Verslagje van SGW Ede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Verslagje van SGW Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 08:41

Gisteren dus naar Ede geweest. Het was een hele leuke en gezellige dag.
We zijn met 5 man (die startte allemaal) plus aanhang rond 1 uur naar Ede vertrokken. We stonden met de trailers allemaal bij elkaar. Wel zo gezellig en handig, want we hebben elkaar goed kunnen helpen.
Om half 4 moest ik dressuren en het losrijden voelde goed aan. Eenmaal in de ring (gelukkig mochten we in zomertenue want het was best warm) voelde mijn paardje weer wat minder lekker, maar desondanks reed ik een nette proef op de letter en met goede overgangen. De jury dacht daar ook zo over en beloonde mijn proef met 165 punten. Ikke hardstikke blij natuurlijk, want meestal is de dressuur mijn zwakste onderdeel.

Na de dressuur lekker de paarden verzorgd en met zijn alle wat gedronken en gezellig gekletst.
Om 18.07 moest ik springen en mijn paardje had er reuze veel zin in. Ik moest haar echt tijdens het losrijden bij me houden. Maar goed, het springen ging lekker maar helaas op hindernis 8 had ik 1 balk eraf.
Toen naar de voorkeuring voor de cross. Djinny was goedgekeurd. Nog even rustig stappen en dan richting de start van de cross. Om 18.27 uur moest ik van start.
Djinny wist al lang dat ze de cross in moest dus die was al behoorlijk aan het dribbelen en zich aan het opfokken. Ben maar even rustig gaan draven en heb 2 sprongetjes genomen.

De cross verliep op zich super, ze sprong alles zonder aarzelen, maar ze was zo heet dat ze veel te hard ging en ik alleen maar bezig was om haar terug te nemen wat eigenlijk niet zo goed lukte.
Resultaat was wel een foutloze cross, maar veel te vroeg gefinished. De optimale tijd was 5.27 terwijl ik in 4.28 finishte. 15,9 strafpunten voor te snel rijden.
Dat was heel erg jammer anders was ik in de prijzen gevallen. Nu was het eindresultaat een 15e plaats in mijn ring.

Evengoed heb ik een heerlijke dag gehad. Op naar Wieringerwerf de 24e.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 09:21

Goed toch?
Jammer van die tijdfouten zeg!!
B paarden of pony's?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 09:39

netjes!!!! dus als ik de 24e een scheurend paard voorbij zie gaan, ben jij het?!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:35

Ze is 33 dus denk niet ponys..

Sim
Berichten: 31482
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-03 11:55

Inderdaad de B-paarden gereden.
En Reddytobias.......... ik hoop de 24e toch iets minder hard te gaan! Ik ben herkenbaar aan een rood/wit/blauwe bodyprotector en ik heb een bruin volbloedje met zwarte staart en manen.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 11:57

CielitoLindo schreef:
Ze is 33 dus denk niet ponys..


Dat wist ik niet.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 09:05

netjes! Ik heb de oefencross gereden op donderdag, verslag komt eraan.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 09:12

Wij hebben ook de oefencross gereden. Allebei de paardjes gingen heel lief de waterbak in. Geen zweep of geschreeuw. Alleen vond eentje de hindernis met de schapen wel erg akelig...

De uitslag vond ik wel vreemd. Degene die gewonnen had in de snelste tijd heeft 10 minuten bij de waterbak stilgestaan??? Ik heb het zelfs op video. Haar paard ging uiteindelijk achter ons paard aan de waterbak in. Maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijke temperatuur en lekker gecrost!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 13:38

de uitslag staat op de site! MarieketenCate 5e, Gomir 12e, ik ben 45e, Katja 34e. Katja, ik heb jou trouwens niet meer terug zien komen door de waterbak, of ben ik gewoon blonT?