Weekend bij Sjuimpje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 20:51

Vrijdag ging ik met Jur weer naar Suzanne toe. Ik reed er dit keer in 1 keer naartoe Cool en was er om kwart over 3. Mijn vriendin Claudia kwam die middag ook nog, want zij heeft Levant verzorgd en wilde hem graag nog eens zien. Die avond zijn we met z'n drieen (Suzanne op Ozep, ik op Jur en Claudia op Levant) een bosrit gaan maken. Het bos was behoorlijk nat en Jur was daardoor ook erg lastig, stond de hele tijd op de rem, sprong over plassen, ging er op alle mogelijke manieren omheen. Maar verder was het hartstikke gaaf! We zijn nog bij de duinen geweest, wow...wat is het daar mooi zeg!! Kwijl

Die nacht, om half 1, werd ik gebeld door de stal. Ik schrok me echt helemaal kapot. Bleek dat Razinda weer niet goed was, ze had hetzelfde als donderdag, last van die slokdarmverstopping ofzo. Toen heb ik de dierenarts uit zijn bed gebeld maar die zei dat ze het aan konden kijken maar dat in ieder geval het stro uit de box moest, ze mocht niets eten. Dus dat heeft de eigenaar van de stal nog om 1 uur 's nachts gedaan... Bloos

Zaterdagochtend wilden Suzanne en ik een bosrit gaan maken voor we naar Apeldoorn zouden gaan, en we hadden de wekker om 8 uur gezet. Maar toen we wakker werden, regende het zoooo hard, dat we een uur zijn blijven liggen. Slapen Haha!

We hebben lekker rustig aan ontbeten, de paarden gevoerd en buiten gezet, boodschappen gedaan, etc. Toen was het alweer bijna 12 uur en gingen we op weg naar Apeldoorn. Onderweg ook nog even naar de fouragehandelaar geweest waar ik slobber heb gehaald voor Razinda. Ik kreeg de zak slobber met korting, omdat ik een nieuwe klant was.. Tong uitsteken *LOL*

Toen op weg naar Apeldoorn, onderweg kwamen we bij de benzinepomp nog de Hell's Angels tegen, was errug gezellig Pling
Toen met 160 km met Suzanne haar auto'tje doorgecrossed naar Apeldoorn. Haha!
Was erg gezellig in Apeldoorn, ook veel regen, maar weer veel bokkers gezien en een paar nieuwe ontmoet. Het was ook ontzettend koud, tenminste dat vond ik en Karin was het geloof ik erg met me eens Knipoog

's Avonds nog met z'n tienen bij Suzanne pizza gegeten en daarna hebben Suzanne en ik nog een film gekeken (Mickey blue eyes ofzo?) en die was echt heeeeel leuk! Cool
We waren allebei erg moe dus waren we ook zo vertrokken! Dromen

Vandaag heerlijk rustig en uitgebreid ontbeten terwijl het zonnetje scheen. Vork
Om 1 uur zijn we een bosrit gaan maken en die was gaaaaaf!! Het bos was nu nog natter en aan het einde van de rit was Jur helemaal plasproof! *LOL*
We hebben veel duinen gezien en mooie paden waar we heerlijk gedraafd en heel hard gegaloppeerd hebben (wat wilden ze graag en waren ze sterk zeg!). We hebben ook nog een sprongetje genomen over wat opgestapelde takken enzo. Ik wilde Jur er omheen sturen maar ze trok me er over en sprong er overheen alsof het een gigantische hindernis was! Daarna ging ze keihard weggalopperen door de duinen! Ook is Jur nu treinproof want we moesten even wachten voor de trein toen we de overgang over gingen. Jur vond het wel wat eng maar toen ze Ozep zag die heel rustig bleef vond ze het niet meer zo eng. Ook ging ze gigantisch strekken in draf, dat was ook een heel gaaf gevoel! Toen we op de terugweg waren begon het hard te regenen en zijn we toch nog heel nat geregend. Op de terugweg liep Jur heel braaf door alle plassen heen. Kortom; het was een geweldige buitenrit!! Cool

We hebben de paarden verzorgd, lekker droge kleren aangetrokken, gegeten en toen ben ik gaan inpakken. Ook heb ik Suzanne haar ouders nog ontmoet, die kwamen net terug van hun weekend weg met de paarden. De terugweg met de trailer ging ook lekker, Jur was erg rustig, en zometeen ga ik weer even bij de paarden kijken en richting Breukelen.

Het was een heerlijk weekend!! Kwijl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:15

Nou gelukkig nog wat postitiefs dit weekend Haha! .

Nog ff en Jur wil de volgende keer niet meer weg bij Suus Frusty . Tja moet ze daar maar blijven vanwege het bos Schijnheilig .

En zijn het mooie friezen *LOL* .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 00:26

Nou, heb je iig een leuk weekend gehad!

Enne je was zaterdag wel gesellie hoor!

Maar idd hoe zijn de friezen??????? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 08:15

Friezen zijn duffies }>

Het was errug gezellig! En heerlijk gereden!
Ook van Apeldoorn terug naar huis was errug lachen;
met 150 achter Marco aan gevolgd door Bart in het rode gevaar, met op de achtergrond de door Maartje toepasselijke "achtergrond" muziek: OE-OE-OE-OOOOOOOOOOOEEEEEEEREND HARD!!!!
*LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 14:10

Ja dat was errug lachen! Vooral toen Marco etc. bijna de afslag voorbij reden omdat ze ons hadden ingehaald! }>

De Friezen zijn leuk! Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 23:58

hahah eigenlijk moet er nog een foto van die Friezen op bokt Verward .

Wordt toch wel errug nieuwsgierig naar die DUFFIES Lovers .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 12:21

Jaaaaa!!!!! Foto's!!!!!! Ik wil kunnen Kwijl Kwijl Kwijl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 12:22

Mmmm,
Ik weet het zo net nog niet...

Wil niet heel bokt "vervuilen" met van die koude kikkers.... *LOL* Bloos

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 12:25

heee laat ons dat maar bepalen Sjuimpje Haha! .

Zo slecht kunnen ze toch niet zijn of wel Pling .

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 12:27

Dan moet ik die dekens er weer afhalen enzo,
zoveel moeite allemaal!

Jullie gaan zelf maar foto's maken tijdens de buitenrit in Lunteren!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 12:50

hee goed idee ga ik 20 foto+s maken van de friezen. Moet er vast een bijzitten die goed is Schijnheilig .

Mhhh ook een close up van STEEF hihi Party!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:35

Citaat:
Mhhh ook een close up van STEEF


Lachen grinnik, wat ga ik tegenvallen..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 22:31

TUURLIJK NIET Steef!!!! Heb het al zoooo vaak gezegd, nog niet goed...... je bent in het echt het leukst!!! Haha! *grinnik*
Pris, ga je toch mee dan naar Lunteren????? Je had toch wedstrijd???? Dat zei je!!!! Gelogen tegen het vrouwtje???? Foei toch!!!! Extreme duivel