Getverdemme

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Getverdemme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 22:55

Getverdemme! Ga je een dagje werken word je 's avonds door je verzorgster opgebeld. Blijkt er dus een paard zijn been gebroken te hebben! Zomaar dartel in de wei rondgedraaid en zijn achterbeen gebroken en dan ook op zo een manier dat alle pezen en botten eruit steken! Paard is ter plekke ingeslapen! En op het moment dat iedereen terug liep naar stal is er een man die in een invallide kar zat de vaart naast de boederij ingereden en die man hebben ze dus ook uit het water moeten vissen! En dan ben je dus een dagje niet op stal!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 00:31

Oh bah Verdrietig Wat erg Verdrietig Veel sterkte gewenst voor de eigenaar.

Ook erg gevaarlijk met die man in die rolstoel was alles verder goed met hem?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 10:48

je hebt echt van die dagen die je gewoon beter kan schrappen....!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:10

das echt ranzig! Lijkt me wel erg vor 't baasje. Eerst heb je een paard en 't volgende mement issie dood. Lijkt me echt vreselijk.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 11:12

Nou, dat is inerdaad echt heel erg, dat verwacht je toch niet? Dat oude mannetje is ook zielig, mar ik dacht gelijk aan opa Flodder die met zijn rolstoeltje naar het spoor schiet als een van die kinderen hem loslaat..Haha! Heel zielig maar toch stiekem wel leuk...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:10

Ahh mij lijkt het idd erg zielig voor het baasje ja wat een rotdag moet dat zijn geweest!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:16

jakkes wat vervelend, ksta op de voert met mn haflinger bij bakker (heidi) hoe heette het paardje misschien ken ik hem/haar wel?

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, Facebook, Jihama, Lielle, Nina1999 en 113 bezoekers