GEZOCHT : Verzorgpony/paard omg Amstelveen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Epona
Berichten: 369
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Amstelveen

GEZOCHT : Verzorgpony/paard omg Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 20:25

Hallo Paarden eigenaren/vrienden.

Ik ben al tijden opzoek naar een leuk verzorgpaardje. Aangezien het niet erg wil lukken, probeer ik het via deze weg.

Hebt u misschien een leuk paardje waar u niet altijd zoveel tijd voor heeft als u zou willen? Misschien zo ik u dan kunnen helpen? Evt. met (kleine) bijdragen (voor u) (net dat kleine beetje extra dat u nodig had misschien???)

Wat kun je van me verwachten???:
Eigelijk zoonbeetje alles wat je van een verzorgster verwacht, je paard poetsen tot ie glimt, maar ook uitmesten en de anderen bijhorende klussen. verder zou ik het best wel leuk vinden als ik mocht rijden, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Nou dat was het eigelijk zo'n beetje (geloof ik), maar hebt u nog vragen, tips sugesties. alles is welkom op dit adres: Leonieburema@hotmail.com

Alvast bedankt en vriendelijke groeten
Leonie

~°~ have you ever had a dream that your so sure it was real, what if you never wake up out that dream, how do you know the diffrent between the real world en the dream worl ~°~


supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:58

Misschien moet je eens een advertentie zetten op www.marktplaats.nl ofzo... of heb je dat al gedaan? veel succes er mee in ieder geval!

Epona
Berichten: 369
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 09:50

hoi hoi,
heb ik al gedaan, maar hardstikke bedankt voor de tip OK dan!

groetjes
leonie

~°~ have you ever had a dream that your so sure it was real, what if you never wake up out that dream, how do you know the diffrent between the real world en the dream worl ~°~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Kimmej, Lithya, Taartje en 38 bezoekers