Wie zou mij een keertje kunnen komen helpen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-01 20:25

Met Shadow te longeren. Hij is vaak moeilijk met longeren, vliegt of er vandoor zodat ik er achteraan moet skieen, of draait vliegenvlug om, of wil niet van mij weg ect...hij is ook totaal niet onder de indruk van een longeerzweep. Harder dan draf krijg ik hem meestal niet (soms eens een paar sprongen galop en dan zit ie weer in draf)

Ik weet het, ik zal vast wel vanalles fout doen dus daarom mijn vraag of iemand mij eens wil komen helpen.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:08

van fouten leer je
kan je niet een stuk afzetten zodat hij niet door de bak kan sjeezen
dan heb je 1 problleem opgelost

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:57

ik ben weer van baan verwisselt en heb nu weer wat meer tijd als je wilt kan ik je wel komen helpen een keertje Pling

je moet maar kijken
groetjes kvika

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 22:49

Citaat:
Op 2001-09-16 20:25, schreef Ineke2:
hij is ook totaal niet onder de indruk van een longeerzweep.


Jah idd! Wat een irritantje zeg *LOL* Haha! Ik wil wel komen kijken dan tijdens dat longeren, want ik kan het niet. En hij is ook zo klein, en die zweep zo lang Haha! Dan loopt ie dichtbij dan is de zweep te lang voor zo'n klein Shadowtje Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 23:55

Mmm ik zou best willen helpen, heb wel aardig wat ervaring met longeren (ben ook naar een Haanstra clinic geweest) en heb mn kunsten uit kunnen leven op paarden op het kamp want dat waren echte ondeugden met longeren... waar woon je?? Party!!

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-01 06:20

Yentl als ik de bak afzet vliegt ie meestal ook gewoon over de afzetting heen (goeie springer Haha! )

Kvika en Laura als jullie tijd hebben GRAAG
Ik woon in Rotterdam en Shadow staat in de Spaanse polder voor meer info kun je denk ik beter effe pb'en.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 07:31

ik ken het ja. ik kan ook niet fatsoenlijk longeren. Weglopen is nu over, maar ook Lois wil met moeite in galop en omdraaien maakt ie ook vaak een drama van. Over de afzetteing gaat ie gelukkig niet. Heeft ie 1 keer gedaan, maar daar kun je als paard moe van worden en dat is niet de bedoeling Haha!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 14:33

Billy is ook een draak met longeren, daarom longeer ik hem nu aan een dubbele lijn. Op die manier kan ik hem opsluiten en gaat het een stuk beter. Misschien is dit ook wat voor Shadow?