mail gehad van mijn schoonbroer...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 20:59

mijn schoonbroer woont dus sinds 1 maand in Amerika,hij is daar vorig jaar getrouwd en heeft een kindje en is dus vorige maand daar voorgoed heengegaan Verdrietig

Toen we dus de ramp op tv zagen kregen we dus allemaal lichtelijk uitgedrukt een hartaanval Frusty
hij woont daar een paar honderd meter vandaan en zijn schoonvader werkt in het restaurant op de bovenste verdieping,en aangezien hij daar vaak helpt zaten we dus allemaal in angst de laatste dagen,ook een van de redenen dat ik evenniet meer gebokt heb Frusty

Maar gisteren kreeg ik een mail dat alles goed was,zijn schoonvader zat in het gebouw dat als tweede werd geramt en die was dus al bezig met naar benenden rennen,hij moest 40 verdiepingen naar beneden en dat ging niet zo makkelijk omdat iedereen in paniek was Frusty

ik ben echt heel blij dat hun allemaal er goed vanaf zijn gekomen,maar vind het echt heel erg vreselijk voor al die andere mensen Huilen



joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 08:00

Jeezus, ja die is er goed afgekomen zeg. Ik was in dat restaurant. Dacht toen al: hoe kom ik hier uit. Heb niet eens een trap gezien.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 17:24

Poeh he!
Wat zal jij in spanninghebben gezeten!!

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 20:58

schoonbroer = zwager (sorry oneliner!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abiola, chinnie, Kidde, NogSteedsGek, PlukenKrul, Poekkie, Westhof, xPabloBokt en 67 bezoekers