Concours in Budel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 20:14

Vandaag had ik concours in Budel. Gister de hele dag bezig geweest met wassen, knotten, toileteren enz. daarom ben ik gister ook niet online geweest Clown

Gisteravond een feest tot 11 uur (eigenlijk tot later maarja moest vroeg op he! Clown ) om 6 uur (!!!) op stal... *GAAAAAP* tape om de knotjes gedaan. Staart en knotjes zaten nog super! Voorpluk ff gedaan beetje gepoetst, geknuffeld en hup de trailer in. Om kwart voor 9 kwamen we aan en ik moest rond 5 over 10 mijn proefje rijden (was als 2e) dus lekker gepoetst, opgezadeld en los gaan rijden. Hij liep echt lekker en deed goed zijn best enzo. Lovers Toen moest ik en ohoh.. wat was ik blonT!!! Overgaan in stap, E-M (geloof ik hahah) v. hand veranderen. En ik rijd gewoon door! ECHT zwaar BLONT! Huilen Schijnheilig Maar ok. Verder best netjes gereden enzo.
Dus ik uitgestapt en terug gegaan naar de plaats waar we stonden. ff gegeten enzo en naar andere gekeken. Een meisje van onze ponyclub mocht met haar Welsh (Hogenwald's Rosanna) voor het eerst Z starten. Was heel netjes enzo. Ook de rest wel netjes gereden.
Toen was de prijsuitreiking. Ik 155 punten (eigenlijk dus 157 dus zou ik een winstpunt hebben Verdrietig ) ok dus net geen winstpuntje Verdrietig Meisje met Rosanna was 2e'sgeworden echt super, eerste keer in de z!! De rest ook erg netjes.
Maar ik baal toch wel een beetje hoor.. Verdrietig Waarom ben ik dan ook zo blont!?!?!? Schijnheilig Huilen
Over 2 weken weer.. en dan gaan we gewoon voor een winstpunt en halen we hem ook! Haha!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 20:18

hoeveelste was je geworden? balen zeg dat je net geen winstpunt heb volgende keer beter, had je nou effe bruin gedaan inplaats van blont had je waarschijnlijk een winstpunt of niet. ja je bent blond of je bent het niet, je kan goed rijden of je kan het niet, je bent knap of je bent het niet, je bent neger of je bent het niet.
zo zie je maar er is altijd wel wat. geen mens is perfect, natty! veel succes over twee weken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 20:57

ik weet niet hoeveelste 11e ongeveer geloof ik. Maar staat maar tot 4e op de lijst he! Scheve mond\

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:04

Gefeli, en ach volgende keer heb je gewoon wel een winstpunt moet je maar denken!


¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 21:57

Ah, jammer van dat winstpuntje dat je net nie gehaald heb! Je bent echt dom zeg. Boos! Mandy was 2e met 164 punten, je moes toch tegen haar? (sorry bokkers) Vandaag heb ik ook nog m'n proefje geoefend, is dezelfde als die jij vandaag moes rijden. Dat v. h. veranderen ging ook niet helemaal goed, mama maakte een opmerking en las niet snel genoeg verder Gaaaap Boos! Gelukkig wist ik wat ik moes doen..Maargoed, jammer van dat winstpuntje, volgende keer haal je er gewoon 2! Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 09:34

Hahah we hopen het maar. Ach, ben toch wel een klein beetje trots op mijn scheetje hoor.. Lovers

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 11:08

Dat gaat toch al de goede kant op!!! Je zit nu op een winstpunt!!!

Netjes van Eva, feliciteer haar maar van mij!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-01 11:43

Leuk voor Eva, feliciteer haar van mij! En hoe hadden de anderen het gedaan?
Echt balen van die 2 minpunten. volgende keer let je wel beter op.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 11:46

Rob (met Liriope) was 2e geworden weet niet hoeveel punten.
Juliet (met Topic) weet ik niet.
Kim (met Bonanza) had 164 punten
Floor (met Brendy) had 159 punten
en voor de rest weet ik het niet meer Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Axel_Valerie, Facebook, kascar en 104 bezoekers