Ouders! Wat moet je ermee?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Ouders! Wat moet je ermee?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:27

Hebben jullie misschien een tip voor mij?

Ik heb het paardje van een kennis van levi op 't oog (of evt. een ander paardje).
Nou kan ik waarschijnlijk het paardje niet al te duur onderbrengen bij een aardig opaatje met een weilandje met schapen hier in de buurt.

Maarja, je weet wel hoe ouders zijn he? Heb je er wel tijd voor (Ja!), en als je met 2 jaar in een andere stad gaat studeren, wat dan? Nou, ik woon 30 km. van groningen af en ik ga in groningen studeren dus kan ik er gewoon met de trein heen en woon ik thuis.

Heeft iemand nog tips om mijn ouders toch over te halen? Knipoog



Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:40

(je kan bij mij komen wonen *LOL*)

Ik heb geen id, je kan een bijrijder zoeken die er tijd voor heeft ofzo Haha!

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:42

ehhmm... heeeel veel zeuren en zeggen, nee BELOVEN dat je alles zelf oplost en dat zij niet eens zullen merken dat het paard bestaat, ofzo, zoiets, misschien?? kweet eik nie...

Many people will walk in and out your live, but only true friends leave footprints...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:45

wat je met ouders moet? door de blender, in een potje, dekseltje erop.. EN NOOOOOOIT MEER OPEN DOEN Haha!

Maar gewoon lekker doorzeuren, lukt vast wel Tong uitsteken

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 20:47

euhm allemaal dingen doen waar soor je aantoont dat je het allemaal helemaal alleen kan.

In mijn profiel:
Evitatje staat te koop....
Kijk in mijn pro NIEUWE foto's.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 21:00

ja gewoon doorzeuren Haha! verder weet ik echt niks anders..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 07:19

Ehm... wie gaat het onderhoud en de aanschaf betalen? Als je ouders dat moeten doen hebben ze alle recht om te "zeuren".
Zet alle kosten eens op een rijtje en ga dan met je ouders om de tafel zitten.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 07:49

Linda250 schreef:
Ehm... wie gaat het onderhoud en de aanschaf betalen? Als je ouders dat moeten doen hebben ze alle recht om te "zeuren".
Zet alle kosten eens op een rijtje en ga dan met je ouders om de tafel zitten.


Goed idee, zal ik vandaag direct doen.

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 08:41

ouders? achter het behang plakken, maar dan krijg je wel van die rare bulten onder je behang he...!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:26

Mij lijkt het ook de beste oplossing om met je ouders om de tafel te gaan zitten. Zet eerst voor jezelf alles op papier... Wat gaat het paardje kosten wat gaat het onderhoud kosten... stallen, dierenarts, hoefsmit, tuig, spullen etc... Maak een begroting van het geld dat je hebt (en wat je binnen krijgt) reken uit of je het kunt betalen. Als dat kan zou ik eens gaan kijken naar de tijd die je er voor hebt. Je zegt dat je thuis blijft wonene als je gaat studeren, maar wie gaat 's ochtens jou paard verzorgen... kijk of je met je tijd goed uit kunt komen enz... Als je dat allemaal goed op een rijtje hebt, ga dan eens met je ouder praten. ten eerste laat je ze dan zien dat je er heel serieus mee bezig bent en dat je er goed over nadenkt... Je ouders weten dan ook wat af van de kosten enz...

Succes er mee!

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 14:46

Laat zien dat je volwassen bent.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, lina1998, manic, MarjanB, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 105 bezoekers