verhaal!! Echt zo erg!! Eeen vriendin van mij woont ook in zwijndrecht haar paarden staan in Rhoon en toen we van Rhoon naar haar huis reden kwamen we erlangs.. Zij vertelde het toen. Echt zo erg!!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 17:14

Zet een foto op marktplaats met goede gegevens en misschien herkent iemand haar wel.

Mist

Berichten: 9486
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:14

DaiSyJaCcO schreef:
het staat in me profiel en verslag van de dag ze hebben der seksueel misbruikt en opgehangen Verdrietig
fsoudan we weten de naam juist niet omdat de papieren zijn kwijtgeraakt door de vorige eigenaar Verward en daar baal ik echt van ik wil zo graag weer iets van mijn kleine daisy


Als je de naam en adres van de vorige eigenaar nog weet, dan zou je het stamboek kunnen laten zoeken op naam van die eigenaar, en ze vragen om jouw de volledige stamboeknaam door te geven, dan heb je al een aanknopingspunt. Wellicht zijn eventuele veulens ook bij het stamboek geregristreerd.

sterkte.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:25

probeer het toch via de vorige eigenaar te achterhalen... misschien weet hij idd nog waar hij hem vandaan heft of kan hij een naam herinneren.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiernaar op zoek bent... Vind het nog steeds verchrikkelijk. Ik wou dat ik je verder kon helpen, maar ik zou het zelf niet weten.

scces met zoeken en nogmaals sterkte

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 20:08

de papieren heb de vorige eigenaar maar die zeg van niet ben bang dat ze ze door verkocht heb met een andere shet omdat de meeste handelaren dat doen.. nog bedankt voor jullie hulp ik probeer alles maar kom gewoon niet verder... Verdrietig
daisy... het is gewoon te erg voor woorden elke keer als ik weer bij de wei komt denk ik was ze der nog maar Huilen maar we kennen de tijd nie meer terug draaien... Verdrietig

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 21:09

*schop* Verdrietig

demmie

Berichten: 131
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 23:10

Echt niet te geloven dat mensen dat zo'n schattige pony aankunnen doen!!! Weet je wie het gedaan heeft???
In ieder geval succes met zoeken.....