en dan is het over...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

en dan is het over...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 14:40

Vanochtend/vanmiddag hebben ik en mijn vriend er een punt achter onze relatie van bijna 3 jaar gezet...
Ik trok het gewoon niet meer... Ik hou nog verschrikkelijk van hem maar het lukte gewoon niet meer... Verdrietig Waarom moest het nou mis gaan! Ik ben ook zo verdomd moeilijk persoon om mee samen te zijn!

Ik zit hier nu met een rot gevoel van hier tot Tokio! Huilen
wie kan mij een beetje opbeuren???


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:42

Ik weet hoe je je voelt helaas. Wil je bij deze heel veel sterkte wensen en mijn msn staat voor je open. *adres zie profiel*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:43

he meid, wat balen zeg!
Ik weet hoe je je voelt!
geef niet alleen maar jezelf de schuld!
Is dit de eerste goede ruzie? hebben jullie er goed over gepraat?

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:45

Vervelend voor je zeg, kop op hoor! Ga lekker naar de kapper en verwen je zelf, en morgen is een nieuwe dag van de rest van je leven!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:46

Ik weet hoe het is, 4 maanden geleden heb ik een punt gezet achter een 2 jarige relatie..
Heel veel sterkte..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:48

yindey schreef:
Ik ben ook zo verdomd moeilijk persoon om mee samen te zijn!


Daar zijn 2 mensen voor nodig om samen te zijn. Dus ligt het vast niet aan jou alleen. Je hebt heel veel verdriet en zoekt een boosdoener.

Dat is niet eerlijk tegenover jezelf. Je hebt de eerste stap gezet en dat is duidelijkheid voor jullie beiden.
Natuurlijk mag je verdriet hebben, maar probeer er ook van te leren.

Niet iedereen past bij elkaar ook al zeggen ze dat 3 jaar tegen zichzelf.
Leer wat meer van jezelf te houden Ach gut .
Sterkte met deze moeilijke tijd.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 14:57

Dank jullie wel voor het antwoorden!!

maar we waren de laatste paar weken veel aan het ruzieen, vaak over uitmaken gehad maar telkens maar weer proberen! Dit keer was het dus echt uit! Huilen

en sarabande hij was vaak heel lief voor me en wou me helpen met mijn problemen ik stootte dat telkens af! ik ben niet zo'n prater en heb veel woedeaanvallen de laatste tijd!


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:24

Wat erg voor je! Maar zo te horen wel een goede keus. Je moet eerst gelukkig zijn met jezelf voordat je een relatie kunt aangaan en onderhouden. Sterkte!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:29

ik heb 3 jaar geleden een punt gezet achter een relatie die 12 jaar heeft geduurd. Ik ben er klaar mij, hij helaas niet, heb al 2 x een ander telefoonnummer moeten nemen......

Sterkte en alleen zijn heeft zijn voordelen hoor!!!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 15:45

yindey schreef:
en sarabande hij was vaak heel lief voor me en wou me helpen met mijn problemen ik stootte dat telkens af! ik ben niet zo'n prater en heb veel woedeaanvallen de laatste tijd!


Je manier van doen op weg naar het beeindigen van een relatie is niet tekenend voor je normale doen.

De een probeert met alle macht iets vast te houden, de ander moet zichzelf en de ander overtuigen dat het afgelopen is. Woede-aanvallen of extra lief zijn kunnen uitingen daarvan zijn, maar zeggen niets over je werkelijke karakter.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 17:14

Jee wat erg, na 3 jaar! Sterkte!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 17:49

Sterkte meid....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:26

Sterkte, meid. Een relatie beindigen is nooit makkelijk...
Ook tussen mijn vriend en mij loopt het niet op dit moment, maar ik hoop dat we er nog uitkomen...

* To Belg, or not to Belg *

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:33

wat erg voor je!!!
nou veel sterkte ermee
ik kan verder ook niks bedenken

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:47

Het lijkt wel een trend. Iedereen gaat uit elkaar, de laatste tijd.
Veel sterkte.

Ik herken je gevoel wel, dat je jezelf een moeilijk persoon vindt om mee samen te zijn. Ik denk dat ik dat ook ben, nl. Niet geschikt voor relaties.

זכור

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:58

Ik denk dat op ieder potje en dekseltje past, maar als het knelt of te los zit moet je even doorzoeken, dan leek het te passen, maar helaas...Het lijkt me vreselijk maar gooi niet alle schuld op jezelf! Sterkte

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:27

[quote="sarabande]Je manier van doen op weg naar het beeindigen van een relatie is niet tekenend voor je normale doen.

De een probeert met alle macht iets vast te houden, de ander moet zichzelf en de ander overtuigen dat het afgelopen is. Woede-aanvallen of extra lief zijn kunnen uitingen daarvan zijn, maar zeggen niets over je werkelijke karakter.[/quote]

En hier heeft Sarabande helemaal gelijk in. Ik weet niet of jullie samenwoonden maar dag in dag uit met iemand samenleven waar je problemen mee hebt nekt je op den duur en dan ga je irrationeel worden en je anders gedragen.

Mijn relatie is na 12 jaar stukgegaan en reken maar dat ik mezelf niet meer was op het eind.

De nieuwe deksel lijkt een stuk beter te passen Knipoog

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 20:31

Dank jullie wel voor de steun!
Gelukkig kunnen we nog wel met elkaar praten!! Daar ben ik hardstikke blij mee!

Ik ben net voor de afleiding naar de pony's gegaan want de fysio kwam voor Odin...Horen we ook nog dat zijn spieren de soepel zijn (?) en dat er geen zwaardere mensen meer op mogen rijden...Waarschijnlijk word hij dan dus verkocht Huilen

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 08:27

Sterkte meid....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, Clmr, desi92, GrapeshotBot, Queijo en 42 bezoekers