idee voor sjabrakjes opbergen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 13:58

Ik heb veel sjabrakjes, ik ben helemaal verslaafd aan sjabrakjes, omdat ik vind dat een paard ook een klerenkast moet hebben! Maar nu heb ik een probleem. Mijn moeder zegt telkens, ruim die spullen eens op, dus nu zoek ik eigenlijk iets waar ik die sjabrakken aan op kan hangen of een ander idee! Heeft er toevallig iemand z on soort rek te koop, waar je sjabrakjes aan op kunt hangen? Of iets anders wat makkelijk is? Hopelijk weet iemand van jullie iets! Groetjes Linda

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kimnor op 2001-09-17 14:58 ]</font>

[Edit Karin] titel aangepast [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-17 16:02 ]</font>


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 13:59

Zelf heb ik een hele grote kunstof opbergbox. Gekocht bij de Leenbakker. Daar passen zo'n 15 á 20 dekjes in, zonder ze te kreuken. Was geloof ik 30 piek ofzo.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 14:02

Ik heb voor mijn oude ponyzadel bij de Hubo voor 12 piek een schraag gekocht. Dat is zo'n ding dat je kunt gebruiken om een behangtafel of werkbank te maken (moet je er wel twee voor hebben en er een deur of plank op leggen). Van voren ziet het er uit als een A. Je kunt dit ding neerzetten in je kamer, zadelkamer of berghok en je sjabrakjes er netjes op elkaar overheen leggen.

Zoiets, maar dan simpel van blank hout:
Afbeelding

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-09-17 15:11 ]</font>

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 14:03

Wat dacht je van een handdoekenrek?
Die zijn er vast wel te koop, een rek waaraan je een heleboel handdoeken kunt ophangen. Lijkt me ook erg makkelijk voor sjabrakjes.
Maar een Curver-box kan ook natuurlijk!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 14:09

Ik heb ook zo'n schraagje vol dekjes. Hartstikke handig!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 14:24

Touwtje spannen en ze daar (netjes) overheen hangen?

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 14:32

Hoi

Bedankt voor jullie reacties!
Ik denk dat ik z on grote box ga kopen, wel een goed idee! Heeft 1 van jullie misschien ook nog een sjabrakje te koop? maat cob of full? vzh? vierkant?
Sorry Haha! ben echt verslaafd! Mijn vriendin heeft het ook heel erg, die heeft er inmiddels 43, maar zover ben ik nog lang niet!!! Party!! Ik heb er nu 9, maar 43 is wel weer een beetje overdreven! Dus heeft iemand nog een leuk sjabrakje te koop?
Groetjes Linda

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 16:20

Mijn moeder zegt dat ik er ook aan verslaafd ben, maar ik heb er ook nog geen 43. Bij ons op de manège komt/kwam een jongen en die had er 50 en bij elke sjabrak had hij 4 bandages in dezelfde kleur, die is pas verslaafd.
Ik heb er zelf 7, waarvan 2 witte die dus alleen maar voor wedstrijden gebruikt worden. Die is gewoon in onze zadelkamer/oude stal op de tuintafel leg, die daar ook staat opgeborgen. Ik stop ze wel allemaal apart in een grote zak, wil niet dat er katten op gaan liggen. Gewoonlijk heb ik er 2 in het gebruik die ik op een ook in de zadelkamer gespannen wasdraad hang om te drogen!

_________________
Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorien op 2001-09-17 17:28 ]</font>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 16:22

Ik heb ook veel te veel dekjes. maar ze zijn ook zo leuk!

Ik bewaar ze onder mijn bank. Daar passen ze allemaal onder en ze liggen niet in de weg

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 19 bezoekers