Concours! helluuup!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 15:42

Ik heb zondag onderling springwedstrijd bij de Knoefbakker, en t is mn eerste wedstrijd (buiten die paar manegewedstrijdjes). Op een geleend paard, die ik redelijk ken, maar waar ik maar 1 keer mee gesprongen heb, en die sterk de neiging heeft om langs de hindernissen te crossen... HELP! Hoe heb ik ooit kunnen zeggen dat ik t leuk vond? Frusty Ik ben dus echt meeeeeegggggggaaaaaaa zenuwachtig! Wat moet ik doen? Verward Verward

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 16:05

hihi heel herkenbaar. Ik had me eens opgeven voor een springwedstrijd. Ik had echt de bibbers en vroeg me af hoe ik ooit zo stom had kunnen zijn.

maar mijn moeder zei. "je krijgt vanavond weer te eten" heel nuchter. Moest het trouwens dan wel zelf maken haha

Maar goed achteraf viel het reuze mee. Was zelfs eerste geworden. En had er behoorlijk lol in gehad.

Heb met Julius trouwens alleen maar eerste plaatsen gehaald. het was echt een heel goed paard. Oh nee ben een keer vierde geworden want toen sprong Julius spontaan de verkeerde hindernis. Hij ging er volop op af en ik kon hem niet meer van dat idee afbrengen. Sukkel Lachen sprong hem ook nog van de verkeerde kant. maar hij hij sprong echt alles. Hij heeft me echt leren springen.

_________________
<FONT COLOR="PURPLE">"Be wary of the horse with a sense of humour."
</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-09-17 16:06 ]</font>

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 19:24

He Liek, gewoon rijden joh! Wat maakt het nou uit als het niet helemaal goed gaat???
Het gaat toch om het plezier dat je hebt??? Gewoon niet te zenuwachtig worden! Party!!
(lekker makkelijk praten he?)

Groetjes!!!